Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ТЕМИ ПОВІДОМЛЕНЬ

(ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА)

 

1. Антибільшовицькі селянські повстання 1920-1921 рр.

2. Страйковий рух на початку 1920-х рр. Трудові армії.

3. Голод 1921-1923 рр. в Донбасі.

4. Політичний портрет Х. Раковського.

5. Політичний портрет М. Скрипника.

6. Здійснення земельних перетворень у Донбасі у 20-ті роки.

7. План і ринок в добу непу.

8. Особливості непу в Донбасі.

9. Економічні наслідки запровадження непу в Донбасі.

10. Адміністративно-територіальні перетворення в Донбасі в 1920-1932 рр.

 

ПИТАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ВИВЧЕННЯ

 

1. Політичні процеси в Україні наприкінці 1920-х рр. Специфіка національно-державного будівництва.

2. Національно-культурне будівництво в Україні в 1920-х рр. Українізація: зміст, наслідки, згортання.

3. Діяльність О. Я. Шумського, М. О. Скрипника.

 

ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ ТА ЗАВДАННЯ

 

1. Причини відмови від політики “воєнного комунізму” та переходу до нової економічної політики.

2. В чому принципові відмінності непу від політики “воєнного комунізму”?

3. В чому полягає лібералізація внутрішньої політики періоду непу?

4. Які принципові зрушення відбувалися в господарстві на підставі непу?

5. Чому радянська Україна увійшла до складу СРСР?

6. Визначте сфери компетенції республіканських органів влади УРСР в галузі економіки, порівняйте їх і дайте політичну оцінку.

7. Назвіть основні досягнення національної політики України у 20-ті рр.

 

ДОДАТКОВА ЛІТЕРАТУРА:

 

1. Васюта І.К. Національно-визвольний рух в Західній Україні (1918-1939) // УІЖ. – 2001. – №5. – С. 22-42; №6. – С. 35-64.

2. Гонтар С.В. Деякі питання міжнаціональних відносин на Україні в 20-х рр. // УІЖ. – 1991. – №7. – С.325-335.

3. Гусова С.О. З досвіду розв’язання національного питання на півдні України (1920-1930 рр.) // УІЖ. – 1991. – №2. – С. 45-53.

4. Даниленко В., Касьянов Г., Кульчицький С. Сталінізм на Україні: 20-30-ті рр. – К., 1991.

5. До історії міжнаціональних процесів на Україні // УІЖ. – 1991. – №1. – С.99-112, №2. – С. 89-101.

6. Кульчицький С. Комунізм в Україні: перше десятиріччя (1919-1928 рр.). – К., 1996.

7. Мигаль Б.К. Здійснення аграрної політики на Україні у відбудовний період. – Х., 1974.

8. Мовчан О.М. Голод 1921-23 рр. на Україні // УІЖ – 1990. – №10. – С.38-45.

9. Олійник М.М. Політика державних та партійних органів України щодо приватних підприємств у період непу // УІЖ. – 2001. – №1. – С. 16-29.

10. Плохій С. Великий Переділ. Незвичайна історія Михайла Грушевського / Авторизов. переклад з англ. –К.: «Критика», 2011. – 599 с.

11. Сміт Є. Нації та націоналізм у глобальну епоху. – К.: Ніка-Центр, 2009. – 320 с.

12. Солдатенко В.Ф. Нарком М. Скрипник // УІЖ. – 2002. – №1. – С. 79-95, №2. – С. 51-68.

 

 

ЗАВДАННЯ ДО ТЕМИ 12

 

ЕКОНОМІЧНІ І СОЦІАЛЬНІ ПЕРЕТВОРЕННЯ В Україні в 30-ті рр. ХХ ст.

 

ПЛАН

 

1. Проведення індустріалізації та її наслідки для України:

- мета політики індустріалізації; політичні протиріччя у виборі курсу, характер індустріалізації;

- джерела фінансування;

- формування адміністративно-планової системи управління економікою; п’ятирічки промислового розвитку;

- соціально-економічні наслідки індустріалізації.

2. Колективізація та її наслідки:

- криза хлібозаготівель та повернення до політики примусового вилучення продуктів у селянства; вироблення концепції колективізації;

- реалізація політики ліквідації куркульства як класу; масові депортації селян з України;

- голодомор 1932-1933 рр. – причини, хід, оцінки кількості жертв в Україні;

- соціальні та економічні наслідки колективізації.


Читайте також:

  1. ВІДОМОСТІ ПРО ІНФОРМАЦІЮ, КІЛЬКІСНА МІРА ЇЇ. ВИДИ ПОВІДОМЛЕНЬ
  2. Дані щодо заяв і повідомлень про злочини
  3. Джерело дискретних повідомлень і його ентропія
  4. Дирекції ФССНВ та в СЕС на підставі повідомлень про професійні
  5. Для пересилання повідомлень через телекомунікаційне середовище застосовують сигнали.
  6. Довжина двійкового коду повідомлень називається обсягом даних.
  7. Інформація передається за допомогою повідомлень
  8. Комутація повідомлень
  9. КРАЙОВІ ПРИСТРОЇ ДЛЯ ПЕРЕДАЧІ БУКВЕНО-ЦИФРОВИХ ПОВІДОМЛЕНЬ
  10. Лекція 2. Принципи цифрових методів передачі повідомлень
  11. Мова і стиль повідомлень.
  12. Набір команд і формат повідомлень протоколу ІМАР




Переглядів: 325

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПИТАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ВИВЧЕННЯ | ТЕМИ ПОВІДОМЛЕНЬ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.