МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Заповнення календаря погоди.Ціль: розвивати вміння визначати природні явища, розрізняти їх, робити короткий опис. Розвивати увагу, мислення, спостережливість. Матеріали: заламінований календар погоди, умовні позначки-наліпки. Хід: педагог разом з дітьми визначає, яка сьогодні погода на вулиці, діти описують природні явища, які спостерігали, коли йшли до центру. Разом обирають наліпку-позначку та приклеюють її на календар.
3. Ігри, спрямовані на зосередження уваги (5 хв.)
Педагог нагадує, що звуки ми чуємо та вимовляємо, а букви пишемо та бачимо, пригадує разом із дітьми, які звуки називають голосними, які - приголосними. Дістає напівсерце з літерою «А» та напівсерця з приголосними. З’єднує приголосні спочатку із буквою «А», говорить « Р та А – вийде склад «РА», так само педагог поєднує всі приголосні з літерою А, діти разом повторюють склади за вчителем. Потім педагог роздає напівсерця з літерами «А» кожній дитині та просить повісити їх на планку, напівсерця з приголосними розкладає на столі, називає склад : «РА, яку літеру нам потрібно додати до букви А, щоб утворився склад РА? Правильно! «Р», молодці!» Так само з іншими літерами, по черзі прикріпляючи їх до літери «А». Допомагає при потребі.
Місце проведення заняття:стіл, планка. 5. Музична пауза «Дощик» (3хв.)
6. Завдання на розвиток письма(4хв.) Ціль: розвиток навичок письма. 7. Заняття з математики(15хв.)
« Дивіться, одна ластівка та ще одна – а разом скільки? Дві, правильно. А тепер зробіть так, щоб кожна ластівка сиділа на своєму дроті. Тепер подивимось: одна – на одному дроті, друга – на другому, а разом їх знову дві!» Так само повторюють і з трьома ластівками : 1+1+1, 2+1, 1+2.
Діти знову сідають за стіл, вчитель дістає ряд чисел та пояснює, що число, яке стоїть далі у числовому ряді, є більшим, тобто – 3 більше, ніж 2, 6 більше, ніж 5. Просить дітей визначити по черзі, які з чисел більші, показуючи їх на ряді. Після цього педагог показує дітям крокодила, говорить, що він дуже жадібний, він завжди відкриває рота в той, бік, де більше число. Вчитель кладе на стіл числа 2 і 3, та ставить відкритим ротом до більшого. Так сам повторює ще з деякими числами. Звертає увагу дітей на знак, зображений на спині крокодила, говорить, що цим знаком крокодильчик позначається на письмі. Місце проведення заняття: планка, стіл.
8. Вивчення вірша про осінь (4хв.) Ціль: розвиток пам`яті, уваги, вміння повторювати дії дорослого.
- Зажурилось небо синє, (закрити обличчя руками) Бо нездужає віднині: (тримаємось руками за горло) (тремо щічки руками) (імітація – збираємо сльози з очей щіпочкою у долоньку) (розводимо руки у сторони) (ніби тримаємо у руках блюдце з гарячим чаєм та дуємо на нього) - Ясне сонце засмутилось: (розкрити долоньку, показати промінчики) (знизуємо плечима) (рухи, ніби плаваємо) (імітація рухів витирання рушником) (трусимо ніжками) - Стали разом міркувати, (палець до підборіддя, очі вгору) (руки – догори, хилитаємось з боку в бік) (показуємо у вікно).
Читайте також:
|
||||||||
|