Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПИТАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ВИВЧЕННЯ

 

1. Австро-німецька окупація України.

2. Проголошення Західноукраїнської Народної Республіки. Акт злуки УНР та ЗУНР.

3. Революційно-визвольний рух на західноукраїнських землях.

4. Уроки національно-демократичної революції в Україні.

 

ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ І ЗАВДАННЯ

 

1. Охарактеризуйте політичні сили, які боролися за владу в Україні в 1917 р.

2. Проаналізуйте Універсали Центральної Ради з точки зору формування ідеї незалежності України.

3. Чи був можливий компроміс Центральної Ради і більшовиків?

4. Якими були практичні результати процесу побудови української держави в 1917-1919 рр.?

5. Яких політичних помилок припустилися політичні лідери в Україні? Які політичні уроки нам слід засвоїти?

 

 

ДОДАТКОВА ЛІТЕРАТУРА:

 

1. Верстюк В.Ф. Українська Центральна Рада: період становлення // УІЖ. – 2007. – №2. – С.23-46.

2. Верстюк В.Ф. Махновщина. Селянський повстанський рух на Україні (1918-1921). – К., 1991.

3. Верстюк В.Ф. Симон Петлюра: політичний портрет // УІЖ. – 2004. – №2. – С. 112-126.

4. Гирич І.Б. М.Грушевський і І.Франко: до історії взаємин // УІЖ. – 2006. – №5. – С.35-66.

5. Ільюшин І.І., Климецький М. Галицька Соціалістична Радянська Республіка. Окупація Східної Малопольщі (Галичини) Червоною Армією в 1920 р. // УІЖ. – 2007. – №3. – С. 212-215.

6. Історія січових стрільців. Воєнно-історичний нарис. – К., 1992.

7. Корновенко С.В. Заходи білогвардійського уряду А.Денікіна з урегулювання орендних відносин в українському селі (1919 р.) // УІЖ. – 2007. – №1. – С.117-124.

8. Кульчицький С.В. УСРР в добу “воєнного комунізму” (1917-1920 рр.): спроба побудови концептуальних засад реальної історії. – К., 1994.

9. Кульчицький С.В. Українська держава часів гетьманщини // УІЖ. – 1992. – №7-8. – С. 60-79.

10. Пиріг Р.Я. Ідейно-політичні підстави компромісу Михайла Грушевського з більшовицькою владою // УІЖ. – 2006. – №5. – С.4-18.

11. Пиріг Р.Я. Центральна Рада й німецьке військове командування в Україні: проблеми взаємовідносин (лютий – квітень 1918 р.) // УІЖ. – 2007. – №2. – С.47-62.

12. Плохій С. Великий Переділ. Незвичайна історія Михайла Грушевського / Авторизов. переклад з англ. –К.: «Критика», 2011. – 599 с.

13. Скоропадський П. Спомини (кінець 1917-грудень 1918). – К.- Філадельфія, 1995.

14. Сміт Є. Нації та націоналізм у глобальну епоху. – К.: Ніка-Центр, 2009. – 320 с.

15. Солдатенко В.Ф. Українська національна революція 1917-1920 рр. – К., 1999.

 

 

ЗАВДАННЯ ДО ТЕМИ 11

 

УКРАЇНА В 1920-ті рр.

 

ПЛАН

 

1. Нова економічна політика (неп) в УСРР:

- наслідки проведення політики “воєнного комунізму”; причини введення непу;

- основні засади нової економічної політики та специфіка її впровадження в Україні;

- наслідки непу в промисловості, сільському господарстві та торгівлі; згортання непу.

2. Політичний розвиток УСРР в 1920-х рр.:

- процес входження України до складу СРСР;

- Конституція УСРР 1925 р.;

- адміністративно-територіальні реформи 1920-1925 рр.


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Мета вивчення курсу.
  3. III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
  4. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  5. IV. Вивчення нового матеріалу.
  6. IV. Вивчення нового матеріалу.
  7. IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.
  8. IV. Питання самоконтролю.
  9. IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.
  10. V. Вивчення нового матеріалу.
  11. V. Питання для самоконтолю
  12. V. Питання туристично-спортивної діяльності




Переглядів: 335

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ІІІ. УКРАЇНСЬКА НАЦІОНАЛЬНО-ДЕМОКРАТИЧНА РЕВОЛЮЦІЯ (1917-1920 рр.). | ТЕМИ ПОВІДОМЛЕНЬ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.