Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Рідини для гальмівних систем

Регулювання стоянкового гальма

Якщо стоянкове гальмо не утримує автомобіль на схилі 25 % при переміщенні важеля на 4... 5 клацань храпового пристрою, його необхідно відрегулювати в наступному порядку:

· підняти важіль стоянкового гальма вверх (від крайнього нижнього положення) на 2...3 зубці сектора;

· притримуючи ключем за квадрат 15 наконечника троса

(рис. 18. 20.) і обертаючи регулювальну гайку 9, натягнути

трос 11;

· перевірити легкість переміщення троса по вирівнювачу 10, при необхідності змазати трос;

· перевірити ефективність гальмування автомобіля при переміщенні важеля вверх на 4...5 клацань

Незалежно від стану троса хід важеля може збільшуватись за рахунок спрацювання накладок гальмівних колодок і автоматичного їх переміщення в сторону барабана; при цьому регулювальні можливості (довжина регулювального наконечника) не дозволяє утримувати автомобіль в загальмованому стані. В цьому випадку відкрутити регулювальну гайку 9 на 3...5 обертів, зняти барабан гальма і переставити розпірну планку 10

(рис. 18. 14.) на проріз із збільшеною відстанню і знову відрегулювати гальмо. Таку операцію рекомендується виконувати при огляді стану гальмівних накладок і заміні мастильного матеріалу в підшипниках. Якщо накладка по товщині спрацьована більше ніж на 50 %, бажано переставити розпірну планку.

 

Гальмівні рідини застосовують для заповнення гідравлічних систем гальмівного приводу і приводу керування зчепленням. Основні вимоги, яким повинні відповідати гальмівні рідини такі:

· якомога менша зміна в’язкості залежно від температури;

· низька температура застигання (- 40 ° С для районів з помірним кліматом );

· достатньо висока температура кипіння (не нижча + 115 ° С для гальмівних систем з барабанними гальмами);

· висока температура кипіння (не нижча + 190 ° С для гальмівних систем з дисковими гальмами);

· добрі змащувальні властивості, відсутність корозійного впливу на металеві деталі і руйнівного на деталі з гуми.

На автомобілях застосовують наступні марки гальмівних рідин:

“ Нева “ – складна композиція ряду синтетичних хімічних сполук, яку можна застосовувати при температурах + 50... – 50 ° С. Закипає при + 190 ° С. отруйна і вогненебезпечна. Розчиняється у гарячій воді. Забарвлена у ясножовтий колір. Обов’язкова для застосовування на автомобілях з дисковими гальмами (ВАЗ, ГАЗ – 3102 “ Волга “). Рекомендована для використання на легкових автомобілях з барабанними гальмами (ЗАЗ, ИЖ тощо) і вантажних автомобілях ( “Урал “, ГАЗ – 53А тощо).

“ Томь“– випускається за ТУ 6 – 01 – 1276 – 82.

БСК – суміш (у відношенні 1: 1) бутилового спирту та рафінованої рицинової олії. Має добрі змащувальні властивості. Роботоздатна до температури – 20 ° С, при розведенні етиловим або бутиловим спиртом ( у відношенні 1: 1) можна застосовувати при більш низьких температурах. Через недостатню високу температуру кипіння ( + 115 ° С) непридатна для застосування на автомобілях з дисковими гальмами. Вогненебезпечна. Забарвлена у червоний колір. ЇЇ застосовують на легкових автомобілях з барабанними гальмами (ЗАЗ, “ Москвич “, ИЖ, УАЗ) і вантажних автомобілях (ГАЗ – 53А).

ГТЖ – 22М – суміш гліколів, води і антикорозійної рідини. Має достатню змащувальну здатність. Роботоздатна в інтервалі температур

+ 50... – 50 ° С. Закипає при температурі + 140 ° С, тому непридатна для автомобілів з дисковими гальмами. Отруйна. Забарвлена в зелений колір. Призначена для застосування на автомобілях підвищеної прохідності (ЛуАЗ, ГАЗ – 66 тощо).

 


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  3. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  4. II. Анатомічний склад лімфатичної системи
  5. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  6. III етап. Системний підхід
  7. IV. Розподіл нервової системи
  8. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  9. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  10. IV. Філогенез кровоносної системи
  11. OSI - Базова Еталонна модель взаємодії відкритих систем
  12. POS-системи




Переглядів: 749

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Регулювання вільного ходу педалі гальма | Заповнення системи гальмівною рідиною і видалення повітря з неї

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.