Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



СТАТИСТИЧНИХ ГІПОТЕЗ.

1.Навчальна мета:

1.Ознайомитися з можливостями та умовами застосування кореляційно-регресивного аналізу.

2.Вивчити методику оцінки характеру, сили, напрямку та вірогідності взаємозв’язку між явищами (ознаками).

2. Вихідні знання та вміння:

Знати:

Види зв’язку між явищами (ознаками ).

Сутність функціонального та кореляційного зв’язків

Вміти:

Визначити лінійний коефіцієнт кореляції (Пірсона) та ранговий коефіцієнт (Спірмена).

Оцінювати за коефіцієнтом кореляції спрямування, силу зв’язку та вірогідності коефіцієнта кореляції.

Питання для самопідготовки

1. У яких випадках доцільно використовувати непараметричні критерії?

2. Які переваги мають непараметричні критерії?

3. Які непараметричні критерії використовують для оцінювання вірогідності різниці результатів дослідження у взаємозв’язаних сукупностях?

4. Які непараметричні критерії використовуються для оцінювання вірогідності різниці результатів дослідження у незалежних сукупностях?

5. Методика визначення критерій знаків.

6. Методика визначення Т-критерій Вілкоксона.

7. Методика визначення Колмогорова-Смірнова.

8. Методика визначення критерій (Х2) ХІ квадрат (критерій відповідності),

9.Основні непараметричні критерії для оцінки та аналізу двох незалежних сукупностей.

 

4.Література:

1. Біостатистика / під редакцією член-кора АМН України, проф.. В.Ф.Москаленка – Київ: Книга Плюс, 2009.

2.Соціальна медицина та організація охорони здоров'я / Під загальною редакцією Ю.В. Вороненка, В.Ф. Москаленка. - Тернопіль: Укрмедкнига. 2000. - с.62 – 72, 82-86.

3.Социальная гигиена и организация здравоохранения / Под ред. Н.Ф. Серенко, В.В. Ермакова-М. Медицина, 1984, с.139 - 149.

4.Посібник із соціальної медицини та організації охорони здоров'я / Під редакцією Ю.В. Вороненка. - Київ: Здоров'я. 2002. с.78 - 93.

5.Основи клінічної епідеміології та доказової медицини. Навчальний посібник / під. Редакцією Л.М.Скакуна.- Тернопіль: ТДМУ, 2008.- 372 с.

 

 


Читайте також:

  1. Аналіз статистичних даних про склад та плинність кадрів, які обіймали керівні
  2. Види статистичних групувань
  3. Використання статистичних методів в економічному аналізі.
  4. Графічне зображення статистичних даних.
  5. Графічне зображення статистичних розподілів.
  6. Групування статистичних даних
  7. Елементи теорії статистичних ігор
  8. Запити для проведення статистичних розрахунків
  9. Зведення та групування статистичних даних
  10. Ймовірність гіпотез. Формули Байєса
  11. Математична постановка задач лінійного програмування. Система гіпотез.
  12. Методологічні принципи побудови статистичних групувань. Поняття інтервалу групування. Види інтервалів.




Переглядів: 454

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ВАРІАНТ 10 | Тестові завдання до практичного заняття № 8

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.