МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Технічне обслуговування рульового керування (автомобільЗАЗ – 1102 “ Таврія “ Через кожні 15000 км пробігу: · перевірити стан шарнірів рульових тяг, захисних гумових чохлів і ковпачків; при виявленні пошкоджень їх замінити. Експлуатація шарнірів і рульового механізму з пошкодженими ущільненнями недопустима, так як це приведе до прискореного спрацювання шарнірів і рульового механізму в цілому. Через кожні 30000 км пробігу: · перевірити вільний хід рульового колеса (люфт), який при нормальних зазорах в рульовому керуванні і положенні коліс, яке відповідає прямолінійному руху автомобіля, на твердому сухому покритті дороги при зусиллі 0,75 кгс, прикладеному до обода рульового колеса, не повинен перевищувати 25...30 мм (приблизно 10 °). Якщо вільний хід більший вказаного, перевірити рульове керування. · впевнитись в правильному регулюванні зазорів в підшипниках маточин коліс і нормальному тиску повітря в них; · перевірити стан опор стійок передньої підвіски і переконатись в їх справності; · повертаючи рульове колесо в одну та іншу сторону, перевірити наявність стуків в рульовому механізмі, шарнірах тяг і з’єднаннях. Переконатись у відсутності переміщення навколо осі рейки кронштейна рульових тяг. Перевірити і при необхідності підтягнути: кріплення рульового механізму до кузова (чотири болти, момент затягування 27,4...35,3 Н × м (2,8...3,6 кгс × м) ), кріплення кронштейна до рейки (один болт, момент затягування 31,4...35,3 Н × м (3,2...3,6 кгс × м) ), кріплення рульових тяг до кронштейна (два болти, момент затягування 19,6...24.5 Н × м (2,0...2,5 кгс × м) ), кріплення рульових тяг до важелів стійки передньої підвіски (кульові шарніри рульових тяг – дві гайки, момент затягування 19,6...24,5 Н × м (2...2,5 кгс × м) ). · перевірити кріплення клемного затискача рульового вала з хвостовиком шестерні (один болт, момент затягування 29,4...34,3 Н × м (3,0...3,5 кгс × м). Після перевірки і підтягування всіх з’єднань знову перевірити люфт і вільний хід рульового колеса. Якщо вільний хід перевищує допустиму величину, перевірити і відрегулювати рульовий механізм. Перед регулюванням рульовий механізм краще зняти з автомобіля. Можна проводити регулювання і не знімаючи рульовий механізм, але при цьому необхідно підняти передок автомобіля так, щоб колеса не торкались підлоги. Регулювання виконувати в такому порядку: · відпустити контргайку 8 (рис. 17. 6.) і закрутити регулювальну пробку настільки, щоб при прокручуванні шестерні 12 рульовим колесом і переміщенні рейки 2 з одного крайнього положення в інше не було заїдань. При регулюванні такі переміщення рейки 2 необхідно виконувати декілька разів, щоб виключити заїдання в зачепленні і максимально приблизити упори 10 до рейки 2; · затягнути контргайку 8 з моментом не менше 68 Н × м (7 кгс × м). Момент прокручування шестерні 12 при відрегульованому механізмі повинен бути 0,392...1,176 Н × м (0,04...0,12 кгс × м).
Читайте також:
|
||||||||
|