Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



БУДІВНИЦТВО ДОРОЖНЬОГО ОДЯГУ

Вибір типу покриття і дорожнього одягу здійснюється виходячи з транспортно-експлуатаційних вимог і категорій автомобільної дороги з урахування складу та перспективної інтенсивності руху, кліматичних та грунтово-геологічних умов,санітарно-гігієнічних вимог, вимог комфортності та безпеки руху, а також із забезпеченості місцевими будівельними матеріалами.

 

Конструкція дорожнього одягу

 

Дорожній одяг складається з одного або кількох шарів. За наявності кількох шарів дорожній одяг включає покриття, основу та, за необхідності, додаткові шари основи. Покриття повинно бути стабільно міцним, рівним, шорстким, протистояти накопиченню пластичних деформацій влітку,зберігати суцільність при прогині навесні і восени та при розтягуванні від охолодження в зимовий період. Для тривалого збереження шорсткості покриття, матеріал покриття повинен бути стійким до стирання.

Типи дорожнього одягу, матеріали покриттів та сфера їх застосування наведені в таблиці 5.1.

Таблиця 5.1 - Сфера застосування покриттів дорожніх одягів

Категорія дороги Тип дорожнього покриття Матеріал верхнього шару покриття
І-а, І-б, ІІ Капітальний Асфальтобетон гарячий щільний дрібнозернистий І марки. Щебенево-мастичний асфальтобетон. Цементобетон.
ІІІ Капітальний Асфальтобетон гарячий щільний дрібнозернистий ІІ марки. Щебенево-мастичний асфальтобетон. Цементобетон
ІІІ, ІV Капітальний або полегшений Асфальтобетон гарячий щільний дрібнозернистий І марки. Цементобетон. Кам’яні матеріали, а також підібрані матеріали з промислових відходів, оброблені в’яжучими методом змішування в установці чи на дорозі або просочування з улаштуванням поверхневої обробки.  
V Перехідний Кам’яні матеріали або ґрунти, оброблені на дорозі в’яжучими матеріалами або покращені добавками. Кам’яні матеріали розклинені.

 

Згідно виданого завдання описати та схематично замалювати конструктивні шари дорожнього одягу.

При укладанні шарів дорожнього одягу для розрахунків необхідної кількості матеріалів необхідно враховувати і укріплювальні смуги. (Ширина (в) змінюється в залежності від категорії дороги).

 


Читайте також:

  1. АРХІВНЕ БУДІВНИЦТВО В УКРАЇНІ ЗА ЧАСІВ РАДЯНСЬКОЇ ВЛАДИ
  2. Архівне будівництво в Україні за часів радянської влади (1919-1990 рр.) ....... 48
  3. БУДІВНИЦТВО В ПЕРСПЕКТИВІ ПРОЕКТНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
  4. Будівництво ГЕС
  5. Будівництво й архітектура
  6. Будівництво й архітектура.
  7. Будівництво та архітектура сучасних готелів
  8. Будівництво церков.
  9. Видача працівникам спецодягу, спецвзуття, інших засобів індивідуального захисту
  10. Визначення продуктивності машин та складання технологічних карт для будівництва дорожнього одягу
  11. Використання спеціальних моделей відведення земельних ділянок під будівництво (державно-приватне партнерство, індустріальні парки, реконструкція кварталів застарілої забудови).




Переглядів: 558

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Контроль та прийомка будівництва земляного полотна | Визначення потреби в матеріалах

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.