МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Методологічні основи діагностики кризових явищМіністерство освіти і науки, молоді та спорту України Чернігівський державний інститут економіки і управління Кафедра менеджменту Методичні вказівки до практичних занять та завдання для індивідуальної, самостійної і науково-творчої роботи з дисципліни «Антикризовий менеджмент» Для студентів галузі знань «Менеджмент і адміністрування», Напрям «Менеджмент» Розглянуто та схвалено на засіданні кафедри менеджменту і управління проектами, протокол № 1 від «21» серпня 2012 р. Чернігів, 2012 Методичні вказівки до практичних занять та завдання для індивідуальної, самостійної і науково-творчої роботи з дисципліни «Антикризовий менеджмент» для студентів галузі знань «Менеджмент і адміністрування», напрям «Менеджмент» / Укладач Кунденко А.В. – Чернігів, ЧДІЕУ. – 2012. – ______ с.
Укладач: Кунденко А.В., к.е.н., доцент Рецензент:
Коректор: Кременна В.Д. Зміст Модуль 1. Кризи у тенденціях макро- і мікро розвитку. Методологічні основи діагностики кризових явищ Практичне заняття №1. Сутність криз в системі макро- та мікроекономічного розвитку Практичне заняття №2. Характеристика антикризового управління Практичне заняття № 3-4. Діагностика кризових явищ Практичне заняття № 5. Оцінка симптомів розвитку кризових явищ Модуль 2. Організаційно-економічний механізм антикризового управління підприємством Практичне заняття № 6. Стратегія і тактика антикризового управління Практичне заняття №7. Реструктризація та реінжиніринг підприємств Практичне заняття №8. Санація, банкрутство та ліквідація підприємств Модуль 3. Організація системи антикризового менеджменту підприємства Практичне заняття №9. Організація системи кадрового менеджменту при антикризовому управлінні Практичне заняття №10. Технологія антикризового управління підприємством Практичне заняття №11. Управління ризиками в системі антикризового управління підприємством Завдання для самостійної роботи студентів
Додаткові завдання для творчої науково-дослідної роботи студентів Список рекомендованої літератури Додатки Вступ Кризовий стан та дестабілізація будь-якого суб’єкту господарювання негативно впливають на його фінансово-економічний та матеріально-технічний стан, а також на рівень конкурентоспроможності продукції. Особливо ця проблема загострюється в умовах нестабільного зовнішнього оточення, що зумовлює можливість виникнення ризику в процесі антикризового управління підприємствами. За таких умов необхідно здійснювати пошук шляхів забезпечення життєздатності підприємств, підвищення конкурентоспроможності продукції та приймати управлінські рішення щодо виходу підприємства з кризового стану. Розвиток кризових явищ зумовлює необхідність використання на підприємствах специфічного за своїми завданнями та функціями виду управління – антикризового. Більшість підприємств нашої країни, не маючи необхідного досвіду та добре підготовлених для управління кризовими явищами кадрів, опиняються на межі банкрутства. Можливість виникнення ризикових ситуацій порушує ефективність процесів антикризового управління та знижує можливість виходу підприємства з кризового стану. Це зумовлює необхідність розвитку методів та засобів управління ризиком при реалізації процесів антикризового менеджменту підприємств. Зазначені обставини доводять доцільність підготовки фахівців-менеджерів до роботи в системі антикризового менеджменту. Метоюнавчальної дисципліни «Антикризовий менеджмент» є набуття студентами теоретичних та практичних знань у даній галузі щодо принципів, основних категорій, сучасних теоретичних положень та практичних методів антикризового управління підприємствами для практичної орієнтації за фахом бакалавр з менеджменту. Об’єктом курсу є система антикризового менеджменту. Предметом курсу є відносини неспроможності суб'єктів господарювання у кризовому стані і організаційно-економічний механізм антикризового управління підприємством. Завдання курсу: вивчення теоретичних засад та їх ефективне застосування при антикризовому управлінні підприємствами і організаціями незалежно від їх форми власності та видів економічної діяльності на всіх фазах життєвого циклу; забезпечення базових знань для розуміння антикризового менеджменту в системі ринкової економіки.
Модуль 1. Кризи у тенденціях макро- і мікро розвитку. Методологічні основи діагностики кризових явищ Читайте також:
|
||||||||
|