Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Психологічні теорії античних шкіл психології: стоіків, Епікура, кініків.

1.Вершиной античного матеріалізму був:

А. атомістичний матеріалізм Демокріта

Б. об'єктивний ідеалізм Платона

В. емпіризм Плотіна

Г. біологізм Гіппократа

2. Уявлення Демокріта про плотське пізнання отримав розвиток у:

А. Епікура

Б. стоїків

В. киников

Г. всі варіанти

3. Школа стоїків виникла в IY столітті до н.е. і отримала свою назву від

А. імені її засновника

Б. місця в Афінах, де Зенон проповідував своє учення («стоя»-портик храму).

В. того, що заняття проходили, коли всі стоять

Г. всі варіанти

4. Стоїки ділили філософію на:

А. фізику – вчення про природу;

Б. логіку – вчення про пізнання;

В. етику – вчення про афекти.

Г. всі варіанти

5. Стоїки Хрізіпп і Зенон розрізняли:

А. зовнішнє і внутрішнє мислення

Б. внутрішній розум і мовне мислення

В. всі варіанти

6. Стоїки утворення миру розглядали як

А. перетворення первинного вогню на пароподібну масу, з якої спочатку утворюються нежива природа, потім рослини, тварини і людина.

Б. світовий цикл

В. нескінченно повторювані світові цикли

Г всі варіанти

7. У вченні про афекти стоїків є:

А. три добрі пристрасті

Б. дві недобрі пристрасті

В. радість, обережність, воля і задоволення, страждання

Г. всі варіанти

8. Ідеал людини в стоїцизмі –

А. незалежність від зовнішніх обставин, автономність, самодостатність (автаркія)

Б. залежність від допомоги Бога

В. періодичне звернення до бога

Г. всі варіанти

9. Епікур стверджував, що метою життя є

А. розумне задоволення, свобода від тілесних страждань і душевних тривог

Б. задоволення розпусників

В. задоволення, що полягає в плотській насолоді

Г. всі варіанти

10.Епікур вважав, що

А. кожна людина, знаходячись під впливом зовнішніх сил, наділена елементом свободи волі.

Б. не негативізм, але відчуження, відхід від суспільства є "найетичніше вірний шлях духовного саморозвитку і самовдосконалення"

В. єдиним джерелом і добра, і зла є сама людина, він же головний суддя власних вчинків.

Г. всі варіанти

11. Послідовником Епікура в Стародавньому Римі був в 1 в. до. н. е.

А. Галлен

Б. Лукреций

В. Гиппократ

Г. всі варіанти

12. Учення Лукреция :

А. у поетичній формі критикувало вчення стоїків про розум, розлитий у вигляді пневми

Б. стверджувало, що існують тільки атоми, рухомі по законах механіки; в результаті виникає і сам розум

В. містило теорію про те, що в пізнанні первинними є відчуття, що перетворюються в інші образи, що ведуть до розуму

Г. всі варіанти.

13. Розбіжності позицій стоїків і епікурейців були з питання про:

А. взаємини особи і суспільства

Б. будову душі

В. місце розташування душі

Г. всі варіанти

14. Школа киників виходила з того, що:

А. всі варіанти вірні

Б. мораль єдина для всіх людей

В. дійсна особа повинна демонстративно ігнорувати громадську думку

Г. кожна людина залежна від волі богів

15. Розвиток і навчання в школах киників складався з трьох сходинок:

А. навчання, виховання, практика

Б. аскеза, ападейкія, автаркія

В. ораторська майстерність, етика, естетика

Г. всі варіанти

16. Перший ступінь навчання в школі киників полягала в

А. відмові від комфорту і благ, які дає суспільство.

Б. ігноруванні знання

В. ігноруванні громадської думки

Г. всі варіанти

17. Другий ступінь навчання в школі киників полягав в:

А. відмові від комфорту і благ, які дає суспільство.

Б. ігноруванні знання

В. ігноруванні громадської думки

Г. всі варіанти

18. Третя ступінь навчання в школі киників полягала в

А. відмові від комфорту і благ, які дає суспільство.

Б. ігноруванні знання

В. ігноруванні громадської думки

Г. всі варіанти


Читайте також:

  1. А .Маршалл - основоположник неокласичної теорії.
  2. Аксіоматичний метод у математиці та суть аксіоматичної побудови теорії.
  3. Альтернативні теорії вартості
  4. Альтернативні теорії вартості
  5. Альтернативні теорії вартості
  6. Альтернативні теорії капіталу
  7. Альтернативні теорії макроекономічного регулювання
  8. Альтернативні теорії максимізації
  9. Альтернативні уявлення щодо макроекономічного регулювання: теорії раціональних сподівань та економіка пропозиції. Крива Лафера.
  10. Анатомо-фізіологічна перебудова організму підлітка та її вплив на його психологічні особливості й поведінку.
  11. Базові (головні, стратегічні) психологічні проблеми управління.
  12. Базові поняття теорії і методики фізичного виховання.




Переглядів: 665

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вчення Арістотеля (384-322г. до н.ч.), Плотін (203 - 269 р. до н.ч.), Вчення Гіпократа (460-377 до н.ч.). | Елінійський період в історії психології (IY ст. до н.ч.) .

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.