Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Соціальний паспорт закріпленого за студентом класу.

(максимальна кількість балів – 10)

7. .Аналітична довідка (організація роботи з учнем, що потребує індивідуальної допомоги)

(максимальна кількість балів – 20)

 

а) “соціальний діагноз” (індивідуальні особливості, ситуація соціального розвитку);

б) організація індивідуальної допомоги учню соціальним педагогом (система заходів, застосовані технології, результативність);

в) власні пропозиції щодо організації індивідуальної роботи з даним учнем.

 

8. Розробка заходу профілактично- виховного характеру, проведеного у класі, групі.

(максимальна кількість балів – 10)

 

9. Характеристика-відгук на студента з бази проходження практики (індивідуальна форма).

 

Вид практики Культурно-дозвільна Семестр ІУ Місце проходження практики Дитячі оздоровчі табори, виховні організації
Задачі й види діяльності   1. Вивчення системи соціального виховання та культурно-дозвільної роботи даної тимчасової виховної організації 2. Вивчення правової та нормативної бази, яка регламентує соціально-виховну та культурно-дозвільну діяльність організації 3. Формування й розвиток професійних умінь і навичок самостійної роботи з тимчасовим дитячим колективом 4. Організація самоврядування і самодіяльності дитячого колективу 5. Організація і проведення дозвільної, оздоровчої, просвітницької роботи з дітьми 6.Удосконалення комунікативних, організаційних, аналітичних, діагностичних умінь і професійно-значущих особистісних якостей 7. Формування проективних умінь   Звітна документація
  1. План-щоденник проходження практики ( за схемою).
(максимальна кількість балів – 20)  
Дата План роботи Зміст фактично виконаної роботи Психолого-педагогічні спостереження за дитячим колективом Психолого-педагогічні спостереження за обраним об’єктом (індивід (група), що потребує індивідуальної допомоги)
         
  1. Аналітична довідка (характеристика системи соціального виховання та культурно-дозвільної роботи даної тимчасової виховної організації).

(максимальна кількість балів – 20)

Алгоритм аналітичної довідки:

  1. Назва організації.
  2. Місце розташування.
  3. Форма власності.
  4. Джерела фінансування.
  5. Правова та нормативна база.
  6. Концептуальні засади організації соціального виховання та культурно-дозвільної роботи.
  7. Організація побуту.
  8. Організація соціального досвіду.
  9. Організація індивідуальної допомоги.
  10. Аналіз плану роботи організації на період проходження практики (основні напрямки, форми й методи роботи, урахування у плануванні особливостей даного тимчасового дитячого об’єднання).
  11. Організаційна структура.
  12. Штат працівників (кількість, посади, зміст посадових обов’язків).
  13. Посадові обов’язки педагогічних працівників.

 

  1. Розробка структурно-функціональної моделі самоврядування дитячого колективу.

(максимальна кількість балів – 20)

  1. Звіт-аналіз організації практикантом культурно-дозвільної діяльності у ввіреному структурному підрозділі тимчасового дитячого колективу

(максимальна кількість балів – 15)

Алгоритм звіту-аналізу:

1. Обґрунтованість змісту й форм організації культурно-дозвільної діяльності особливостями даного тимчасового дитячого об’єднання.

2. Основні напрямки, форми й методи роботи.

3. Ступінь, форми й методи залучення дітей до організації роботи.

4. Оцінка результатів роботи.

 

  1. Розробка проведеного виховного заходу

(максимальна кількість балів – 10)

  1. Звіт про організацію індивідуальної допомоги дітям у процесі соціальної адаптації у тимчасовому дитячому колективі (аналіз причин незадовільної адаптації, програма допомоги, її ефективність).

