МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Заповнення системи гальмівною рідиною і видалення повітря з неїВ гідравлічному приводі гальм застосовується спеціальна гальмівна рідина “ Томь ”. Інструкція по експлуатації автомобіля дозволяє використовувати і гальмівну рідину “ Нева “. Категорично забороненозмішувати гальмівні рідини різних марок, а також доливати рідину іншої марки до рідини, яка залита в систему гідроприводу. В зв’язку з тим, що гальмівна система складається з двох незалежних контурів для гальмування передніх і задніх коліс по діагоналі, заповнення системи рідиною і видалення повітря необхідно проводити в порядку, показаному на рис. 18. 7 (цифри в кружках позначають послідовність прокачування гальм), з виконанням наступних операцій: · заповнити бачок до нормального рівня рідиною для гідравлічних гальм; · ретельно очистити від бруду і пилу клапани для видалення повітря і зняти захисні ковпачки; · надіти на головку клапана заднього правого колеса гумовий шланг для зливання рідини, а інший його кінець опустити в прозорий посуд, частково заповнений рідиною. Наступні операції необхідно проводити вдвох; · різко натиснути на педаль гальма 3...5 разів з інтервалом в 2...3 секунди; утримуючи педаль в натиснутому положенні, відкрутити на півоберта клапан. При цьому рідина разом з повітрям при натискуванні на педаль буде витіснятись в посудину. Не відпускаючи педаль, клапан закрутити. Повторювати цю операцію до тих пір, доки з рідиною не припиниться вихід бульбашок повітря. В процесі прокачування необхідно підтримувати нормальний рівень рідини в живильному бачку; · утримуючи педаль в натиснутому положенні, закрутити клапан випуску повітря до відказу і зняти шланг. Очистити клапан від слідів рідини і надіти захисний ковпачок. Всі вищевказані операції провести з гальмівними механізмами інших коліс в послідовності; переднє ліве колесо, заднє ліве колесо, переднє праве колесо. Видалити повітря з системи можна також шляхом подачі в бачок повітря під тиском не більше 2 кгс/ см 2 при відкритому клапані випуску повітря; при цьому не зачіпати педаль гальма. При нормальних зазорах в гальмівних механізмах і відсутності в системі повітря педаль гальма при натискуванні не повинна переміщатись більш, ніж на 80...85 мм її ходу. При цьому нога повинна відчувати значний опір (відчуття “ жорсткої “ педалі). Якщо педаль “ жорстка “, але переміщається дальше, то це вказує на збільшений зазор між колодками, дисками і барабанами. В цьому випадку провести декілька різких гальмувань на сухій вільній дорозі, щоб зменшити вказані вище зазори. Якщо навіть при тривалому видаленні повітря продовжує виходити в посудину у вигляді бульбашок, значить воно проникає в систему через пошкодження трубопроводів, недостатню герметичність з’єднань, а також внаслідок пошкодження головного чи колісного циліндрів.
Читайте також:
|
||||||||
|