Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Заповнення системи гальмівною рідиною і видалення повітря з неї

В гідравлічному приводі гальм застосовується спеціальна гальмівна рідина “ Томь ”. Інструкція по експлуатації автомобіля дозволяє використовувати і гальмівну рідину “ Нева “.

Категорично забороненозмішувати гальмівні рідини різних марок, а також доливати рідину іншої марки до рідини, яка залита в систему гідроприводу.

В зв’язку з тим, що гальмівна система складається з двох незалежних контурів для гальмування передніх і задніх коліс по діагоналі, заповнення системи рідиною і видалення повітря необхідно проводити в порядку, показаному на рис. 18. 7 (цифри в кружках позначають послідовність прокачування гальм), з виконанням наступних операцій:

· заповнити бачок до нормального рівня рідиною для гідравлічних гальм;

· ретельно очистити від бруду і пилу клапани для видалення повітря і зняти захисні ковпачки;

· надіти на головку клапана заднього правого колеса гумовий шланг для зливання рідини, а інший його кінець опустити в прозорий посуд, частково заповнений рідиною. Наступні операції необхідно проводити вдвох;

· різко натиснути на педаль гальма 3...5 разів з інтервалом в 2...3 секунди; утримуючи педаль в натиснутому положенні, відкрутити на півоберта клапан. При цьому рідина разом з повітрям при натискуванні на педаль буде витіснятись в посудину. Не відпускаючи педаль, клапан закрутити. Повторювати цю операцію до тих пір, доки з рідиною не припиниться вихід бульбашок повітря. В процесі прокачування необхідно підтримувати нормальний рівень рідини в живильному бачку;

· утримуючи педаль в натиснутому положенні, закрутити клапан випуску повітря до відказу і зняти шланг. Очистити клапан від слідів рідини і надіти захисний ковпачок.

Всі вищевказані операції провести з гальмівними механізмами інших коліс в послідовності; переднє ліве колесо, заднє ліве колесо, переднє праве колесо.

Видалити повітря з системи можна також шляхом подачі в бачок повітря під тиском не більше 2 кгс/ см 2 при відкритому клапані випуску повітря; при цьому не зачіпати педаль гальма.

При нормальних зазорах в гальмівних механізмах і відсутності в системі повітря педаль гальма при натискуванні не повинна переміщатись більш, ніж на 80...85 мм її ходу. При цьому нога повинна відчувати значний опір (відчуття “ жорсткої “ педалі). Якщо педаль “ жорстка “, але переміщається дальше, то це вказує на збільшений зазор між колодками, дисками і барабанами. В цьому випадку провести декілька різких гальмувань на сухій вільній дорозі, щоб зменшити вказані вище зазори.

Якщо навіть при тривалому видаленні повітря продовжує виходити в посудину у вигляді бульбашок, значить воно проникає в систему через пошкодження трубопроводів, недостатню герметичність з’єднань, а також внаслідок пошкодження головного чи колісного циліндрів.

 


Читайте також:

  1. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  2. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  3. II. Анатомічний склад лімфатичної системи
  4. IV. Розподіл нервової системи
  5. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  6. IV. Філогенез кровоносної системи
  7. POS-системи
  8. VI. Філогенез нервової системи
  9. Автокореляційна характеристика системи
  10. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ ДИСПЕТЧЕРСЬКОГО УПРАВЛІННЯ
  11. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ДОРОЖНІМ РУХОМ
  12. Автоматизовані форми та системи обліку.




Переглядів: 1209

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Рідини для гальмівних систем | Основні несправності гальмівних систем

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.