МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ПЕРІОД ПЛАВЛЕННЯ ШИХТИ2.1 В шлак переходить [3]: Таблиця 3 - Склад материалів, що переходять в шлак із футеровки і шамотного бою
2.2 Поведінка елементів в період плавлення: 2.2.1 [С] – за рахунок навуглецювання зросте на 0,02 – 0,03% 2.2.2 [Si] – окислюється на 50 – 55%. Окислиться 0,35 кг Si. З газамиутрачається 50% кремнію, що окислився, а 50% переходить в шлак. Утворюється SiO2: 0,175 . 60 / 28 = 0,375кг. 2.2.3 [Мn] – Приймаємо, що в період плавлення 70% марганцю окислюється; 20% марганцю, що окислився витрачаєтьcя з газами, а 80% переходить в шлак. Окислено Мn : 1,07 . 0,7 = 0,749 кг Перейшло в шлак : 0,749 . 0,8 = 0,6 кг Витрачено з газами : 0,749 . 0,2 = 0,149 кг Кількість утвореного МnО складе: 0,6 . 71 / 55 = 0,775 кг 2.2.4 [Cr] – Вважаємо, що в період плавлення окислюється 10% Сr, тобто: 0,997 кг. Витрачається з газами 20% Сr (0,2 кг), 80% Сr (0,797 кг) переходить в шлак. Утворюється Сr2O3: 0,797 . 152 / 104 = 1,166 кг 2.2.5 [Fe] – Вважаємо, що в період плавлення окислюється 3% заліза, тобто: 77,875 . 0,03 = 2,336 кг 90 % окисленого заліза витрачається з газами (2,1 кг), в шлак переходить 0,236 кг. Вважаємо, що 0,11 кг заліза, що переходить в шлак, окислюється до FeO, а 0,126 до Fe2O3. В шлак переходить: FeO = 0,11 . 72 / 56 = 0,14 кг Fe2O3 = 0,126 . 160 / 112 = 0,18кг 2.2.6 [P] – В період плавлення до 20% фосфору у вигляді P2O5 переходить в шлак, тобто 0,005 кг: P2O5 = 0,005 . 142 / 62 = 0,011 кг 2.2.7 [S] – Вважаємо, що сірка в період плавлення залишається в металі. 2.2.8 [Ni] – Вважаємо, що нікель випаровується у зоні електричних дуг у період плавлення в кількості приблизно 1,5% ,тобто 0,15 кг. Баланс металу і склад шлаку періоду плавлення наведено в таблицях № № 4, 5 Таблиця 4 - Баланс металу періоду плавлення
Таблиця 5 - Склад шлаку періоду плавлення
ОКИСЛЮВАЛЬНИЙ ПЕРІОД ПЛАВКИ
3.1 Під час продувки металу киснем окислюється: вуглець - до 0,06 – 0,07%, хром - на 15 – 20%, кремній - до слідів, нікель – (за рахунок випаровування) на 3 – 5%, марганець – на 50 – 80%. Приймаємо для розрахунків: хром окислився на 15%, марганець на 50%, випарувалось нікелю 3%. Таблиця 6 - Змінення хімічного складу металу внаслідок продувки киснем
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|