Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Елінійський період в історії психології (IY ст. до н.ч.) .

1.Епоха еллінізму історично пов'язана з:

А. виникненням і подальшим швидким розпадом найбільшої світової монархії македонського царя Олександра

Б. синтезом елементів культур Греції і країн Близького Сходу

В. зміною положення особи в суспільстві

Г. всі варіанти

2. Вільна особа грека:

А. була готова на сміливі вчинки

Б. виявлялася перед обличчям непередбачуваних змін, що дарували свободу вибору і відчуття хиткості свого існування

В. була повна віри в інтелектуальні досягнення колишньої епохи, в могутність розуму

Г. всі варіанти

3. Скептицизм – це:

А. утримується від думок, що стосуються навколишнього світу, унаслідок їх недоказовості, відносності, залежності від звичаїв

Б. відмова від пошуків істини

В. отримання душевного спокою, досягнення стану атараксії

Г. всі варіанти

4. Під мудрістю в епоху еллінізму розумілося:

А. знаходження істини будь-якими засобами

Б. звільнення від потрясінь зовнішнього світу, спроба зберегти свою індивідуальність

В. проходження через страждання і пристрасті

Г. всі варіанти

5. У епоху еллінізму з'явилися такі школи психології:

А. стоїки

Б. епікурейці

В. киники

Г. всі варіанти

6. Стоїки оголосили шкідливими будь-які:

А. думки

Б. фантазії

В. афекти

Г. всі варіанти

7. На думку стоїків :

А. задоволення і страждання - помилкові думки про сьогодення

Б. бажання і страх - помилкові думки про майбутнє

В. розум, вільний від будь-яких емоційних потрясінь, здатний правильно керувати поведінкою

Г. всі варіанти

8. "Смерть не має до нас ніякого відношення; коли ми є, то смерті ще немає, коли ж смерть наступає, то нас вже немає", - так учили в школі:

А. епікурейців

Б. стоїків

В. киників

Г. всі варіанти

9. Киникі в своїх школах виховували дітей через відмову від:

А.благ

Б. культури

В. науки

Г. всі варіанти


Читайте також:

  1. I період – адаптаційний.
  2. I. Грецький період (друга половина VII — середина
  3. II. ПЕРІОД РОЗКВІТУ
  4. IV-й період Римської держави ( ІІІ – V ст. н. е. ) – пізня Римська імперія
  5. L2.T4/1.1. Засоби періодичного транспортування штучних матеріалів.
  6. Ni - загальна кількість періодів, протягом яких діє процентна ставка ri.
  7. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  8. Автогенератори гармонічних коливань на аперіодичних
  9. Актуальність курсу історіософії історії України
  10. Актуальність курсу «Історіософія історії України».
  11. АЛЬТЕРНАТИВНІСТЬ В ІСТОРІЇ
  12. Аналіз властивостей аперіодичного підсилювального




Переглядів: 491

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Психологічні теорії античних шкіл психології: стоіків, Епікура, кініків. | Антічній період історії психології як частина философського періоду (VI ст. до н.ч. до I Y ст .н.ч.)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.021 сек.