МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Потенційні проблеми соціальних працівників, що працюють з дітьми із функціональними обмеженнями· Самотність · Ізоляція · Емоційна відчуженість · Виснаженість батьків
Спочатку вивчаються проблеми, а потім створюються умови для їх подальшого розвитку. Діти повинні бути знайомі зі своїми правами, що встановлені Конвенцією ООН про права дитини, і пільгами, які надаються державою для їх соціального захисту. Основні форми роботи з дітьми з обмеженими можливостями: 1. Групові Виділяються такі групи: - соціальний педагог – брати і сестри дітей-інвалідів - батьки-батьки - діти-діти. Головне завдання груп надати батькам інформацію про особливості поведінки дітей-інвалідів, набуття необхідних знань та емоційної підтримки у вихованні дітей Пом’якшити почуття відокремленості від інших і запевнити себе в приналежності до життя. 2. Індивідуальні При індивідуальної роботі враховувати: - індивідуальні можливості і функції – вік, рівень функціонального обмеження; - виявлення специфіки соціокультурного розвитку – вплив різних факторів, статус, соціальні очікування, культурні цінності; - усвідомлення психологічних характеристик – сприйняття, пам'ять, рівень залежності, характер самооцінки, адекватність реакцій; - дослідження особливостей психосоціальної адаптації, процесу взаємного впливу індивіда і його оточення; - залучення дитини до соціально-педагогічного процесу (соціалізації). Основні завдання групової роботи є: - допомога членам групи створити систему взаємодопомоги - урахування у процесі роботи характеру і змісту групових процесів, використання їх для досягнення цілей групи, допомога в цьому кожному члену групи - посилення здатності членів групи діяти незалежно - допомога кожній особистості усвідомити свою спільність з іншими в момент припинення діяльності групи.
Ефективні форми роботи: - клуби сімейного виховання - кризові центри - соціально-психологічні служби - групи взаємодопомоги - спеціалізовані лінії Телефону довіри.
Завдання для контрольної роботи 1. Поняття охорони праці та його характеристика. 2. Характеристика основних законів та нормативних актів, що регулюють роботу спеціалістів в соціальній сфері. 3. Аналіз Закону України „Про охорону праці”. 4. Визначення прав громадян на охорону праці. 5. Аналіз Закону України „Про відпустки”. 6. Характеристика понять робочого часу і часу відпочинку. 7. Види відпусток. Особливості надання відпустки соціальним працівникам відповідно до законодавства України. 8. Особливості охорони праці інвалідів. 9. Характеристика Закону України „Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні ”. 10. Значення перерви в робочому дні для соціального працівника у зв’язку зі специфікою його роботи. 11. Аналіз закону України „Про звернення громадян”. Види звернень. 12. Особливості охорони праці громадян, які потребують соціального захисту. 13. Аналіз специфіки роботи та психологічної культури соціального працівника. 14. Професійні вимоги до соціальних працівників. 15. Поняття професійної придатності. Читайте також:
|
||||||||
|