(максимальна кількість балів – 15)

 

 

  1. Характеристика-відгук на студента з бази проходження практики (індивідуальна форма).
Вид практики Попереджувально-профілактична   Семестр   У Місце проходження практики Соціальні служби адміністративних органів управління, центри соціальних служб для молоді, інспекції та служби у справах неповнолітніх, освітні заклади, громадські благодійні організації
         

 

Задачі й види діяльності 1. Формування цілісного уявлення про систему попереджувально-профілактичної роботи конкретної соціальної служби 2. Виконання обов’язків (у якості помічника) соціального педагога працівника 3. Надбання практичного досвіду попереджувально-профілактичної роботи з конкретною категорією об’єктів професійної діяльності 4. Знайомство з методами й технологіями попереджувально-профілактичної роботи 5.Вивчення документації, яка регламентує діяльність служби в цілому та конкретних спеціалістів зокрема. 6. Здійснення спостережень за професійною діяльністю спеціалістів, виділення технологічної, комунікативної, етичної складової 7. Апробація технологій діагностики соціально-небезпечних тенденцій у розвитку індивіда, групи, сім’ї, соціального середовища 8. Аналіз конкретної профілактичної програми в роботі служби 9. Апробація технологій установлення контактної взаємодії з об’єктом професійної діяльності 10. Виконання індивідуального або групового завдання за змістом, обговореним із керівниками та спеціалістами служби   Звітна документація
  1. План-щоденник проходження практики ( за схемою).
(максимальна кількість балів – 10)  
Дата План роботи Зміст фактично виконаної роботи Спостереження, аналіз, самоаналіз  
       
  1. Аналітична довідка (характеристика системи роботи соціальної служби).

(максимальна кількість балів – 10)

Алгоритм аналітичної довідки:

  1. Назва організації.
  2. Адреса, телефон.
  3. Історична довідка (рік та передумови створення, ініціатори і засновники, основні етапи становлення або реорганізації).
  4. Форма власності.
  5. Джерела фінансування.
  6. Нормативна база діяльності.
  7. Задачі та функції служби.
  8. Організаційна структура служби.
  9. Штат працівників (кількість, посади і посадові обов’язки).
  10. Соціальний портрет контингенту клієнтів.
  11. Основні напрямки, форми і методи роботи.
  12. Діагностичні технології у роботі служби.
  13. Об’єкти, організаційні форми, види технологій попереджувально-профілактичної роботи.
  14. Вертикальні та горизонтальні зв’язки у здійсненні попереджувально-профілактичної роботи.

 

3.Аналіз плану роботи соціальної служби на період проходження практики

(максимальна кількість балів – 10)

(зміст, організаційні форми, об’єкти попереджувально-профілактичної роботи, самостійність і співпраця з іншими соціальними службами).

4.Характеристика ресурсів, що застосовуються у попереджувально-профілактичній роботі даної служби, пропозиції щодо удосконалення ресурсного забезпечення.

(максимальна кількість балів – 10)

5.Аналітична довідка (попереджувально-профілактична робота з конкретним об’єктом):

(максимальна кількість балів – 10)

а) діагностика „соціального неблагополуччя”;

б) оцінка стану об’єкту та соціального оточення;

в) попереджувально-профілактична робота (мета, зміст, форми, методи, результативність);

г) власні пропозиції щодо організації попереджувально-профілактичної роботи з даним об’єктом.

6.Звіт про результати апробації технології установлення контактної взаємодії з об’єктом професійної діяльності:

(максимальна кількість балів – 15)

а) характеристика технології;

б) її реалізація щодо конкретного об’єкту;

в) оцінка результативності.

7. Розгорнутий протокол індивідуальної або групової бесіди спеціалістів з об’єктами професійної діяльності з аналітичними висновками

(максимальна кількість балів – 15)

(професійна доцільність бесіди, засоби установлення контактної взаємодії, засоби здійснення психолого-педагогічного впливу, ступінь досягнутого порозуміння, характер взаємодії й стиль спілкування; особливості мови, тону бесіди, міміки, пантоміміки, емоційних проявів спеціаліста й аудиторії; ступінь діалогічності/монологічності бесіди, дотримання норм професійної етики).

8. Звіт-аналіз про виконання індивідуального або групового завдання

(максимальна кількість балів – 10)

(зміст і характер завдання, об’єкт (об’єкти) професійної діяльності, що було сплановано для його виконання, що фактично реалізовано, використані технології, оцінка результативності, самооцінка професійної готовності до виконання завдання, психологічне самопочуття у процесі здійснюваної діяльності, надбані в результаті знання, вміння й навички).

