МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Визначення продуктивності машин та складання технологічних карт для будівництва дорожнього одягу
5.3.1 Визначення продуктивності скрепера ДЗ-20 для переміщення грунту в корито (дальність переміщення приймаємо 200м)
Обґрунтування: ДБН Д.2.2-1-99. Земляні роботи. , де П – продуктивність Т- тривалість зміни (8 годин) Q – одиниця виміру – згідно ДБН Д.2.2-1-99. Земляні роботи. Нч – норма часу – згідно ДБН Д.2.2-1-99. Земляні роботи.
Визначаємо необхідну кількість машино змін при розробці ґрунту і переміщенні його в насип за формулою: .
5.3.2 Визначення продуктивності автогрейдера ДЗ-31 при розрівнюванні та плануванні поверхні ґрунту та цементогрунтової зволоженої суміші
Обґрунтування: ДБН Д.2-27-99 , (5.6) де П – продуктивність Т- тривалість зміни (8 годин) Q – одиниця виміру – згідно ДБН Д.2.27-99. Нч – норма часу – згідно ДБН Д.2.27-99.
Визначаємо необхідну кількість машинозмін за формулою: .
5.3.3 Визначення продуктивності фрези ДС-18А при подрібненні ґрунту. При перемішуванні ґрунту з цементом та при перемішуванні зволоженої суміші ґрунту з цементом
Обґрунтування: ДБН Д.2-27-99 , (5.7) де П – продуктивність Т- тривалість зміни (8 годин) Q – одиниця виміру – згідно ДБН Д.2.27-99. Нч – норма часу – згідно ДБН Д.2.27-99 (необхідно врахувати, що фреза використовується декілька разів, тому Нч необхідно поділити на кількість разів використання).
Визначаємо необхідну кількість машинозмін за формулою: .
5.3.4 Визначення продуктивності автоцементовозу ТЦ-4
Розрахунок продуктивності автоцементовозу виконується за формулою: , (5.8) де Т=8 – тривалість зміни, годин Q – вантажопідйомність автомобіля-самоскида, = 10т К=0,85 – коефіцієнт використання автомобіля-самоскида за зміну l – дальність перевезення, км v – середня швидкість руху авто гудронатор 25 км/год. t1 – норма часу на заповнення цементовозу = 0,21 год. t2 – норма часу підготовку цементовозу до перевантаження цементу = 0,1 год. t3 – час розподілення 8 т цементу при спільній роботі цементовозу з машиною ДС-16Б.
5.3.5 Визначення продуктивності поливомийної машини ПМ-130
Обґрунтування: розрахунок (4.25). Визначення необхідної кількості машино змін за формулою: .
5.3.6 Визначення продуктивності котків при ущільненні цементогрунтової суміші
Обґрунтування : ДБН Д.2.2-27-99 Продуктивність котків, які використовуються при ущільненні шару основи дорожнього одягу визначається за формулою: , (5.9) де П – продуктивність Т- тривалість зміни (8 годин) Q – одиниця виміру – згідно ДБН Д.2.2-27-99. Нч – норма часу – згідно ДБН Д.2.2-27-99.(необхідно врахувати, що Нч дається на нормативну кількість проходів котку в залежності від типу, яка розраховується згідно додатку№6)
Визначаємо потрібну кількість машино змін для ущільнення шару з цементогрунту за формулою:
5.3.7 Визначення продуктивності авто гудронатора ДЗ-39А Автогудронатор наповнюється бітумом в постійному місті (бітумна база або АБЗ) і рухається, як правило, по дорогам з твердим покриттям, тому швидкість приймається 25 км/год. Норма часу визначається за формулою:
, (5.10) де Т=8 – тривалість зміни, годин Q – вантажопідйомність автомобіля-самоскида, = 10т К=0,85 – коефіцієнт використання автомобіля-самоскида за зміну l – дальність перевезення, км v – середня швидкість руху авто гудронатор 25 км/год. t1 – норма часу на наповнення 1т бітуму (0,14) t2 – норма часу на розлив 1 т бітуму (0,19). Визначаємо потрібну кількість машинозмін за формулою: .
