Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Регулювання вільного ходу педалі гальма

Технічне обслуговування гальмівної системи (автомобіль ЗАЗ – 1102

Основні несправності рульового керування

Таблиця 19. 1. Основні несправності рульового керування, причини і способи усунення (автомобіль ЗАЗ – 1102 “ Таврія “)

 

Несправність Причини Способи усунення
    Збільшений вільний хід рульового колеса     Туге обертання чи заїдання в рульовому механізмі Збільшення зазорів в шарнірах рульових тяг і порушення регулювання в зачепленні шестерні рульового керування з рейкою.   Пошкодження підшипників шестерні рульового механізму, пошкодження гумових чохлів на картері і попадання пилу і вологи (утворення корозії на деталях)   Перевірити кульові шарніри на рульових тягах, при наявності люфту наконечники замінити. Перевірити кріплення рульових тяг до кронштейна, стан гумових шарнірів і кріплення болтів на кронштейні. Після усунення люфту в шарнірах приступити до усунення люфту в рульовому механізмі. Регулювання зачеплення можна проводити, не знімаючи механізму з автомобіля; при цьому з метою підвищення чутливості підняти передок автомобіля, щоб колеса не торкались підлоги. Зняти з автомобіля рульовий механізм, розібрати його, промити і перевірити стан деталей. Зношені і пошкоджені деталі замінити. При складанні ретельно змазати всі тертьові деталі і провести регулювання

 

“ Таврія “)

Після перших 5000 км, а потім через кожні 15000 км пробігуперевірити:

· герметичність системи, стан шлангів і трубок, звернути особливу увагу на стан гнучких шлангів. При виявленні на шлангах дрібних тріщин, протирань на зовнішній оболонці чи при виявленні здуття при натискуванні на педаль гальма замінити шланги;

· рівень гальмівної рідини в бачку і при необхідності долити;

· ефективність роботи гальмівних механізмів передніх коліс.

Через кожні 15000 км пробігуперевірити:

· стан накладок гальмівних механізмів передніх коліс і ефективність їх гальмування;

· працездатність стоянкового гальма і при необхідності відрегулювати;

· вільний хід педалі гальма і при необхідності відрегулювати.

Через кожні 30000 км пробігуперевірити стан колодок задніх гальм. Цю операцію виконувати одночасно з заміною мастильного матеріалу в підшипниках маточин задніх коліс.

Через кожні 60000 км пробігучи після чотирьох років експлуатації замінити в системі гідроприводу гальм гальмівну рідину повністю.

Вільний хід педалі гальма повинен становити 2...5 мм, а повний хід педалі 150 мм. При необхідності регулювання виконувати в такій послідовності:

· відрегулювати повний хід педалі гальма положенням вимикача стоп – сигналу 7(рис. 18.16) на кронштейні 9. Для цього ослабити контргайку 8 і поворотом вимикача 7 встановити повний хід педалі 150 мм. Після регулювання контргайку 8 затягнути;

· відрегулювати вільний хід педалі гальма зміною довжини штовхача 16. Для цього ослабити контргайку 15 і зміною довжини штовхача встановити вільний хід педалі гальма 2...5 мм. При цьому між штовхачем 16 і поршнем головного гальмівного циліндра 1 повинен бути зазор 0,3...0,9 мм. Після регулювання контргайку 5 затягнути.


Читайте також:

  1. А/. Фізичні особи як суб’єкти цивільного права.
  2. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  3. Авоматизація водорозподілу регулювання за нижнім б'єфом з обмеженням рівнів верхнього б'єфі
  4. Автоматизація водорозподілу з комбінованим регулюванням
  5. Автоматизація водорозподілу регулювання зі сталими перепадами
  6. Автоматизація водорозподілу регулюванням з перетікаючими об’ємами
  7. Автоматизація водорозподілу регулюванням за верхнім б'єфом
  8. Автоматизація водорозподілу регулюванням за нижнім б'єфом
  9. Автоматичне регулювання витрати помпових станцій
  10. Автоматичне регулювання.
  11. Адвокат як представник по потерпілого, цивільного позивача і цивільного відповідача.
  12. Адміністративні (прямі) методи регулювання.




Переглядів: 2850

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Технічне обслуговування рульового керування (автомобіль | Рідини для гальмівних систем

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.045 сек.