9. Розробка просвітницько-профілактичного заходу (програми).

(максимальна кількість балів – 10)

 

10.Характеристика-відгук на студента з бази проходження практики (індивідуальна форма).

 

Вид практики Корекційно- реабілітаційна Семестр УІ Місце проходження практики Дитячі притулки, інспекції та служби у справах неповнолітніх, соціально-реабілітаційні центри для дітей і дорослих; відділи реабілітаційної роботи територіальних центрів соціальної допомоги населенню, центри соціальних служб для молоді, школи-інтернати, дитячі приймальники

 

Задачі й види діяльності   1. Формування цілісного уявлення про систему корекційно-реабілітаційної роботи конкретної соціальної служби 2. Виконання обов’язків (у якості помічника) соціального працівника/ педагога 3. Надбання практичного досвіду корекційно-реабілітаційної роботи з конкретною категорією об’єктів професійної діяльності 4.Знайомство з методами й технологіями корекційно-реабілітаційної роботи 5.Вивчення документації, яка регламентує діяльність служби в цілому та конкретних спеціалістів зокрема. 5. Здійснення спостережень за професійною діяльністю спеціалістів, виділення технологічної, комунікативної, етичної складової 6. Аналіз конкретної корекційно-реабілітаційної програми в роботі служби 7. Відпрацювання технологій установлення контактної взаємодії з об’єктом професійної діяльності 8. Виконання індивідуального або групового завдання за змістом, обговореним із керівниками та спеціалістами служби Звітна документація
  1. План-щоденник проходження практики ( за схемою).
(максимальна кількість балів – 10)  
Дата План роботи Зміст фактично виконаної роботи Спостереження, аналіз, самоаналіз  
       

 

  1. Аналітична довідка (характеристика системи роботи соціальної служби).

(максимальна кількість балів – 10)

Алгоритм аналітичної довідки:

1. Назва організації.

2. Адреса, телефон.

3. Історична довідка (рік та передумови створення, ініціатори і засновники, основні етапи становлення або реорганізації).

4. Форма власності.

5. Джерела фінансування.

6. Нормативна база діяльності.

7. Задачі та функції служби.

8. Організаційна структура служби.

9. Штат працівників (кількість, посади і посадові обов’язки).

10. Соціальний портрет контингенту клієнтів.

11. Основні напрямки, форми і методи роботи.

12. Діагностичні технології у роботі служби.

13. Об’єкти, організаційні форми, види технологій корекційно-реабілітаційної роботи.

14. Вертикальні та горизонтальні зв’язки у здійсненні корекційно-реабілітаційної роботи.

 

3.Аналіз плану роботи соціальної служби на період проходження практики

(максимальна кількість балів – 10)

(зміст, організаційні форми, об’єкти корекційно-реабілітаційної роботи, самостійність і співпраця з іншими соціальними службами).

 

4.Характеристика ресурсів, що застосовуються у корекційно-реабілітаційній роботі даної служби, пропозиції щодо удосконалення ресурсного забезпечення.

(максимальна кількість балів – 10)

5.Аналітична довідка (корекційно-реабілітаційна робота з конкретним об’єктом):

а) діагностика „соціального неблагополуччя”;

б) оцінка стану об’єкту та соціального оточення;

в) корекційно-реабілітаційна робота (мета, зміст, форми, методи, результативність);

г) власні пропозиції щодо організації корекційно-реабілітаційної роботи з даним об’єктом.

(максимальна кількість балів – 10)

 

6. Розгорнута соціально-психолого-педагогічна характеристика індивіду (групи) - об’єкту корекційно-реабілітаційної роботи.

(максимальна кількість балів – 10)

 

7. Звіт про результати відпрацювання технології установлення контактної взаємодії з об’єктом професійної діяльності:

(максимальна кількість балів – 15)

а) характеристика технології;

б) авторська адаптація технології до даного об’єкту;

в) практична реалізація технології;

в) оцінка результативності.

