ОРІЄНТОВНИЙ ПЕРЕЛІК ТЕМ СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ
З НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
„ІСТОРІЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ”
ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ І. СТАРОДАВНЯ ТА СЕРЕДНЬОВІЧНА ІСТОРІЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ
Тема 1.1. Культура і суспільство.
План:
1. Мистецтво як засіб творення особистості.
2. Основні напрями розвитку духовної культури: релігія, освіта, філософія, право.
3. Види мистецтв та їх характерні риси.
4. Візуальне мистецтво: архітектура, скульптура, живопис, графіка, декоративно-ужиткове мистецтво, художня фотографія, комп’ютерна графіка.
5. Література як мистецтво слова.
6. Жанрова палітра музичного мистецтва.
7. Театр як синтез мистецтв.
8. Екранні мистецтва: кіно, телебачення, відео.
9. Розвиток мистецтва як історія зміни напрямів, методів, жанрів, стилів.
Тема 1.2. Давнє населення України та його вплив на формування національної культури
План:
1. Джерела української культури: передслов’янська доба
2. Найдавніші поселення на території України та їх культурні надбання. Особливості первісної культури.
3. Індоєвропейці на території України.
4. Проблема арійського населення та його культурне життя.
5. Скіфо-сарматська доба на території України.
6. Кельтські впливи.
7. Антична культурна спадщина на території України.
8. Римські впливи в давньоукраїнській культурі.
9. Територія України в період Великого переселення народів: готи, гуни, авари та болгари.
10. Проблема зовнішнього впливу на розвиток українських земель: хозари, печеніги, половці, нормани.
Тема 1.3. Християнство та розвиток культури в Київській Русі
План:
1. Видозміни християнства в Київській Русі.
2. Поширення писемності та її найдавніші пам’ятки.
3. Історія книжної та бібліотечної справи в Київській Русі.
4. Літературні пам’ятки Київської Русі, перекладна та оригінальна література.
5. Мислителі Київської Русі та вплив їх ідей на розвиток культури.
6. Зародження і розвиток шкільної освіти, наукових знань та правового кодексу в Київській Русі.
7. Архітектурні пам’ятки Київської Русі.
8. Розвиток образотворчого мистецтва Київської Русі: іконопису, фрески, мозаїки, книжкової мініатюри.
9. Декоративно-ужиткове мистецтво Київської Русі, ткацтво, килимарство та вишивка.
10. Скульптура та малярство Київської Русі.
11. Розвиток ремесел в Київській Русі.
12. Театральне мистецтво. Музика. Танок.
Читайте також: - II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
- IV. ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ДО
- VI. Перелік питань для підсумкового контролю знань, умінь та навичок
- Біохімічна ОБГРУНТУВАННЯ МЕТОДИКИ занять фізичною культурою і спортом з особами різного віку та статі
- Види індивідуальних занять
- Види навчальних занять.
- Види, завдання та вимоги до проведення практичних(семінарських) занять
- Види, завдання та вимоги до проведення практичних(семінарських) занять
- Визначення переліку відходів, виходячи з матеріально – сировинного балансу
- Вимоги безпеки під час занять зі спортивних ігор (футбол, волейбол, баскетбол, гандбол)
- Виховання в учнів творчого ставлення до занять.
- Виховання волі в процесі занять фізичними вправами.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|