Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Антічній період історії психології як частина философського періоду (VI ст. до н.ч. до I Y ст .н.ч.)

1. Античний період починає філософський період і обчислюється з:

А. V в. до н.е. до VII до н.е.

Б. VI в. до н.е. до IV в. н. е.

В. II в. до н.е. до V в. н.е.

Г. немає варіанту

2. Другий підперіод філософського періоду доводиться на:

А. 1Ув н.е. до VI1 в.в. н.е.

Б. XIV до XVI в.в. н.е.

В. XVII в. н.е. до середини XIX в. н. е.

Г. немає варіанту

3. Третій підперіод філософського періоду доводиться на:

А. 1Ув. н. е. до VI1 в. н.е.

Б. XIV по XVI в.в. н.е.

В. XVII в. н.е. до середини XIX в. н. е.

Г. немає варіанту

4. Останній етап філософського періоду доводиться на:

А. XVII по середину XIX

Б. XIV до XVI в.в. н.е.

В. XVII в. Н.е. до середина XIX в.в. н.е.

Г. немає варіанту

5. У античний період :

А. відбувається розвиток учення про душу в рамках філософських учень і на базі медичних знань, формується томистська психологія; йде початок досвідченої методології дослідження

Б. відбувається відмова від розуміння душі як об'єкту дослідження і пояснювального принципу тілесних і психічних уявлень, вводиться термін "психологія", відділяється психічне від загально біологічного.

В. відбувається виділення свідомості як предмета дослідження і формування теоретичних основ в психології.

Г. наголошувалося виділення науки про душу і формування ідеалізму і матеріалізму, формування перших імперичних знань про психічні процеси; виділення проблем співвідношення душі і тіла; вказівки на внутрішні відчуття як спосіб пізнання.

6. У період з 1Ув.н.е. до VI1 в.в. н.е.:

А. відбувається розвиток учення про душу в рамках філософських учень і на базі медичних знань, формується томистська психологія; йде початок досвідченої методології дослідження

Б. відбувається відмова від розуміння душі як об'єкту дослідження і пояснювального принципу тілесних і психічних уявлень, вводиться термін "психологія", відділяється психічне від загально біологічного.

В. відбувається виділення свідомості як предмета дослідження і формування теоретичних основ в психології.

Г. наголошувалося виділення науки про душу і формування ідеалізму і матеріалізму, формування перших імперичних знань про психічні процеси; виділення проблем співвідношення душі і тіла; вказівки на внутрішні відчуття як спосіб пізнання.

7. У період з XIV до XVI в.в. н.е.:

А. відбувається розвиток учення про душу в рамках філософських учень і на базі медичних знань, формується томистська психологія; йде початок досвідченої методології дослідження

Б. відбувається відмова від розуміння душі як об'єкту дослідження і пояснювального принципу тілесних і психічних уявлень, вводиться термін "психологія", відділяється психічне від загально біологічного.

В. відбувається виділення свідомості як предмета дослідження і формування теоретичних основ в психології.

Г. наголошувалося виділення науки про душу і формування ідеалізму і матеріалізму, формування перших імперичних знань про психічні процеси; виділення проблем співвідношення душі і тіла; вказівки на внутрішні відчуття як спосіб пізнання.

8. На етапі з XVII в. до середина XIX в.в. н.е.:

А. наголошувалося виділення науки про душу і формування ідеалізму і матеріалізму, формування перших імперичних знань про психічні процеси; виділення проблем співвідношення душі і тіла; вказівки на внутрішні відчуття як спосіб пізнання.

Б. йде формування емпіричної, інтраспективної і асоціативної психології; виділяється поняття про несвідому психіку, вчення про рефлекс Рене Декарта

В. відбувається відмова від розуміння душі як об'єкту дослідження і пояснювального принципу тілесних і психічних уявлень, вводиться термін "психологія", відділяється психічне від загальнобіологічного.

Г. відбувається виділення свідомості як предмет дослідження і формування теоретичних основ в психології.

9. Підсумком розвитку античної психологічної думки з'явилося:

А. становлення напрямів пояснення генезису і структури психіки

Б. формування емпіричної і інтраспективної психології

В. виділення поняття про несвідому психіку, вчення про рефлекс

Г. немає варіанту

10. У античний період склалися деякі напрями пояснення генезису і структури психіки:

А. пояснення із законів руху і розвитку матеріального світу

Б. орієнтація на живу природу і психіку як засіб організації поведінки живих систем

В. постановка душевної діяльності індивіда в залежність від форм, що є результатом людської культури

Г. всі варіанти

11. В світі культури були створені «органи» збагнення людини і його душі:

А. кіно, театр, освіта

Б. релігія, мистецтво і наука

В. медицина, ізотерика, школа

Г. Все варіанти

12. Релігія будується на:

А. досвіді, що оргнізується і контролюється логічною думкою

Б. художньому образі

В. міфі

Г. всі варіанти

13. Наука будується на:

А. досвіді, що оргнізується і контролюється логічною думкою

Б. художньому образі

В. міфі

Г. всі варіанти

14. Мистецтво будується на:

А. досвіді, що оргнізується і контролюється логічною думкою

Б. художньому образі

В. міфі

Г. всі варіанти

15. Відкриття в науці античності це –

А. відкриття Алкмеоном того, що органом душі є головний мозок.

Б. вчення про темпераменти медичних шкіл Гіппократа і Галена.

В. відкриті Сократом і його учнем Платоном — початкового діалогізма і внутрішній мові як інтеріорізованного діалогу

Г. створення Сократом моделі особи як динамічної системи мотивів

Д. всі варіанти

16. У розвитку психології античність прославлена великими теоретичними успіхами, до яких відносяться:

А. відкриття теорії рефлексу

Б. створення психоаналізу

В. відповіді на питання, як співвідносяться в людині тілесне і духовне, мислення і спілкування, особове і соціокультурне, мотиваційне і інтелектуальне, розумове і ірраціональне

Г. розробка програм психології як науки

 


Читайте також:

  1. I період – адаптаційний.
  2. I. Вступна частина
  3. I. Грецький період (друга половина VII — середина
  4. II Основна частина
  5. II Основна частина
  6. II Основна частина
  7. II частина.
  8. II. Основна частина
  9. II. Основна частина
  10. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  11. II. ПЕРІОД РОЗКВІТУ
  12. III Заключна частина




Переглядів: 785

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Елінійський період в історії психології (IY ст. до н.ч.) . | Загальна характеристика психології Середньовіччя (13( 14) – 16 ст.ст.)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.