МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ПРИ ВИКОНАННІ БКР* * * Життя не говорить тобі нічого, воно – усе показує… [1] · Чи можливе повторення тем БКР у студентів інших груп, потоків, форм навчання? – Практично, НЕ можливе. Широка палітра сфер і підходів до економічного та управлінського аспектів у діяльності організацій/підприємств різноманітних галузей, форм заснування, власності тощо дозволяє диференціювати вибір напряму бакалаврського дослідження до неможливості дублювання.
· Чи можлива зміна теми БКР, зміна предмету або об’єкта дослідження? – Зміна об’єкту дослідження можлива заздалегідь, але не далі, як за 2 тижні до початку проходження практики за умови укладання відповідної угоди. Зміна теми/предмету дослідження можлива лише (!) з дозволу завідувача кафедри заздалегідь, але не далі, як за місяць до початку проходження практики.
· Чи можливе використання плагіату? – Однозначно, НІ! Переслідується та карається (згідно політики кафедри), загрожує значними санкціями (зняття із захисту, відрахування з навчання тощо) у випадку виявлення.L
· Наскільки принципово самостійно виконати і захистити БКР? – Принципово з точки зору врахування понять честі та власного гонору бакалавранта на шляху до отримання почесного звання “Бакалавр”; у випадку виявлення або підозр щодо несамостійності – ускладнює та практично унеможливлює подальший науковий шлях (аспірантура, науково-дослідна діяльність тощо) випускника. L Врешті, несамостійне виконання БКР неможливо приховати, тому це одразу помічається провідними викладачами ДЕК у процесі захисту студента.
· Чи можна користуватись шпаргалками, читати «з листочка» під час захисту БКР? – Однозначно, НЕ рекомендується! L Пригнічує враження про доповідача, створює передумови для невисокої оцінки членами ДЕК. Варто детально/ґрунтовно володіти основними моментами власної роботи, що й слід впевнено донести членам ДЕК.
· Хто входить у Державну екзаменаційну комісію? – Голова ДЕК (як правило, керівник зовнішньої організації чи підрозділу), заступник Голови ДЕК – зав. кафедри ММП (проф., д.е.н. О.Є. Кузьмін), секретар відповідного ДЕК та 4-5 провідних викладачів профілюючої кафедри (члени ДЕК).
· Чи варто вітати Голову та членів ДЕК на початку захисту, нагадувати тему БКР? – Не варто, оскільки усю формальну інформацію в процесі захисту повідомляє секретар ДЕК. · Чи можна перенести захист БКР на іншу дату? – Неможливо. Лише у крайніх випадках, за наявності відповідної поважної причини (хвороба, відрядження тощо, засвідчених документально) з дозволу завідувача кафедри можливий перенос дати (усіх, крім останньої) захисту студента (виключно, в межах періоду державної атестації).
· Що робити, коли не вдається чітко відповісти на питання одного з членів ДЕК під час захисту? – Спробувати елегантно пов’язати та озвучити існуючі у голові фрагменти знань дотично до змісту питання, але, в жодному випадку, не мовчати(!). Відповідати на поставлені питання слід впевнено, чітко і виразно, але без (!) крику.
· Які питання часто задають при захисті БКР? – Приблизно, щодо таких моментів: - глибше розкрити суть того чи іншого літературного джерела/правового акту з точки зору предмету досліджень БКР; - глибше розкрити суть предмету досліджень або дати характеристику об’єкта досліджень БКР; - пояснити актуальність, важливість теми та виконаних розробок/напрацювань у світлі сьогодення та сучасного стану розвитку економіки країни; - деталізувати виявлені проблеми/особливості та прояснити/обґрунтувати запропоновані шляхи/рекомендації; - розкрити суть певного економічного поняття/терміну або категорії менеджменту (конкретної чи загальної функції менеджменту, методу тощо), деталізувати види, принципи ЗЕД тощо з урахуванням взаємозв’язку з темою БКР.
· Скільки реально потрібно часу, щоб виконати якісну БКР? – Формально, - абсолютно достатньо передбаченого терміну дипломного проектування у навчальному процесі 8 семестру за умов інтенсивної цілеспрямованої праці над БКР; решта – залежить від таких складових як: - рівень власного інтелекту, розумових і комунікаційних здібностей, практичних навичок; - рівень власного самомотивування, віри у власні сили, наполегливості, сумлінності та бажання; - рівень усвідомлення 2-х попередніх складових J.
· Як можна зменшити хвилювання до, під час та після захисту БКР? – Скористатись деякими порадами: - спробувати застосувати функціональний підхід (згідно поглядів проф. Кузьміна J.Є.) до управління конкретними функціями (управління стресом, управління хвилюванням) через загальні функції менеджменту[5]; - глибоко усвідомити тезу “Хто ЗНАЄ і САМ виконував роботу, – впевнений і НЕ хвилюється” (Кузьмін J.Є.); - попередньо відвідати захисти одногрупників, відчути атмосферу, стиль та формат захисту; - переглянути погляди фахівців у цій сфері[6,7]; - використати заспокійливі або стимулюючі засоби (виключно після консультацій з лікарем:).
· Які переваги надає успішний захист БКР? – приємне відчуття підвищеної самооцінки та самореалізованості у студента; завершеність здобуття БАЗОВОЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ (ОКР “Бакалавр”) як відповідного нав-чально-наукового, життєвого етапу; гарний настрій перед канікулами та гарні шанси напередодні вступних іспитів до магістратури. JJJ
* * * Хай вони будуть “ВОНИ”, а ми будемо “МИ”. [3] Читайте також:
|
||||||||
|