Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Визначення потреби в матеріалах

 

При визначенні необхідної кількості дорожньо-будівельних матеріалів для улаштування дорожнього одягу необхідно визначити площу конструктивних шарів дорожнього одягу на захватку.

Площа захватки визначається за формулою:

(5.1)

 

5.2.1 Визначення кількості матеріалів необхідних для влаштування нижнього шару основи із ґрунту, укріпленого цементом

 

Обґрунтування: ДБН Д.2-27-99

Грунт:

(5.2)

Для переведення м3 в т необхідно об’єм матеріалу помножити на щільність матеріалу.

Вміст цементу становить 8-13%. (Наприклад приймаємо 13%).

Цемент:

(5.3)

 

Вода:

1000м2 – 18,5м3

Sзах – х

(5.4)

 

Емульсія:

1000м2 – 0,72т

Sзах – х

(5.5)

 

5.2.2 Визначення кількості матеріалів для улаштування додаткового (вирівнюю чого) шару із піску

 

Обгрунтування: ДБН Д.2-27-99

Витрати піщаного матеріалу обчислюються згідно ДБН Д.2-27-99 в залежності від товщини шару.

Згідно нормативного документу маємо витрати піску на V=100м3, складаючи пропорцію розраховуємо витрати піщаного матеріалу на Vзах відповідно до розрахунків в курсовому проекті.

 

5.2.3 Визначення кількості матеріалів для улаштування щебеневої основи

 

Обгрунтування: ДБН Д.2-27-99

Витрати фракційних матеріалів та в’язників розраховуються згідно ДБН Д.2-27-99 в залежності від прийнятих конструктивних шарів дорожнього одягу.

Згідно нормативного документу маємо витрати на S=1000м2, складаючи пропорцію розраховуємо витрати матеріалів на Sзах відповідно до розрахунків в курсовому проекті.

 

Примітка :

Об’єм матеріалу (V) необхідно перевести в (т), так як при його перевезенні автомобілями-самоскидами продуктивність автомобілів розраховується в т\зміну. Для цього потрібно об’єм матеріалу помножити на щільність матеріалу (Щільність матеріалу згідно додатку №5).

 

5.2.4 Визначення кількості асфальтобетону для улаштування асфальтобетонного покриття

 

Обгрунтування: ДБН Д.2-27-99

Витрати асфальтобетонних матеріалів та в’язників розраховуються згідно ДБН Д.2-27-99 в залежності від прийнятих конструктивних шарів дорожнього одягу.

Згідно нормативного документу маємо витрати на S=1000м2, складаючи пропорцію розраховуємо витрати матеріалів на Sзах відповідно до розрахунків в курсовому проекті.

 

5.2.5 Загальна кількість дорожньо-будівельних матеріалів для улаштування дорожнього одягу

 

Розраховану кількість дорожньо-будівельних матеріалів зводимо в таблицю 5.2.

Колонка №1 – відповідні конструктивні шари дорожнього одягу, відповідно до завдання.

Колонка №2 – одиниці виміру об’ємів матеріалів в м3\т, т.

Колонка №3 – обчислений об’єм матеріалу на захватку.

Колонка №4 – обчислений об’єм матеріалу на 1 км.

Колонка №5 – обчислений об’єм матеріалу на всю трасу.

Таблиця5.2 - Зведена відомість в потребі матеріалів

Найменування робіт Одиниці виміру Потрібність в матеріалах
На захватку На 1км На всю трасу
1. 2. 3. 4. 5.
2. Влаштування нижнього шару основи з грунту укріпленого цементом - грунт - цемент - вода - емульсія     м3\т т м3 т      
3. Влаштування верхнього шару основи з щебеню просоченого бітумом - щебінь(40-70) - щебінь(20-40) - бітум     м3\т м3\т т      
4. Влаштування асфальтобетонного покриття - асфальтобетон   т      

 

 


Читайте також:

  1. CMM. Визначення моделі зрілості.
  2. I визначення впливу окремих факторів
  3. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  4. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  5. Ocнoвнi визначення здоров'я
  6. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  7. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  8. Алгебраїчний спосіб визначення точки беззбитковості
  9. Алгоритм побудови калібрувального графіка для визначення загального білка сироватки крові
  10. Алгоритм побудови калібрувального графіка для визначення загального білка сироватки крові
  11. Аналіз існуючих виробів та визначення завдань проекту
  12. Аналіз службового призначення деталей та конструктивних елементів обладнання харчових виробництві, визначення технічних вимог і норм точності при їх виготовленні




Переглядів: 509

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
БУДІВНИЦТВО ДОРОЖНЬОГО ОДЯГУ | Визначення продуктивності машин та складання технологічних карт для будівництва дорожнього одягу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.