Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Варіанти завдань

а) Комбінаційні функції трьох аргументів:

1. F = & x2 & x3 + x1 & x2 & x3 + x1 & x2 & +

2. F = & x2 & x3 + x1 & x2 & x3 + x1 & x2 & +

3. F = & x2 & x3 + x1 & x2 & x3 +

4. F = & x2 & x3 + + +

5. F = & x2 & x3 + + +

6. F = + + +

7.F= + + + +

8. F = + + +

9. F= + +

10. F= + + +

11. F= + + +

12. F= + + +

13. F= + + +

14.F= + + + +

15. F= + + +

16. F= + + +

17.F= + + + +

18. F= + +

19. F= + + +

20. F= + + +

21.F= + + + +

22.F= + + + +

23. F= + + +

24. F= + + +

25. F= + + +

26. F= + + +

27. F= + + +

28.F= + + + +

 

б) Комбінаційні функції чотирьох аргументів.

01.F= + + + + + +

02.F= + + + + + +

03.F= + + + + + +

04.F= + + + + + +

05.F= + + + + + +

06.F= + + + + + +

07.F= + + + + + +

08.F= + + + + + +

09.F= + + + + + +

10.F= + + + + + +

11.F= + + + + + +

12.F= + + + + + +

13.F= + + + + + +

14.F= + + + + + +

15.F= + + + + + +

16.F= + + + + + +

17.F= + + + + + +

18.F= + + + + + +

19.F= + + + + + +

20.F= + + + + + +

21.F= + + + + + +

22.F= + + + + + +

23.F= + + + + + +

24.F= + + + + + +

25.F= + + + + + +

26.F= + + + + + +

27.F= + + + + + +

28.F= + + + + + +

29.F= + + + + + +

30.F= + + + + + +

31.F= + + + + + +

32.F= + + + + + +



Читайте також:

  1. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  2. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  3. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  4. АЛОМОРФИ І ВАРІАНТИ МОРФЕМ
  5. Альтернативні варіанти виробництва при повній зайнятості ресурсів
  6. Альтернативні варіанти геополітичної орієнтації України
  7. Альтернативні варіанти довгострокового фінансування діяльності підприємства
  8. Аналіз існуючих виробів та визначення завдань проекту
  9. Варіанти акультураційних стратегій
  10. Варіанти вибору ділової їжі (буфет або a la carte).
  11. Варіанти вибору ринкових сегментів
  12. ВАРІАНТИ ВИКОРИСТАННЯ ПРОГНОЗІВ В ОРГАНІЗАЦІЇ




Переглядів: 690

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зміст звіту | ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №4

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.