Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Пояснювальна записка

Комплект завдань для студентів заочної форми навчання економічних спеціальностей представляє собою третю складову навчальне-методичного комплексу по курсу "Основи мікроекономіки" і складається із 50 варіантів різноманітних тестів, аналітичних питань, розрахункових задач.

Завдання одного варіанту відносяться до різних тем курсу. Щоб спів ставити завдання певного варіанту з відповідними темами курсу, необхідно опанувати змістом всієї дисципліни, перелік і зміст тем якої надається в першій частині навчальне - методичного комплексу. Там же у планах семінарських занять відповідно до тем є перелік необхідної для виконання завдань літератури. Кожну відповідь або вибір варіанту відповіді необхідно обґрунтувати.

Студент з даного комплекту обирає для виконання один варіант згідно таблиці по номеру залікової книжки. Для визначення свого варіанту студент повинен взяти до уваги дві останні цифри номера своєї залікової книжки, знайти відповідні колонки в наведеній таблиці та точку їх перетину. На перетині колонок буде вказано потрібний номер варіанту контрольної роботи.

 

Передостання цифра\Остання цифра

 

ВАРІАНТ №1

1. Які з наведених тверджень неправильні (правильні):

а) моделі-єдиний інструмент економічної теорії;

б) моделі-важливий інструмент економічної теорії;

в) перевага моделювання порівняно з іншими методами полягає в
отриманні остаточних висновків;

г) модель-ідеальний засіб виконання гіпотези "за інших однакових
умов".

Відповідь обґрунтуйте.

2. Виберіть правильну відповідь:

Якщо буде винайдено вічний двигун, то з теорії поведінки споживача зникне постулат:

а) множинності видів споживання;

б) не насиченості;

в) транзитивності;

г) всі постулати збережуть свою силу.

Відповідь обґрунтуйте.

3. Як ви вважаєте, в якому разі мета фірми концентрується в
максимізації прибутку? Завжди чи ні фірма повинна прагнути
максимального прибутку, а не (наприклад) до поліпшення
соціальних умов, меценатству або політичних кампаній.

4. Припустимо, що граничні виробничі витрати комп'ютерної фірми
постійні і становлять 1 тис. дол. на комп'ютер. Водночас фіксовані
виробничі витрати дорівнюють 10 тис. дол.

а) Обчисліть криві середніх змінних витрат та середніх сумарних
витрат.

б) Якщо фірма прагне звести до мінімуму середні сумарні витрати
виробництва, яка вона - дуже велика чи дуже мала? Поясніть свою
думку.


Читайте також:

  1. А. Розрахунково-пояснювальна записка
  2. Звіт. Службова записка. Рапорт
  3. І. Пояснювальна записка
  4. Інструкція та пояснювальна записка
  5. Методична записка
  6. ПЗ - пояснювальна записка
  7. Пояснительная записка
  8. ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
  9. ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
  10. Пояснювальна записка
  11. Пояснювальна записка
  12. ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА




Переглядів: 505

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
КОНСУЛЬТАЦІЇ | ВАРІАНТ №2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.