Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Технічне обслуговування рульового керування (автомобіль

ЗАЗ – 1102 “ Таврія “

Через кожні 15000 км пробігу:

· перевірити стан шарнірів рульових тяг, захисних гумових чохлів і ковпачків; при виявленні пошкоджень їх замінити. Експлуатація шарнірів і рульового механізму з пошкодженими ущільненнями недопустима, так як це приведе до прискореного спрацювання шарнірів і рульового механізму в цілому.

Через кожні 30000 км пробігу:

· перевірити вільний хід рульового колеса (люфт), який при нормальних зазорах в рульовому керуванні і положенні коліс, яке відповідає прямолінійному руху автомобіля, на твердому сухому покритті дороги при зусиллі 0,75 кгс, прикладеному до обода рульового колеса, не повинен перевищувати 25...30 мм (приблизно 10 °). Якщо вільний хід більший вказаного, перевірити рульове керування.

· впевнитись в правильному регулюванні зазорів в підшипниках маточин коліс і нормальному тиску повітря в них;

· перевірити стан опор стійок передньої підвіски і переконатись в їх справності;

· повертаючи рульове колесо в одну та іншу сторону, перевірити наявність стуків в рульовому механізмі, шарнірах тяг і з’єднаннях. Переконатись у відсутності переміщення навколо осі рейки кронштейна рульових тяг. Перевірити і при необхідності підтягнути: кріплення рульового механізму до кузова (чотири болти, момент затягування 27,4...35,3 Н × м (2,8...3,6 кгс × м) ), кріплення кронштейна до рейки (один болт, момент затягування 31,4...35,3 Н × м (3,2...3,6 кгс × м) ), кріплення рульових тяг до кронштейна (два болти, момент затягування 19,6...24.5 Н × м (2,0...2,5 кгс × м) ), кріплення рульових тяг до важелів стійки передньої підвіски (кульові шарніри рульових тяг – дві гайки, момент затягування 19,6...24,5 Н × м (2...2,5 кгс × м) ).

· перевірити кріплення клемного затискача рульового вала з хвостовиком шестерні (один болт, момент затягування 29,4...34,3 Н × м (3,0...3,5 кгс × м).

Після перевірки і підтягування всіх з’єднань знову перевірити люфт і вільний хід рульового колеса. Якщо вільний хід перевищує допустиму величину, перевірити і відрегулювати рульовий механізм. Перед регулюванням рульовий механізм краще зняти з автомобіля. Можна проводити регулювання і не знімаючи рульовий механізм, але при цьому необхідно підняти передок автомобіля так, щоб колеса не торкались підлоги. Регулювання виконувати в такому порядку:

· відпустити контргайку 8 (рис. 17. 6.) і закрутити регулювальну пробку настільки, щоб при прокручуванні шестерні 12 рульовим колесом і переміщенні рейки 2 з одного крайнього положення в інше не було заїдань. При регулюванні такі переміщення рейки 2 необхідно виконувати декілька разів, щоб виключити заїдання в зачепленні і максимально приблизити

упори 10 до рейки 2;

· затягнути контргайку 8 з моментом не менше 68 Н × м

(7 кгс × м). Момент прокручування шестерні 12 при відрегульованому механізмі повинен бути 0,392...1,176 Н × м (0,04...0,12 кгс × м).

 


Читайте також:

  1. D-тригер з динамічним керуванням
  2. Автократично-демократичний континуум стилів керування.
  3. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  4. Автоматизація меліоративних помпових стацій. Автоматизація керування помповими агрегатами.
  5. АГЕНТ З ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ
  6. Агресивне керування портфелем акцій
  7. Аконність залишення засуджених у слідчому ізоляторі для роботи з господарського обслуговування.
  8. Алгоритм моделювання систем масового обслуговування
  9. Алгоритми керування ресурсами
  10. Аналіз конструкції рульового керування.
  11. Аналіз технічного рівня підприємств побутового обслуговування.
  12. Апарати керування пневматичними приводами.




Переглядів: 1536

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 19. Технічне обслуговування механізмів керування | Регулювання вільного ходу педалі гальма

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.