 

8. Розгорнутий протокол індивідуальної або групової бесіди спеціалістів з об’єктами професійної діяльності з аналітичними висновками

(максимальна кількість балів – 15)

(професійна доцільність бесіди, засоби установлення контактної взаємодії, засоби здійснення психолого-педагогічного впливу, ступінь досягнутого порозуміння, характер взаємодіїї й стиль спілкування; особливості мови, тону бесіди, міміки, пантоміміки, емоційних проявів спеціаліста й аудиторії; ступінь діалогічності/монологічності бесіди, дотримання норм професійної етики).

9. Звіт-аналіз про виконання індивідуального або групового завдання

(максимальна кількість балів – 10)

(зміст і характер завдання, об’єкт (об’єкти) професійної діяльності, що було сплановано для його виконання, що фактично реалізовано, використані технології, оцінка результативності, самооцінка професійної готовності до виконання завдання, психологічне самопочуття у процесі здійснюваної діяльності, надбані в результаті знання, вміння й навички).

 

10.Характеристика-відгук на студента з бази проходження практики (індивідуальна форма).

 

Вид практики Соціально-підтримуюча Семестр УІІ Місце проходження практики Дитячі, геріартричні притулки, інспекції та служби у справах неповнолітніх, соціально-реабілітаційні центри для дітей і дорослих; територіальні центри соціальної допомоги населенню, центри соціальних служб для молоді, школи-інтернати, дитячі приймальники, освітньо-виховні заклади, органи опіки й піклування.

 

Задачі й види діяльності   1. Формування цілісного уявлення про систему соціально-підтримуючої роботи конкретної соціальної служби 2. Виконання обов’язків (у якості помічника) соціального працівника/ педагога 3. Надбання практичного досвіду планування й організації соціальної підтримки конкретним категоріям (або їх окремим представникам) об’єктів професійної діяльності 4. Знайомство з методами й технологіями надання соціальної підтримки 5. Відпрацювання технологій соціального консультування й соціального патронажу 6.Вивчення документації, яка регламентує діяльність служби в цілому та конкретних спеціалістів зокрема. 7. Здійснення спостережень за професійною діяльністю спеціалістів, виділення технологічної, комунікативної, етичної складової 8. Аналіз організації соціальної підтримки, наданої спеціалістами індивіду, групі, сім’ї 9. Виконання індивідуального завдання за змістом, обговореним із керівниками та спеціалістами служби Звітна документація
  1. План-щоденник проходження практики (за схемою).
(максимальна кількість балів – 10)  
Дата План роботи Зміст фактично виконаної роботи Спостереження, аналіз, самоаналіз
       

 

  1. Аналітична довідка (характеристика системи роботи соціальної служби або соціально-педагогічної служби освітнього закладу).

(максимальна кількість балів – 10)

Алгоритм аналітичної довідки (для соціальних служб):

1. Назва організації.

2. Адреса, телефон.

3. Історична довідка (рік та передумови створення, ініціатори і засновники, основні етапи становлення або реорганізації).

4. Форма власності.

5. Джерела фінансування.

6. Нормативна база діяльності. (з конкретним переліком законодавчих актів).

7. Задачі та функції служби. (з посиланням на зміст Статуту або Типового положення).

8. Організаційна структура служби.

9. Штат працівників (кількість, посади і посадові обов’язки).

10. Соціальний портрет контингенту клієнтів.

11. Основні напрямки, форми і методи роботи.

12. Вертикальні та горизонтальні зв’язки. (З якими організаціями, зміст і форми співпраці, характер співпраці – постійно, періодично, час від часу)

Алгоритм аналітичної довідки (для освітніх закладів):

1. Соціальний паспорт закладу.

2. Система організації соціального виховання.

3. Аналіз плану роботи соціального педагога ( основні напрямки, форми й методи реалізації діагностико-прогностичної, профілактичної, організаційної, соціально-терапевтичної, охоронно-захисної функцій, урахування у плануванні особливостей соціального портрету контингенту учнів).

3. Характеристика діагностичного інструментарію соціально-педагогічної служби.

4. Характеристика системи роботи з проблемними учнями та сім’ями.

