Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тестові завдання до практичного заняття №3.

1.Виберіть правильне визначення ризику.

А - імовірність завдання збитків здоров’ю пацієнта

Б - імовірність помилки в дослідженнях

В - імовірність негативного результату

Д –імовірність появи випадкової події

 

2.Що таке чинник ризику?

А - безпосередні причини захворювання

Б – особливість організму або зовнішня дія яка окремо чи в комбінації збільшують імовірність ризику виникнення захворювання

В –можливість виникнення захворювань під впливом несприятливих чинників

Г –А,Б,В

Д – сприятливий фон для виникнення захворювання

 

3.Які є види ризику?

А – абсолютний

Б – відносний

В – додатковий

Г – додаткова популярний

Д – А, Б,В,Г

 

4.Які є види індивідуального ризику?

А – відносний

Б – абсолютний

В – імовірний

Г - відносний, абсолютний

Д – відносний, абсолютний, додатково популярний

 

5.Виберіть правильне визначення абсолютного ризику.

А – це відношення : показника захворюваності із осіб, які підпадали під вплив досліджуваного чинника, до величини показника захворюваності у осіб, які не підпадали під вплив цього чинника

Б – це різниця, показника захворюваності із осіб, які підпадали під вплив досліджуваного чинника, до величини показника захворюваності у осіб, які не підпадали під вплив цього чинника

В – це зв'язок між впливом чинника і захворюваності

Г – це додаткові випадки розвитку захворюваності

Д – А,Б,В,Г

 

6.Виберіть правильне визначення відносного ризику .

А – це відношення : показника захворюваності із осіб, які підпадали під вплив досліджуваного чинника, до величини показника захворюваності у осіб, які не підпадали під вплив цього чинника

Б – це різниця, показника захворюваності із осіб, які підпадали під вплив досліджуваного чинника, до величини показника захворюваності у осіб, які не підпадали під вплив цього чинника

В – це зв'язок між впливом чинника і захворюваності

Г це додаткові випадки розвитку захворюваності

Д – А,Б,В,Г

 

7.Як розрахувати додатковий популярний ризик?

А – як відношення абсолютного і відносного ризику

Б – як добуток додаткового ризику на поширеність чинника ризику в популяції

В – як різниця між абсолютним і відносним ризиком

Г – як сума додаткового і абсолютного ризику

Д – як різниця між абсолютним і додатковим ризиком

 

8.Що таке шанс?

А – імовірність події

Б – імовірність дії чинника ризику

В – відношення імовірності, того що подія відбувається, до імовірності того, що подія не відбувається

Г – можливість виживання під впливом чинника

Д – імовірність виникнення несприятливих наслідків при дії чинника ризику

 

9.Для чого використовують спеціальний показник – відношення шансів?

А – для оцінки відносного ризику у дослідженнях типу « випадок-контроль»

Б – для оцінки абсолютного ризику

В – для порівняння частот впливу чинників ризику

Г – для аналізу даних проведення когортних досліджень

Д –для А і Д

 

10.Основні чинники ризику для населення України

А – гіпертонія

Б - шкідливі звички та небезпечний секс

В – надлишкова маса тіла, нераціональне харчування

Г – гіподинамія

Д – А,Б,В,Г та забруднення довкілля

 

11.Як можна виразити ефект впливу несприятливого чинника?

А – через показники індивідуального ризику

Б – через показник

и популярного ризику

В – А і Б

Г – через показники додаткового ризику

Д – через показники атрибутивного ризику

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. II. Завдання на проект.
  3. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  4. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  5. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  6. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  7. V. Завдання.
  8. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  9. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  10. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  11. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  12. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ




Переглядів: 574

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Варіант 9 | Практичне заняття №4

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.