МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Заповнення системи гальмівною рідиною і видалення повітря з неїВ гідравлічному приводі гальм застосовується спеціальна гальмівна рідина “ Томь ”. Інструкція по експлуатації автомобіля дозволяє використовувати і гальмівну рідину “ Нева “. Категорично забороненозмішувати гальмівні рідини різних марок, а також доливати рідину іншої марки до рідини, яка залита в систему гідроприводу. В зв’язку з тим, що гальмівна система складається з двох незалежних контурів для гальмування передніх і задніх коліс по діагоналі, заповнення системи рідиною і видалення повітря необхідно проводити в порядку, показаному на рис. 18. 7 (цифри в кружках позначають послідовність прокачування гальм), з виконанням наступних операцій: · заповнити бачок до нормального рівня рідиною для гідравлічних гальм; · ретельно очистити від бруду і пилу клапани для видалення повітря і зняти захисні ковпачки; · надіти на головку клапана заднього правого колеса гумовий шланг для зливання рідини, а інший його кінець опустити в прозорий посуд, частково заповнений рідиною. Наступні операції необхідно проводити вдвох; · різко натиснути на педаль гальма 3...5 разів з інтервалом в 2...3 секунди; утримуючи педаль в натиснутому положенні, відкрутити на півоберта клапан. При цьому рідина разом з повітрям при натискуванні на педаль буде витіснятись в посудину. Не відпускаючи педаль, клапан закрутити. Повторювати цю операцію до тих пір, доки з рідиною не припиниться вихід бульбашок повітря. В процесі прокачування необхідно підтримувати нормальний рівень рідини в живильному бачку; · утримуючи педаль в натиснутому положенні, закрутити клапан випуску повітря до відказу і зняти шланг. Очистити клапан від слідів рідини і надіти захисний ковпачок. Всі вищевказані операції провести з гальмівними механізмами інших коліс в послідовності; переднє ліве колесо, заднє ліве колесо, переднє праве колесо. Видалити повітря з системи можна також шляхом подачі в бачок повітря під тиском не більше 2 кгс/ см 2 при відкритому клапані випуску повітря; при цьому не зачіпати педаль гальма. При нормальних зазорах в гальмівних механізмах і відсутності в системі повітря педаль гальма при натискуванні не повинна переміщатись більш, ніж на 80...85 мм її ходу. При цьому нога повинна відчувати значний опір (відчуття “ жорсткої “ педалі). Якщо педаль “ жорстка “, але переміщається дальше, то це вказує на збільшений зазор між колодками, дисками і барабанами. В цьому випадку провести декілька різких гальмувань на сухій вільній дорозі, щоб зменшити вказані вище зазори. Якщо навіть при тривалому видаленні повітря продовжує виходити в посудину у вигляді бульбашок, значить воно проникає в систему через пошкодження трубопроводів, недостатню герметичність з’єднань, а також внаслідок пошкодження головного чи колісного циліндрів.
Читайте також:
|
||||||||
|