МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||
Регулювання вільного ходу педалі гальмаТехнічне обслуговування гальмівної системи (автомобіль ЗАЗ – 1102 Основні несправності рульового керування Таблиця 19. 1. Основні несправності рульового керування, причини і способи усунення (автомобіль ЗАЗ – 1102 “ Таврія “)
“ Таврія “) Після перших 5000 км, а потім через кожні 15000 км пробігуперевірити: · герметичність системи, стан шлангів і трубок, звернути особливу увагу на стан гнучких шлангів. При виявленні на шлангах дрібних тріщин, протирань на зовнішній оболонці чи при виявленні здуття при натискуванні на педаль гальма замінити шланги; · рівень гальмівної рідини в бачку і при необхідності долити; · ефективність роботи гальмівних механізмів передніх коліс. Через кожні 15000 км пробігуперевірити: · стан накладок гальмівних механізмів передніх коліс і ефективність їх гальмування; · працездатність стоянкового гальма і при необхідності відрегулювати; · вільний хід педалі гальма і при необхідності відрегулювати. Через кожні 30000 км пробігуперевірити стан колодок задніх гальм. Цю операцію виконувати одночасно з заміною мастильного матеріалу в підшипниках маточин задніх коліс. Через кожні 60000 км пробігучи після чотирьох років експлуатації замінити в системі гідроприводу гальм гальмівну рідину повністю. Вільний хід педалі гальма повинен становити 2...5 мм, а повний хід педалі 150 мм. При необхідності регулювання виконувати в такій послідовності: · відрегулювати повний хід педалі гальма положенням вимикача стоп – сигналу 7(рис. 18.16) на кронштейні 9. Для цього ослабити контргайку 8 і поворотом вимикача 7 встановити повний хід педалі 150 мм. Після регулювання контргайку 8 затягнути; · відрегулювати вільний хід педалі гальма зміною довжини штовхача 16. Для цього ослабити контргайку 15 і зміною довжини штовхача встановити вільний хід педалі гальма 2...5 мм. При цьому між штовхачем 16 і поршнем головного гальмівного циліндра 1 повинен бути зазор 0,3...0,9 мм. Після регулювання контргайку 5 затягнути. Читайте також:
|
||||||||||||||||
|