Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Заповнення календаря погоди.

Ціль: розвивати вміння визначати природні явища, розрізняти їх, робити короткий опис. Розвивати увагу, мислення, спостережливість.

Матеріали: заламінований календар погоди, умовні позначки-наліпки.

Хід: педагог разом з дітьми визначає, яка сьогодні погода на вулиці, діти описують природні явища, які спостерігали, коли йшли до центру. Разом обирають наліпку-позначку та приклеюють її на календар.

 

 

3. Ігри, спрямовані на зосередження уваги (5 хв.)
Ціль: сконцентрувати увагу дітей, настроїти їх на сприйняття нового матеріалу.
Матеріали: пазли, рамки-вкладиші.
Хід: вчитель допомагає дітям складати пазли. Заняття проводиться за столом.


4. Завдання читання (15хв.)
Ціль:
повторення голосних звуків та букв, з’єднання звуку «А» з приголосними.
Матеріали: карточки у формі серця з голосними та приголосним , м’ячик.
Хід: вчитель: «Зараз ми з вами будемо поєднувати літери між собою, проспівувати їх. У цьому нам допоможе м’ячик. Я називаю літери, наприклад М та А, а разом – МАААА, ми співаємо так плавненько, як котиться м’ячик. До кожного з вас, по черзі, я буду котити м’ячик, поєднуючи літери: К та А -КААА, Т і А – ТААА, С та А – СААА» - педагог по черзі котить м’ячик кожній дитині, всі разом проспівують склад, поєднуючи літери.

Педагог нагадує, що звуки ми чуємо та вимовляємо, а букви пишемо та бачимо, пригадує разом із дітьми, які звуки називають голосними, які - приголосними.

Дістає напівсерце з літерою «А» та напівсерця з приголосними. З’єднує приголосні спочатку із буквою «А», говорить « Р та А – вийде склад «РА», так само педагог поєднує всі приголосні з літерою А, діти разом повторюють склади за вчителем.

Потім педагог роздає напівсерця з літерами «А» кожній дитині та просить повісити їх на планку, напівсерця з приголосними розкладає на столі, називає склад : «РА, яку літеру нам потрібно додати до букви А, щоб утворився склад РА? Правильно! «Р», молодці!» Так само з іншими літерами, по черзі прикріпляючи їх до літери «А». Допомагає при потребі.

Місце проведення заняття:стіл, планка.

5. Музична пауза «Дощик» (3хв.)
Ціль:
розвиток музичного слуху, почуття ритму.
Матеріали: трек «Дощик» (в папці з матеріалами), металофони за кількістю дітей.
Хід: педагог вмикає трек, роздає дітям металофони.
Діти та педагог слухають разом мелодію, після цього, вчитель нагадує, що музичний інструмент має назву «металофон», за його допомогою можна відтворити звук дощу. Дорослий демонструє малюкам, як потрібно стукати по пластинам в такт мелодії, діти повторюють за вчителем.

 

6. Завдання на розвиток письма(4хв.)

Ціль: розвиток навичок письма.
Матеріали: картинки й маркери для кожної дитини.
Хід: вчитель допомагає дітям обводити штрихування. Заняття проводиться за столом.

7. Заняття з математики(15хв.)
Ціль:
повторити склад чисел 2 та 3, вивчення знаків <>, =.
Матеріали: картки з ластівками, крокодили зі знаками <>, = .


Хід: вчитель роздає картки та просить повісити їх на планку. Потім розкладає на столі ластівок, пояснює дітям, що пташки часто люблять сидіти на дротах, нам потрібно розмістити 2 ластівки по-різному: спочатку вони можуть сидіти на одному дроті.

« Дивіться, одна ластівка та ще одна – а разом скільки? Дві, правильно. А тепер зробіть так, щоб кожна ластівка сиділа на своєму дроті. Тепер подивимось: одна – на одному дроті, друга – на другому, а разом їх знову дві!» Так само повторюють і з трьома ластівками : 1+1+1, 2+1, 1+2.

Діти знову сідають за стіл, вчитель дістає ряд чисел та пояснює, що число, яке стоїть далі у числовому ряді, є більшим, тобто – 3 більше, ніж 2, 6 більше, ніж 5. Просить дітей визначити по черзі, які з чисел більші, показуючи їх на ряді.

Після цього педагог показує дітям крокодила, говорить, що він дуже жадібний, він завжди відкриває рота в той, бік, де більше число.

Вчитель кладе на стіл числа 2 і 3, та ставить відкритим ротом до більшого. Так сам повторює ще з деякими числами. Звертає увагу дітей на знак, зображений на спині крокодила, говорить, що цим знаком крокодильчик позначається на письмі.
Потім дістає крокодила зі знаком =, говорить, що коли числа рівні, крокодильчик не хоче відкривати рота зовсім, тому ротик закритий, звертає увагу на знак на спині. Зауважує, що цим знаком позначається крокодильчик на письмі, коли числа однакові, рівні. Показує на карточках з числами декілька прикладів, запитуючи у дітей, яке число більше, в яку сторону відкриє рот крокодильчик?

Місце проведення заняття: планка, стіл.

 

8. Вивчення вірша про осінь (4хв.)

Ціль: розвиток пам`яті, уваги, вміння повторювати дії дорослого.
Хід: вчитель розповідає вірш, супроводжуючи його за текстом рухами. Діти повторюю за дорослим. Вправа повторюється 2 -3 рази.

 

- Зажурилось небо синє,

(закрити обличчя руками)

Бо нездужає віднині:

(тримаємось руками за горло)
Дуже зблідло, вицвітає,

(тремо щічки руками)
Плаче, кашляє та чхає.

(імітація – збираємо сльози з очей щіпочкою у долоньку)
– Що ж мені тепер робити?

(розводимо руки у сторони)
Може, чай з малини пити?

(ніби тримаємо у руках блюдце з гарячим чаєм та дуємо на нього)

- Ясне сонце засмутилось:

(розкрити долоньку, показати промінчики)
– Схоже, теж я застудилось…

(знизуємо плечима)
Мабуть, в озері купалось,

(рухи, ніби плаваємо)
Та як слід не витиралось?

(імітація рухів витирання рушником)
Чи холодні в лузі роси
Намочили ніжки босі?

(трусимо ніжками)

- Стали разом міркувати,
Як хворобу лікувати.

(палець до підборіддя, очі вгору)
Буйний вітер-відчайдуха
Пролітав та все підслухав:

(руки – догори, хилитаємось з боку в бік)
– Не журіться, ви не хворі,
Просто осінь вже надворі.

(показуємо у вікно).

 

 


Читайте також:

  1. Автоматичне заповнення таблиці
  2. Дозволяється заповнення розрахункового документа від руки (кульковою ручкою, чорнилом темного кольору).
  3. Заповнення кар'єрних виїмок породою.
  4. Заповнення листка непрацездатності
  5. Заповнення системи гальмівною рідиною і видалення повітря з неї
  6. Заповнення трудових книжок
  7. Заповнення Форми в режимі конструктора
  8. Засіб автозаповнення.
  9. Засіб автозаповнення.
  10. Методи контролю правильності заповнення і переносу даних з первинних документів
  11. Особливості заповнення наряду-допуску форми ЕУ-115




Переглядів: 1799

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Фізкультхвилинка (2 хв.)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.