5. Характеристика зв’язків соціально-педагогічної служби закладу з іншими організаціями та соціальними службами (З якими організаціями, зміст і форми співпраці, характер співпраці – постійно, періодично, час від часу)

 

3.Аналіз плану роботи соціальної служби на період проходження практики.

(максимальна кількість балів – 10)

 

4.Характеристика ресурсів, що застосовуються в організації соціальної підтримки представників груп ризику, пропозиції щодо удосконалення ресурсного забезпечення.

(максимальна кількість балів – 10)

 

5.Аналітична довідка (соціально-підтримуюча робота з індивідом або групою):

(максимальна кількість балів – 10)

а) “соціальний діагноз”;

б) організація соціальної підтримки (мета, зміст, форми, технології, методи, залучення до соціальної підтримки інших організацій і служб, результативність);

в) власні пропозиції щодо організації соціальної підтримки даним індивідам або групам.

 

6. Розгорнутий протокол індивідуальної або групової бесіди (максимальна кількість балів – 15)

спеціалістів з об’єктами професійної діяльності з аналітичними висновками:

· Щодо психологічних особливостей об’єкту бесіди (із застосуванням діагностичних методик)

· Щодо бесіди в цілому (професійна доцільність бесіди, засоби установлення контактної взаємодії, засоби здійснення психолого-педагогічного впливу, ступінь досягнутого порозуміння, характер взаємодії й стиль спілкування; особливості мови, тону бесіди, міміки, пантоміміки, емоційних проявів спеціаліста й аудиторії; ступінь діалогічності/монологічності бесіди, дотримання норм професійної етики).

 

7. Розгорнутий протокол консультування клієнтів спеціалістами служби

(максимальна кількість балів – 15)

(характеристика об’єкту консультування, його проблеми, використані технології, результативність, власні зауваження й пропозиції).

 

8. Моніторинг здійснення соціального патронажу, оцінка доцільності використаних технологій, власна участь в організації та здійсненні патронажу..

(максимальна кількість балів – 10)

9. Звіт-аналіз про виконання індивідуального завдання

(максимальна кількість балів – 10)

(зміст і характер завдання, об’єкт (об’єкти) професійної діяльності, що було сплановано для його виконання, що фактично реалізовано, використані технології, оцінка результативності, самооцінка професійної готовності до виконання завдання, психологічне самопочуття у процесі здійснюваної діяльності, надбані в результаті знання, вміння й навички).

 

10.Характеристика-відгук на студента з бази проходження практики (індивідуальна форма).

 

 

 

Вид практики Проектувально-менеджерська Консультативна Семестр УІІІ Місце проходження практики Дитячі притулки, інспекції та служби у справах неповнолітніх, соціально-реабілітаційні центри для дітей і дорослих; територіальні центри соціальної допомоги населенню, центри соціальних служб для молоді, школи-інтернати, дитячі приймальники, громадські організації соціального захисту Організація практики: Індивідуальне (по 1-2 особи) закріплення студентів за базами практики

 

Задачі й види діяльності   1. Формування цілісного уявлення про планування та організацію системи соціально-педагогічної та соціальної роботи 2. Виконання обов’язків соціального працівника/ педагога 3. Надбання практичного досвіду планування й організації соціально-педагогічної та соціальної роботи 4. Знайомство з системою менеджменту у роботі конкретної соціальної служби 5. Відпрацювання технологій соціального проектування 6. Участь у системі фандрейзингу конкретної соціальної служби 7.Вивчення документації, яка регламентує діяльність служби в цілому та конкретних спеціалістів зокрема. 8. Здійснення спостережень за професійною діяльністю спеціалістів, виділення технологічної, комунікативної, етичної складової 9. Виконання індивідуального завдання за змістом, обговореним із керівниками та спеціалістами служби Звітна документація 1. План-щоденник проходження практики (за схемою). (максимальна кількість балів – 10)  
Дата План роботи Зміст фактично виконаної роботи Спостереження, аналіз, самоаналіз
       

 

2.Аналітична довідка (характеристика системи планування та організації роботи соціальної служби або соціально-педагогічної служби освітнього закладу).

(максимальна кількість балів – 15)

Алгоритм аналітичної довідки:

1. Назва організації.

