Спростити введення даних до електронної таблиці можна за допомогою засобу автозаповнення.
Якщо потрібно ввести порядкові числа, дні тижня, місяці року або інші списки даних, немає необхідності вводити кожний елемент окремо.
Достатньо ввести одне або два перших значення, виділити клітинку або діапазон клітинок, навести вказівник мишки на маркер автозаповнення — чорний квадратик, розташований у правому нижньому куті виділеної клітинки чи діапазону клітинок, — поки він змінить свій вигляд з товстого білого плюса на тонкий чорний плюс, та виконати протягування мишкою на стільки клітинок, скільки їх треба заповнити даними.
При заповненні текстовими значеннями в клітинки таблиці будуть внесені нові значення зі списків, якщо такі списки визначені при роботі з табличним процесором. В іншому випадку при автозаповненні буде здійснюватись копіювання значення з виділеної клітинки в сусідні.
В MS Excel є списки днів тижня та назв місяців у повному та скороченому вигляді. Якщо є потреба ввести не всі назви днів тижня, а через день, слід ввести до першої клітинки Понеділок, до другої Середа, виділити ці дві клітинки та використати засіб автозаповнення.
За необхідності можна створити власні списки для використання автозаповнення в подальшому.
Кожна нова книга Excel за замовчуванням містить три аркуші з іменами Аркуш1, Аркуш2 і Аркуш3. Надання аркушу більш змістовного імені, як і надання імен файлам, допомагає охарактеризувати вміст кожного з аркушів.
Для зміни імені аркуша можна скористатися вказівкою Формат вкладки Основна, Перейменувати лист або клацнути правою клавішею мишки на імені потрібного аркуша, в контекстному меню вибрати вказівку Перейменувати та з клавіатури ввести нове ім‘я або ж просто двічі клацнути лівою кнопкою мишки на імені аркуша і ввести нове ім'я.