Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Апарати керування пневматичними приводами.

Апарати керування пневматичними приводами призначені для управління потоками енергоносія.

Названі апарати діляться на дві групи:

7. диференціальні кранові;

8. жорсткі (золотникові, пробкові, плескісні) розподільники. Диференціальні крани - це, як правило, двопозиційні апарати для управління двигунами односторонньої дії зі зміною тиску в робочій порожнині останнього ходом керуючого елемента крана. Вони забезпечують плавну зміну силових характеристик двигуна і використовуються в гальмівних системах, для вмикання фрикціонів...

За робочими положеннями вони поділяються на два основних типи:

9. диференціальні крани впуску;

10. диференціальні крани випуску. Диференціальні крани впуску в нейтральному положенні з'єднують

робочу порожнину двигуна з атмосферою. Включення крана забезпечує диференційовану подачу повітря з ресиверів в робочу порожнину двигуна.

Для управління віддаленими від компресорної станції і пульту управління двигунами застосовують диференціальні розподільні камери (пневмокеровані крани впуску), які встановлюються біля двигунів і управляють ними з використанням повітря додаткових наближених до останніх ресиверів. Такі камери забезпечують високу швидкість включення віддалених від пульту керування двигунів.

Диференціальні камери влаштовуються в систему послідовно з диференціальними кранами випуску і управляються останніми.

Диференціальні крани випуску в нейтральному положенні повітря в напрямку двигунів, диференціальних камер і додаткових В робочому ж положенні вони випускають повітря з трубопроводів і диференціальними камерами таким чином управляючи останніми. Диференціальні крани випуску бувають пневмокерованими. Отже, на основі наведеного вище, виділяються структурні схеми приводів з диференціальними кранами.

 

 

 

Рис.2. Структурні схеми приводів з диференціальними кранами.

 

 

Рис.З. Диференціальні крани впуску.

Робота крана типу (а) полягає в наступному:

В нейтральному положенні під дією пружини 6 діафрагма 3 і з'єднаний з нею пустотілий стержень 2 знаходяться в крайньому верхньому положенні. Стержень 2 відірваний від клапана 7. Клапан 7 закритий. З'єднані між собою через порожнину стержня 2 порожнини Б і Г і з атмосферою. Значить робочі порожнини двигунів з'єднані з атмосферою. Ввімкнення крана здійснюється шляхом натискання на стержень 5. При цьому стискається пружина 4 і діє на діафрагму 3. Діафрагма 3 прогинається, стержень 2 рухається донизу і вступає в контакт з клапаном 7, порожнина стержня 2 закривається, розривається зв'язок порожнин Б і В, клапан 7 відкривається, з'єднуються порожнини А і Б, порція повітря з ресивера через порожнину А поступає в

порції повітря в порожнини двигунів процес повторюється до досягнення тиску в ресиверах. Такий процес забезпечується балансуванням силових характеристик пружин 5 і 7 у відповідності з тиском і робочими площами діафрагм 4 і 8. Перевод камери у вихідне положення здійснюється шляхом подачі повітря з основних ресиверів у порожнину А.

 

 

Рис.5. Диференціальні крани випуску.

 

Диференціальний кран типу (а) пневмокерований. Його робота полягає в наступному:

В нейтральному положенні під дією пружини 7 поршень 64 зв'язаний з ним пустотілим стержнем 2 поршень 5 розташований в крайньому нижньому положенні. При цьому стержень 2 контактує з клапаном 3. Його порожнина закрита. Клапан 3 відкритий, з'єднанні між собою порожнини А і Б, роз'єднанні Б і В. Повітря від основних ресиверів через порожнини А і Б поступає в напрямку двигунів, диференціальної камери і додаткового ресивера. Ввімкнення крана здійснюється шляхом подачі повітря диференціальним краном впуску в порожнину Г.

 

 

Тема:Закономірності і закони здійснення робочих процесів в пневматичних системах і приводах.

Мета: Вивчити закономірності і закони протікання процесів в пневматичних системах і приводах.


Читайте також:

  1. D-тригер з динамічним керуванням
  2. Автократично-демократичний континуум стилів керування.
  3. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  4. Автоматизація меліоративних помпових стацій. Автоматизація керування помповими агрегатами.
  5. Агресивне керування портфелем акцій
  6. Алгоритми керування ресурсами
  7. Аналіз конструкції рульового керування.
  8. АПАРАТИ КОМБІНОВАНОЇ ДІЇ
  9. АПАРАТИ КОМБІНОВАНОЇ ДІЇ
  10. Апарати по очищенню стічних вод
  11. АПАРАТИ ФУНКЦІОНАЛЬНО НАПРАВЛЯЮЧІ




Переглядів: 1199

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Питання | Питання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.524 сек.