Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Хід роботи.

1г ґрунту просіяного через сито(Ø 0,25мм), поміщають у порцеляновий тигель і прокалюють 2-3 години при температурі 500-550оС. Після цього прокалену наважку кількісно переносять з 50 мл 0,2% розчину Н24 з тигля в плоскодонну колбочку об’ємом 100 мл, закривають пробкою і перемішують 2 години.

Настоюють 16-18 годин і отримують розчин А. Окрему наважку ґрунту 1г поміщають в плоскодонну колбу на 100 мл, приливають 50 мл 0,2% розчину Н24 і обробляють як і розчин А.Так отримують розчин Б.

В аліквотах розчинів А і Б, після їх нейтралізації визначають фосфор колориметрично за методом Труога-Меєра. Органічний фосфор визначають по різниці між вмістом в розчинах А і Б.

Розрахунок вмісту фосфору здійснюють за формулою

 

Х= ,

 

де Х– кількістьР2О5на100гґрунту;

А – кількістьР2О5 за калібрувальним графіком,мг;

С – загальний об’єм розчину для приготування витяжки, мл;

b - об’єм витяжки, взятий для аналізу, мл;

а – наважка ґрунту, г.

 

 


Читайте також:

  1. Арматурні роботи.
  2. Балансувальні роботи.
  3. Будівельний підряд. Підряд на проектні та пошукові роботи.
  4. Будівельні роботи. Поняття. Підготовчі роботи. Поняття, особливості виконання.
  5. Вибір підходу до процесу соціальної роботи зале­жить від теоретичної моделі, якої дотримуються соці­альні працівники, обраної стратегії втручання і методу соціальної роботи.
  6. Види і форми науково-дослідної роботи.
  7. Виконання контрольної роботи.
  8. Виконання роботи.
  9. Вимоги безпеки перед початком роботи.
  10. Вимоги безпеки перед початком роботи.
  11. Вимоги безпеки під час виконання роботи.
  12. Вимоги безпеки під час виконання роботи.




Переглядів: 507

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Визначення загального вмісту органічних та мінеральних фосфатів ґрунту методом прокалювання Сендерса -Вільямса | Визначення мінеральних форм фосфору за методом Чанга-Джексона

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.076 сек.