2. Адреса, телефон.

3. Історична довідка (рік та передумови створення, ініціатори і засновники, основні етапи становлення або реорганізації).

4. Форма власності.

5. Джерела планування соціально-педагогічної (соціальної роботи).

6. Технології планування соціально-педагогічної (соціальної роботи).

7. Організація управління й реалізації запланованої роботи

8. Система фандрейзингу (пошуку ресурсів)

9. Моніторинг реалізації запланованої роботи

10. Система звітності й аналізу виконання запланованої роботи.

11. Нормативна база діяльності. (з конкретним переліком законодавчих актів).

12. Задачі та функції служби. (з посиланням на зміст Статуту або Типового положення).

13. Організаційна структура служби.

14. Штат працівників (кількість, посади і посадові обов’язки).

15. Соціальний портрет контингенту клієнтів.

16. Основні напрямки, форми і методи роботи.

17. Вертикальні та горизонтальні зв’язки. (З якими організаціями, зміст і форми співпраці, характер співпраці – постійно, періодично, час від часу)

 

3.Аналіз системи управління даної соціальної служби:

(максимальна кількість балів – 10)

а) структура управління;

б) форми й методи управління;

в) системаконтролю за виконанням посадових обов’язків спеціалістами служби;

г) система покарань і заохочень в системі управління;

д) форми й методи залучення рядового складу до участі в плануванні, організації й аналізі роботи служби.

 

4.Характеристика технологій менеджменту в управлінні кадровим складом служби

(максимальна кількість балів – 15)

(характеристика кадрового складу (професіоналізм, мотивація до професійної діяльності), стиль спілкування керівного складу з підлеглими, традиційні та інноваційні технології стимулювання персональної відповідальності, активності, ініціативності, творчості, професійного самовдосконалення, формування почуття колективізму, позитивних ділових і особистісних відносин, стиль спілкування спеціалістів на горизонтальному рівні, загальна психологічна атмосфера у колективі).

 

5.Аналітична довідка (характеристика соціального проекту):

(максимальна кількість балів – 20)

а) доцільність проекту, об’єктивна потреба;

б) ресурсозабезпеченість проекту;

в) очікувані результати;

г) зміст проекту;

д) характеристика системи роботи з реалізації проекту;

є) отриманий результат;

е) оцінка результативності, позитивного й негативного у розробці проекту й організації роботи з його впровадження.

 

 

6.Розгорнутий протокол консультування клієнтів спеціалістами служби

(максимальна кількість балів – 20)

(характеристика об’єкту консультування, його проблеми, використані технології, результативність, власні зауваження й пропозиції).

7. Звіт-аналіз про виконання індивідуального завдання (максимальна кількість балів – 10)

(зміст і характер завдання, об’єкт (об’єкти) професійної діяльності, що було сплановано для його виконання, що фактично реалізовано, використані технології, оцінка результативності, самооцінка професійної готовності до виконання завдання, психологічне самопочуття у процесі здійснюваної діяльності, надбані в результаті знання, вміння й навички).

8. Характеристика-відгук на студента з бази проходження практики (індивідуальна форма).

 

 

Вид практики Комплексна (стажерська) Семестр ІХ Місце проходження й організація практики Державна (громадська) служба за персональним вибором студента

 

Задачі й види діяльності   1. Удосконалення і розвиток професійної готовності в процесі самостійної роботи на посаді соціального педагога або соціального працівника 2. Самостійне проектування і здійснення процесу (фрагменту) професійної діяльності по вирішенню проблем конкретного об’єкту соціально-педагогічної (соціальної) роботи 3. Удосконалення комплексу професійних умінь і особистісних якостей 4. Виконання індивідуального завдання науково-дослідного характеру за змістом, обговореним із керівником практики і спеціалістами служби Звітна документація 1. План-щоденник проходження практики (за схемою). (максимальна кількість балів – 10)  
Дата План роботи Зміст фактично виконаної роботи Спостереження, аналіз, самоаналіз
       

 

2.Аналітична довідка (характеристика системи роботи соціальної служби або соціально-педагогічної служби освітнього закладу).

