Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тестові завдання до практичного заняття № 8

1. При проведенні медико-статистичних досліджень досить часто доводиться використовувати методи статистичного аналізу даних, представлених у напівкількісному, напівякісному та якісному вигляді. Як називаються ці методи статистичного аналізу?

А Параметричні методи

В Непараметричні методи

С Методи достовірності результатів статистичного дослідження

D Якісні методи

Е Описові методи

 

2.Переважна більшість статистичних методик передбачає наявність нормального розподілу варіант у досліджуваній сукупності. Але на практиці зустрічаються не тільки нормальні, але й інші види розподілу ознак. Які методи для оцінки вірогідності різниці не-обхідно використовувати в цих випадках?

А Параметричні методи

В Непараметричні методи

С Методи достовірності результатів статистичного дослідження

D Нормальні методи

Е Описові методи

 

3. Для оцінки вірогідності різниці результатів, які отримані для однієї групи хворих протягом різних періодів, можуть бути використані різні непараметричні методи. Як називається метод, який базується на підрахунку числа тільки однонаправлених ре-зультатів при парному їх порівнянні?

А Т-критерій Вілкоксона

В Критерій знаків

С Критерій Колмогорова-Смирнова

D Критерій відповідності

Е Всі відповіді вірні

 

4. Для оцінки вірогідності різниці за результатами, які отримані для однієї групи хворих протягом різних періодів, можуть бути використані різні непараметричні методи. Як називається метод, який базується на підрахунку числа при парному їх порівнянні не тільки однонаправлених результатів, але і їх величин?

А Т-критерій Вілкоксона

В Критерій знаків

С Критерій Колмогорова-Смирнова

D Критерій відповідності

Е Всі відповіді вірні

 

5. Непараметричні критерії оцінки вірогідності результатів дослід-ження використовуються в тих випадках, коли необхідно установити вірогідність різниці: 1) у двох взаємопов'язаних або 2) у двох незалежних сукупностях. Які непараметричні критерії можуть бути використані в другому випадку?

А Т-критерій Вілкоксона

В Критерій знаків

С Критерій Колмогорова-Смирнова

D Всі відповіді вірні

Е Всі відповіді невірні

 

6. При оцінці вірогідності різниці статистичних величин у двох статистичних сукупностях, незалежних одна від другої, приймалась нульова гіпотеза, в основу якої покладено припущення про відсутність різниці між цими групами. Який непараметричний метод використовувався в цьому випадку?

А Т-критерій Вілкоксона

В Критерій знаків

С Критерій Колмогорова-Смирнова

D Критерій відповідності

Е Всі методи

 

7. Поліклініці необхідно оцінити ефективність різних методів не-специфічної профілактики грипу. Проведений медико-статис-тичний аналіз виявив, що критерій відповідності (х2) при кількості ступенів свободи п' = 2, дорівнює х2 = 6,99. Табличне значення Х2005= 5,991. Оцініть одержаний результат.

A Ha ефективність неспецифічної профілактики грипу суттєво впливає метод її проведення

В На ефективність неспецифічної профілактики грипу не впливає метод и проведення

С Неможливо зробити висновок на основі цих даних

D Необхідно додатково вичислити критерій Колмогорова-Смирнова

Е Необхідно додатково вичислити Т-критерій Вилкоксона

 

8.Для визначення достовірності різниці між явищами при порівнянні 2-х і більше

груп використовують:

А.Середнє квадратичне

В. Коефіцієнт достовірності

С. Критерії Стьюдента

Д. Похибки середньої квадратичної

Е.Хі- квадрат

9.Частоти, що використовуються для розрахунку χ 2 мають бути виражені в :

А. Абсолютних числах

В.Відносних величинах

С.Середніх величинах

Д. У %

Е. Будь якими числами

 

10.При розрахунку χ 2 в кожній групі має бути спостережень не менше:

А.2

В. 3

С.4

Д. 5

Е .6

11.Оцінка χ 2 здійснюється:

А.По таблиці

В.Розрахунковим методом

С.Прямим методом

Д. Непрямим методом

Е .Зворотним методом

 

12.Скільки існує методів розрахунку критерію χ 2:

А. 1

В. 2

С. 3

Д. 4

Е. 5

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. II. Завдання на проект.
  3. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  4. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  5. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  6. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  7. V. Завдання.
  8. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  9. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  10. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  11. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  12. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ




Переглядів: 2064

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
СТАТИСТИЧНИХ ГІПОТЕЗ. | Практичне заняття 9

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.