Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ВИДИ ДІАГНОСТИКИ

Найчастіше для проведення оцінки результатів або стану підприємства

застосовують такі види діагностики:

1. Експрес-діагностика - коротке дослідження різних аспектів діяльності підприємства з метою виявлення проблемних галузей і одержання попередніх оцінок поточного стану.

Експрес-діагностика є первісним етапом перетворень, проведених із залученням сторонніх консультантів, допомогає виробити єдине бачення керівництвом і командою зовнішніх консультантів поточного стану та проблем підприємства.

2. Детальна (комплексна) діагностика – це докладне аналітичне дослідження. Що дає глибоке розуміння поточної ситуації та є основою для розробки як стратегії перетворень у розглянутих сферах діяльності, так і переліку конкретних заходів для досягнення запланованих результатів.

Така діагностика (детальна, комплексна) може проводитись за всіма аспектами діяльності, або сконцентруватись на декількох напрямах. Комплексна діагностика необхідна тоді, коли на підприємстві система постійного моніторингу поточної діяльності не дозволяє визначити основні проблеми. Причини їх вирішення. Послідовності їх розв”язання.

 

Види діагностики умовно можна класифікувати за ознаками:

 

1.Залежно від об’єкту, що діагностується:

 

- макродіагностика (ринок країни, регіональний, галузеві рівні);

- мікродіагностика (концерн, об”єднання, підприємство а також його структурні підрозділи).

2.Залежно від суб’ ктів, що проводять діагностування:

- економічні служби підприємства;

- працівники консалтингових фірм;

- банківські службовці;

- постачальники матеріальних ресурсів;

- покупці продукції.

3.Залежно від часового діапазону діагностування:

- оперативна діагностика (сутки, декада, місяць);

- стратегічна діагностика (виходить за вищезгадані обмеження).

4. По періодичності:

- періодична (щоденна, щодекадна, місячна, річна);

- одноразова (неперіодична) діагностика;

- комплексна.

5. По тематиці та повноті охвату проблем, що вивчаються:

- комплексна (охоплює всі проблеми в рамках діяльності підприємства);

- тематична (займається дослідженням його окремих аспектів);

Наприклад: вивчення доцільності впровадження нових технологій, виробництва нових видів продукції.

6. По змісту процесу діагностики:

- ретроспективна діагностика; (РД)

- перспективна діагностика; (ПД)

 

Ретроспективна діагностика направлена на вивчення факторів. Що вже здійснились. Аналізуються „вузькі місця”, оцінюються невикористані виробничі та комерційні можливості, оцінюються відхилення від запланованого ходу виробничої та збутової діяльності підприємства.

Таким чином РД служить базою для прийняття ефективних управлінських рішень, направлених на регулювання процесів виробництва та комерційної діяльності підприємства.

 

Перспективна діагностика носить прогнозний характер і направлена на вивчення перспектив удосконалення всіх напрямків діяльності підприємства.

Базуючись на результатах РД, перспективні дослідження дозволяють виявити „вузькі місця” в діяльності підприємства та приняти міри щодо їх усунення. Тобто змоделювати різні ситуації. Що можуть виникнути в майбутньому під час виконання певних програм. Скоректувати їх по необхідності та проаналізувати можливі наслідки управлінських рішень.

 

7. Щодо цвілевої направленості :

- загальносистемна;

- прикладна;

Загальносистемна вивчає динаміку розвитку об’єкту як системи:

- режим функціонування;

- стратегію управління;

- взаємозв’язок з зовнішнім середовищем;

- аналіз загальноекономічних наслідків прийняття управлінських рішень.

Прикладна включає повсякденні цілі. Що стоять перед підприємством:

- направленість на виконання бізнесплану;

- досягнення позитивних показників виробничої. Фінансової та комерційної діяльності.

Приклад: оцінка потенційних можливостей виробництва продукції. Моделюються очікувані обсяги виробництва продукції, з урахуванням наявності ресурсів, виробничої і комерційної стратегії, ринкового попиту.

 


Читайте також:

  1. Алгоритм діагностики при травмах живота.
  2. Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства як методична основа діагностики його спроможності протидіяти кризовим явищам та ліквідувати їх наслідки
  3. Встановлення групової належності і діагностики, їх значення.
  4. Діагностика технічного стану автомобілів. Обладнання для проведення діагностики
  5. Засоби діагностики ступеня досягнення кінцевих цілей вищої освіти
  6. Ієрархічність засобів діагностики та контролю процесорів та систем опрацювання сигналів та зображень
  7. ІНСТРУМЕНТАРІЙ ЕКОНОМІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ
  8. Інструментарій економічної діагностики
  9. Історія становлення психодіагностики як науки.
  10. Контрольні питання для самодіагностики
  11. Критерії диференціальної діагностики прихованої депресії




Переглядів: 4247

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Метод мозковоїатаки - характерна особливість цього методу колективна генерація ідей. На основі мозкового штурму У.Гордон в 1960 році запропонував метод синектики. | ІНСТРУМЕНТАРІЙ ЕКОНОМІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.