Досконала конкуренція і монополія
Монополія (monopoly) – модель ринку, де одна фірма є єдиним виробником продукту.
Монополістичного становища фірма може досягти трьома шляхами:
1. Монополія окремої фірми на основі постійного підвищення ефективності діяльності для отримання конкурентної переваги над іншими фірмами
2. Монополія на основі злиття фірм
3. Монополія на основі диференціації продукту.
Основними характеристиками монополії є:
· наявність одного виробника;
· відсутність близьких замінників продукту;
· значний контроль за ціною;
· бар’єри для вступу в галузь.
Читайте також: - В) Конкуренція суть, форми.
- Досконала конкуренція
- Досконала конкуренція та ефективність
- Досконала та недосконала конкуренція.
- За організаційними формами виділяють такі типи сощально-трудових відносин: партнерство, патерналізм, конкуренція, солідарність, субсидіарність, дискримінація та конфлікт.
- Інституціональні основи ринкової економіки становлять: приватна власність, свобода підприємницької діяльності, вільна конкуренція.
- Інституціональні основи ринкової економіки становлять: приватна власність, свобода підприємницької діяльності, вільна конкуренція.
- Конкуренція в підприємницькому середовищі.
- Конкуренція і витрати
- Конкуренція і моделі ринків.
- Конкуренція і монополія. Типи конкурентних ринків.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|