Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Варіант 9

Чисельність дітей різних вікових груп у місті А. і число відвідувань амбулаторно-поліклінічних установ з профілактичною метою (в абс. числах)

Вік в роках Численість дітей Число профілактичних відвідувань
0-1 1-3 4-14 29 000 7 200 1 600 31 200
Раазом 30 000 40 000

Примітка: число педіатричних ліжок 120, число лікарів-педіатрів 300

Варіант 10

Чисельність дітей різних вікових груп у місті М. і число відвідувань амбулаторно-поліклінічних установ з профілактичною метою (в абс. числах)

Вік в роках Численість дітей Число профілактичних відвідувань
0-1 1-3 4-14 1 200 48 050 8 500 3 650 47 860
Разом 50 000 60 000

Примітка: Число педіатричних ліжок 200, число лікарів-педіатрів 250

 

Варіант 11

Чисельність дітей різних вікових груп у місті В. і число відвідувань амбулаторно-поліклінічних установ з профілактичною метою (в абс. числах)

Вік в роках Численість дітей Число профілактичних відвідувань
0-1 1-3 4-14 18 800 4 000 3 400 18 600
Разом 20 000 26 000

Примітка: Число педіатричних ліжок 80, число лікарів педіатрів 200

Практичне заняття 3

ТЕМА: ФАКТОРИ РИЗИКУ. МЕТОДИКА РОЗРАХУНКУ ТА ОЦІНКИ РИЗИКІВ.

1.Навчальна мета:

Ознайомитися з факторами ризику та методикою оцінки ризиків.

2. Вихідні знання та вміння:

Знати:Визначення поняття про фактори ризику. Показники ризику.

Вміти:Розрахувати абсолютний, відносний і додатковий популярний ризик

 

Питання для самопідготовки

1. Поняття про фактори ризику.

2. Основні чинники ризику хвороби чи смерті.

3. Показники ризику, методика їх розрахунку та аналізу.

4. Абсолютний, додатковий ризик.

5. Відносний ризик, додатковий популяційний ризик.

6. Відношення шансів.

7. Практичне використання методики оцінки ризиків.

4.Література:

1. Біостатистика / під редакцією член-кора АМН України, проф. В.Ф.Москаленка – Київ: Книга Плюс, 2009.

2.Соціальна медицина та організація охорони здоров'я / Під загальною редакцією Ю.В. Вороненка, В.Ф. Москаленка. - Тернопіль: Укрмедкнига. 2000. - с.78 - 81.

3.Основи клінічної епідеміології та доказової медицини. Навчальний посібник / під. Редакцією Л.М.Скакуна.- Тернопіль: ТДМУ, 2008.- 372 с.

4.Лекцій з даної теми

 

 


Читайте також:

  1. II варіант
  2. VI етап. Аналіз варіантів зміни цін конкурентами.
  3. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  4. АЛОМОРФИ І ВАРІАНТИ МОРФЕМ
  5. Альтернативні варіанти виробництва при повній зайнятості ресурсів
  6. Альтернативні варіанти геополітичної орієнтації України
  7. Альтернативні варіанти довгострокового фінансування діяльності підприємства
  8. Варіант
  9. Варіант
  10. Варіант
  11. Варіант
  12. Варіант




Переглядів: 515

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Варіант 3 | Тестові завдання до практичного заняття №3.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.