МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пояснювальна запискаКомплект завдань для студентів заочної форми навчання економічних спеціальностей представляє собою третю складову навчальне-методичного комплексу по курсу "Основи мікроекономіки" і складається із 50 варіантів різноманітних тестів, аналітичних питань, розрахункових задач. Завдання одного варіанту відносяться до різних тем курсу. Щоб спів ставити завдання певного варіанту з відповідними темами курсу, необхідно опанувати змістом всієї дисципліни, перелік і зміст тем якої надається в першій частині навчальне - методичного комплексу. Там же у планах семінарських занять відповідно до тем є перелік необхідної для виконання завдань літератури. Кожну відповідь або вибір варіанту відповіді необхідно обґрунтувати. Студент з даного комплекту обирає для виконання один варіант згідно таблиці по номеру залікової книжки. Для визначення свого варіанту студент повинен взяти до уваги дві останні цифри номера своєї залікової книжки, знайти відповідні колонки в наведеній таблиці та точку їх перетину. На перетині колонок буде вказано потрібний номер варіанту контрольної роботи.
ВАРІАНТ №1 1. Які з наведених тверджень неправильні (правильні): а) моделі-єдиний інструмент економічної теорії; б) моделі-важливий інструмент економічної теорії; в) перевага моделювання порівняно з іншими методами полягає в г) модель-ідеальний засіб виконання гіпотези "за інших однакових Відповідь обґрунтуйте. 2. Виберіть правильну відповідь: Якщо буде винайдено вічний двигун, то з теорії поведінки споживача зникне постулат: а) множинності видів споживання; б) не насиченості; в) транзитивності; г) всі постулати збережуть свою силу. Відповідь обґрунтуйте. 3. Як ви вважаєте, в якому разі мета фірми концентрується в 4. Припустимо, що граничні виробничі витрати комп'ютерної фірми а) Обчисліть криві середніх змінних витрат та середніх сумарних б) Якщо фірма прагне звести до мінімуму середні сумарні витрати Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|