Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практичне заняття №4

ТЕМА : МЕТОД СТАНДАРТИЗАЦІЇ.

 

1.Навчальна мета:

Ознайомитися з можливостями використання стандартизованих показників у практиці охорони здоров'я й вивчити методику їхнього обчислення.

2. Вихідні знання та вміння:

Знати:

Методи стандартизації. Сутність, значення та застосування методів стандартизації для виявлення впливу різних чинників на показники здоров'я населення та діяльність закладів охорони здоров'я. Методику обчислення стандартизованих показників прямим методом та їх аналіз.

Уміти:

Розрахувати стандартизовані показники, зробити висновки, застосовувати в практичній діяльності.

Питання для самопідготовки

1. Можливості методу стандартизації та його сутність.

2. Методи стандартизації.

3. Умови застосування прямого методу.

4. Методика обчислення стандартизованих показників за допомогою прямого методу.

5. Види стандартів.

6. Оцінка стандартизованих показників порівняно з інтен­сивними показниками.

4.Література:

1. Біостатистика / під редакцією член-кора АМН України, проф. В.Ф.Москаленка – Київ: Книга Плюс, 2009

2.Соціальна медицина та організація охорони здоров'я / Під загальною редакцією Ю.В. Вороненка, В.Ф. Москаленка. - Тернопіль: Укрмедкнига. 2000. - с.78 - 81.

3. Социальная гигиена и организация здравоохранения / Под ред. Н.Ф. Серенко, В.В. Ермакова-М, Медицина, 1984, с.164 - 168.

4.Посібник із соціальної медицини та організації охорони здоров'я / Під редакцією Ю.В. Вороненка. - Київ: Здоров'я. 2002. с.59 - 67.

5.Основи клінічної епідеміології та доказової медицини. Навчальний посібник / під. Редакцією Л.М.Скакуна.- Тернопіль: ТДМУ, 2008.- 372 с.

 

 

.


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. VІ. План та організаційна структура заняття
  4. Алергія та анафілаксія, їх практичне значення .
  5. Бактеріофаг, його природа і практичне застосування. Вплив бактеріофага на мінливість мікроорганізмів.
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вид заняття: лекція
  8. Вид заняття: лекція
  9. Вид заняття: лекція
  10. Вид заняття: лекція
  11. Відповідь на практичне завдання.
  12. Вступне заняття




Переглядів: 527

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тестові завдання до практичного заняття №3. | Тестові завдання до практичного заняття №4

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.