Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практичне заняття 9

ТЕМА: АНАЛІЗ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ МІЖ ДОСЛІДЖУВАНИМИ

ПАРАМЕТРАМИ СТАТИСТИЧНИХ СУКУПНОСТЕЙ

1.Навчальна мета:

1.Ознайомитися з можливостями та умовами застосування кореляційно-регре-сивного аналізу.

2.Вивчити методику оцінки характеру, сили, напрямку та віро­гідності взаємо-зв'язку між явищами (ознаками).

2. Вихідні знання та вміння:

Знати:

Види зв'язку між явищами (ознаками); сутність функціонального та коре-ляційного зв'язків;

Вміти:

Визначати лінійний коефіцієнт кореляції (Пірсона) та ранговий коефіцієнт (Спірмена); оцінювати за коефіцієнтом кореляції спрямування, силу зв'язку та вірогідність коефіцієнта кореляції; визначати коефіцієнт регресії та оцінювати виявлену залежність.

Питання для самопідготовки

1. Види зв'язку між явищами (ознаками).

2. Сутність функціонального та кореляційного зв'язків.

3. Характеристика форми, спрямування та сили кореляцій­ного зв'язку.

4. Лінійний коефіцієнт кореляції, методика його обчислення. Оцінка віро-гідності.

5. Ранговий коефіцієнт кореляції, методика його обчислення, оцінка віро-гідності.

6. Коефіцієнт регресії, його сутність, обчислення та прак­тичне викорис-тання.

4.Література:

1. Біостатистика / під редакцією член-кора АМН України, проф.. В.Ф.Москаленка – Київ: Книга Плюс, 2009.

2.Соціальна медицина та організація охорони здоров'я / Під загальною редакцією Ю.В. Вороненка, В.Ф. Москаленка. - Тернопіль: Укрмедкнига. 2000. - с.82 - 87.

3..Социальная гигиена и организация здравоохранения / Под ред. Н.Ф. Серенко, В.В. Ермакова-М. Медицина, 1984, с.149 - 160.

4..Посібник із соціальної медицини та організації охорони здоров'я / Під редакцією Ю.В. Вороненка. - Київ: Здоров'я. 2002. с.78 - 93.

5.Основи клінічної епідеміології та доказової медицини. Навчальний посібник / під. Редакцією Л.М.Скакуна.- Тернопіль: ТДМУ, 2008.- 372 с.

 

 


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. VІ. План та організаційна структура заняття
  4. Алергія та анафілаксія, їх практичне значення .
  5. Бактеріофаг, його природа і практичне застосування. Вплив бактеріофага на мінливість мікроорганізмів.
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вид заняття: лекція
  8. Вид заняття: лекція
  9. Вид заняття: лекція
  10. Вид заняття: лекція
  11. Відповідь на практичне завдання.
  12. Вступне заняття




Переглядів: 554

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тестові завдання до практичного заняття № 8 | Тестові завдання до практичного заняття №9

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.