МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Модуль 1. Теорія поведінки споживача.Тема 3. Теорія граничної корисності і поведінка споживача 1. Поняття : «потреба», «економічні блага», «корисність». 2. Процес споживання та динаміка зміни сукупної і граничної корисності. 3. Обмеження можливостей споживача. 4. Рівновага споживача. Тема 4. 0рдиналістська теорія поведінки споживача 1. Система переваг споживача та її основні елементи. 2. Особливості аналізу функції корисності з ординалістських позицій. Криві байдужості. 3. Бюджетне обмеження і можливості споживача. Тема 5. Моделювання поведінки споживача на ринку товарів 1. Оптимум споживача. Еквімаржинальний підхід. 2. Криві Енгеля. 3. Ефект доходу і ефект заміщення. 4. Сукупний надлишок споживачів та формування ринкового попиту на певний товар. Модуль 2. Мікроекономічна модель підприємства. Тема 6. Мікроекономічна модель підприємства 1. Підприємство як суб'єкт ринкових відносин. 2. Виробнича функція. 3. Витрати виробництва.Сукупні, середні та граничні витрати. 4. Поняття загального, середнього та граничного доходу. 5. Прибуток як кінцевий результат діяльності підприємства. Тема 7.Варіації факторів виробництва та оптимум товаровиробника 1. Виробнича функція з одним змінним фактором. 2. Виробнича функція з двома змінними факторами. Ізокванта. 3. Постійна, спадна та зростаюча віддача від масштабу. 4. Заміщення факторів виробництва. Ізокоста. 5. Траєкторія розширення виробничої діяльності фірми у короткому та тривалому періодах. Тема 8. Витрати виробництва 1. Функція витрат. Постійні та змінні витрати. 2. 3акон неминучого зростання граничних витрат. 3. Оптимальний розмір виробництва. Модуль 3. Ринок товару. Тема 9. Ринок досконалої конкуренції. Монополія 1. Ознаки і умови досконалої конкуренції. 2. Максимізаційно-мінімізаційні цілі підприємства у короткотерміновому періоді 3. Ринкова рівновага за умов досконалої конкуренції. 4. Досконала конкуренція і монополія. 5. Максимізація прибутку: коротко - і довгострокова рівновага. 6. Економічні наслідки монополізації галузі. Антимонопольна політика. Тема 10. Недосконала конкуренція: Олігополія та монополістична конкуренція
1. Сутність і характерні риси олігополії. 2. Моделі дуополії і теорія ігор. 3. Монополістична конкуренція, сутність і характерні риси. 4. Прибутковість та збитковість підприємства за монополістичної конкуренції у коротко- і довгостроковому періоді. 5. Наслідки нецінової конкуренції для споживачів. Модуль 4. Ринки факторів виробництва. Читайте також:
|
||||||||
|