5.3.8 Визначення продуктивності автомобіля-самоскида КамАЗ-5511
Визначення продуктивності автомобіля КамАЗ-5511 при перевезенні дорожньо-будівельних матеріалів
Продуктивність автомобіля-самоскида КамАЗ – 5511 визначаємо за формулою: - при однакових дорожніх умовах: (5.11) - при змішаних дорожніх умовах
(5.12) де Т=8 – тривалість зміни, годин q – вантажопідйомність автомобіля-самоскида, = 10т К=0,85 – коефіцієнт використання автомобіля-самоскида за зміну l – дальність перевезення, км (відповідно до розрахунків в курсовому проекті в розділі «Транспортні роботи», для розрахунку приймається середню дальність перевезення) v – середня швидкість руху автомобіля-самоскида, км/год. t – середнє значення простою автомобіля-самоскида під завантаженням, розвантаженням та маневруванням, год ( 5т – 0,2 год., 8т – 0,25 год., 10т – 0,32 год). l1, l2 – дальність перевезення при різних дорожніх умовах, км. v1, v2 - середня швидкість руху при різних дорожніх умовах, км/год. Розрахункові середні робочі швидкості вантажних автомобілів: - при удосконалених покриттях – 35 км/год., - перехідних покриттях – 27 км/год., - ґрунтових дорогах – 22 км/год.
Визначаємо потрібну кількість машинозмін за формулою:
Примітка: Необхідно врахувати те, що об’єм матеріалів при перевезенні автомобілями-самоскидами приймається в тоннах.
5.3.9 Визначення продуктивності автогрейдера ДЗ-31 при розрівнюванні та плануванні щебеневої основи
Обґрунтування: ДБН Д.2-27-99 Продуктивність автогрейдера визначаємо за формулою: , (5.13) де П – продуктивність Т- тривалість зміни (8 годин) Q – одиниця виміру – згідно ДБН Д.2.27-99. Нч – норма часу – згідно ДБН Д.2.27-99.
Визначаємо необхідну кількість машинозмін за формулою: .
5.3.10 Визначення продуктивності котків при ущільненні щебеневого шару
Обґрунтування : ДБН Д.2.2-27-99 Продуктивність котків, які використовуються при ущільненні шару основи дорожнього одягу визначається за формулою: , (5.14) де П – продуктивність Т- тривалість зміни (8 годин) Q – одиниця виміру – згідно ДБН Д.2.2-27-99. Нч – норма часу – згідно ДБН Д.2.2-27-99.(необхідно врахувати, що Нч дається на нормативну кількість проходів котку в залежності від типу, яка розраховується згідно додатку№6)
Визначаємо потрібну кількість машино змін для ущільнення шару з цементогрунту за формулою:
5.3.11 Визначення продуктивності асфальтоукладача ДС-1
Обгрунтування: ДБН. Д.2.2-27-99 Продуктивність асфальтоукладача визначається за формулою: , (5.15) де П – продуктивність Т- тривалість зміни (8 годин) Q – одиниця виміру – згідно ДБН Д.2.2-27-99. Нч – норма часу – згідно ДБН Д.2.2-27-99.(необхідно врахувати, що Нч розраховується відповідно до товщини шару)
Визначаємо потрібну кількість машино змін за формулою:
5.3.12 Визначення продуктивності котків при ущільненні асфальтобетонної суміші
Обґрунтування : ДБН Д.2.2-27-99 Продуктивність котків, які використовуються при ущільненні шару покриття дорожнього одягу визначається за формулою: , (5.16) де П – продуктивність Т- тривалість зміни (8 годин) Q – одиниця виміру – згідно ДБН Д.2.2-27-99. Нч – норма часу – згідно ДБН Д.2.2-27-99.(необхідно врахувати, що Нч дається на нормативну кількість проходів котку в залежності від типу, яка розраховується згідно додатку№6)
Визначаємо потрібну кількість машинозмін для ущільнення шару покриття за формулою: . Таблиця 5.3-Технологічна карта на влаштування покриття із двохшарового асфальтобетону
Таблиця 5.4-Технологічна карта на влаштування відсипки та укріплення узбіччя
Визначення складу загону для будівництва дорожнього одягу
Таблиця 5.5- Склад загону для будівництва дорожнього одягу
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|