(максимальна кількість балів – 10)

Алгоритм аналітичної довідки (для соціальних служб):

  1. Назва організації.
  2. Адреса, телефон.
  3. Історична довідка (рік та передумови створення, ініціатори і засновники, основні етапи становлення або реорганізації).
  4. Форма власності.
  5. Джерела фінансування.
  6. Нормативна база діяльності. (з конкретним переліком законодавчих актів).
  7. Задачі та функції служби. (з посиланням на зміст Статуту або Типового положення).
  8. Організаційна структура служби.
  9. Штат працівників (кількість, посади і посадові обов’язки).
  10. Соціальний портрет контингенту клієнтів.
  11. Основні напрямки, форми і методи роботи.
  12. Вертикальні та горизонтальні зв’язки. (З якими організаціями, зміст і форми співпраці, характер співпраці – постійно, періодично, час від часу)

Алгоритм аналітичної довідки (для освітніх закладів):

1. Соціальний паспорт закладу.

2. Система організації соціального виховання.

3. Аналіз плану роботи соціального педагога (основні напрямки, форми й методи реалізації діагностико-прогностичної, профілактичної, організаційної, соціально-терапевтичної, охоронно-захисної функцій, урахування у плануванні особливостей соціального портрету контингенту учнів).

3. Характеристика діагностичного інструментарію соціально-педагогічної служби.

4. Характеристика системи роботи з проблемними учнями та сім’ями.

5. Характеристика зв’язків соціально-педагогічної служби закладу з іншими організаціями та соціальними службами (З якими організаціями, зміст і форми співпраці, характер співпраці – постійно, періодично, час від часу)

 

3.Аналіз плану роботи соціальної служби на період проходження практики.

(максимальна кількість балів – 10)

 

4. План самостійної роботи на період практики (з обов’язковим обґрунтуванням заходів).

(максимальна кількість балів – 10)

 

5.Аналітична довідка (соціально-педагогічна (соціальна) робота з конкретним об’єктом):

(максимальна кількість балів – 10)

а) “соціальний діагноз”;

б) соціально-психолого-педагогічна характеристика об’єкту;

в) організація професійної діяльності (мета, зміст, форми, технології, методи, залучення самого об’єкту, допомоги індивідів, груп, спільнот, організацій);

г) отримані результати, ступінь результативності, об’єктивні й суб’єктивні перепони у досягненні оптимального результату.

 

6. Програма і результати навчально-дослідницької роботи на період практики ( відповідно до специфіки служби або закладу).

(максимальна кількість балів – 20)

 

7. Звіт про результати самостійної роботи на посаді соціального педагога або соціального працівника

(максимальна кількість балів – 10)

8. Професійне портфоліо

(максимальна кількість балів – 20)

(есе, присвячене собі як професіоналу (мотиви вибору професії, етапи професійного й особистісного зростання, досягнуті результати, професійні уподобання, перспективи працевлаштування й професійної кар’єри); фотодокументи, грамоти, дипломи, авторські розробки, малюнки, вірші, наукові роботи, публікації тощо).

 

9. Характеристика-відгук на студента з бази проходження практики (індивідуальна форма).

 



Читайте також:

  1. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  2. Видатки бюджетів на соціальний захист
  3. Виховне середовище, його роль у формуванні виховної системи класу.
  4. Влада як соціальний феномен. Ресурси влади. Класифікація влади
  5. Глава 5. ДЕВІАЦІЯ І СОЦІАЛЬНИЙ КОНТРОЛЬ
  6. ДЕВІАЦІЯ І СОЦІАЛЬНИЙ КОНТРОЛЬ
  7. До розташування «паспортички» в анкеті – соціально-демографічний блок є різні підходи. Припустимо її розташування і на початку і в кінці анкети.
  8. Екологічна паспортизація
  9. Екологічна паспортизація підприємств
  10. ЕНЕРГЕТИЧНИЙ ПАСПОРТ БУДИНКУ
  11. Єдиний соціальний внесок.
  12. Єдиний соціальний внесок.




Переглядів: 1112

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Пояснювальна записка | Критерії оцінювання практики

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.054 сек.