МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
По складу № 1
8. Згрупувати первинні документи з надходження та витрачання
матеріалів за номенклатурними номерами у хронологічній послідовності здійснених операцій, зробити записи в картки складського обліку.
9. Скласти реєстри приймання-здачі документів зі складу № 1 з над-ходження та витрачання матеріалів (подекадно). Нумерацію реєстрів розпочати з № 55.
10. Проставити в первинних документах ціни та провести їх таксу- вання. 11. На основі документів з надходження й витрачання матеріалів зробити записи у Відомості 5.1 по складу № 1. Для заповнення Відо- мості 5.1 по складу № 2 використовувати дані табл. 10.
Таблиця 10. Дані для заповнення Відомості5.1по складу №2
12. Підрахувати у Відомостях 5.1 обороти з надходження та витра-чання виробничих запасів. 13. У Відомості 5.1 по складу № 1 скласти розрахунок середнього відсотка транспортно-заготівельних витрат.
14. Відобразити у Відомостях 5.1 фактичну собівартість виробни-чих запасів, які вибули і залишилися на кінець місяця.
15. На підставі карток складського обліку записати до відомості обліку залишків матеріалів на складі № 1 залишки на кінець місяця. Про-таксувати відомість обліку залишків.
16. Звірити залишки матеріалів по складу № 1 на кінець місяця з підсумками відомості обліку залишків матеріалів на складі та Відо-мості 5.1 по складу № 1.
17. Відобразити у Відомості обліку витрат операційної діяльності та розділах ІІІ А і ІІІ Б Журналу 5 А дані про витрачання виробничих запасів за фактичною собівартістю Відомостей 5.1.
Завдання 1.9.14.Облік малоцінних та швидкозношуваних
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|