МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Органи державного регулювання корпоративного сектору.
Регулювання корпоративного сектору здійснюється органами загальної та спеціальної компетенції. На рівні законодавчих органів видаються правові акти , що мають силу закону і регламентують загальні основи функціонування корпоративного сектору. Державне регулювання корпоративного сектору та контроль за діяльністю учасників корпоративного сектору здійснюють Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку (ДКЦПФР), Антимонопольний комітет, Фонд державного майна та ін. у межах своїх повноважень. В Україні існує координаційний орган діяльності державних органів з питань функціонування ринку цінних паперів – Координаційна рада, до якої входять керівники державних органів, що у межах своєї компетенції здійснюють контроль або інші функції управління щодо фондового ринку та інвестиційної діяльності в Україні. Очолює Координаційну раду Голова Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку. Основним органом спеціальної компетенції є Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку – державних орган, що має центральний апарат і територіальні органи. Загальними напрямами його діяльності є: · формування та забезпечення реалізації єдиної державної політики щодо розвитку та функціонування ринку цінних паперів та їх похідних в Україні; · сприяння адаптації національного ринку цінних паперів до міжнародних стандартів; · координація діяльності державних органів з питань функціонування в Україні ринку цінних паперів та їх похідних; · здійснення державного регулювання та контролю за випуском і обігом цінних паперів та їх похідних на території України, дотримання вимог законодавства у цій сфері; · захист прав інвесторів через застосування заходів щодо запобігання і припинення порушень законодавства на ринку цінних паперів, застосування санкцій за порушення законодавства у межах своїх повноважень; · сприяння розвитку ринку цінних паперів; · узагальнення практики застосування законодавства України з питань випуску та обігу цінних паперів в Україні, розробка пропозицій щодо його вдосконалення. Важливу роль у регулюванні корпоративного сектору відіграє Антимонопольний комітет. Антимонопольному комітету надані досить широкі права, оскільки створення, злиття, приєднання, ліквідація господарюючих суб’єктів (у т.ч. господарського товариства, асоціації, концерну та іншого об’єднання підприємств), придбання, набуття в інший спосіб у власність, одержання в управління (користування) часток (акцій, паїв), а також активів (майна) у вигляді цілісних майнових комплексів господарюючих суб’єктів або їх структурних підрозділів, оренда цілісних майнових комплексів господарюючих суб’єктів або їх структурних підрозділів провадиться тільки за його згодою або його органів. Особливості щодо антимонопольного регулювання мають установчі документи, на основі яких створюються господарські товариства. Зміни, пов’язані із зміною предмета і цілей діяльності, порядку розподілу прибутків і збитків, складу та компетенції органу управління, порядку прийняття органом управління рішень або інші зміни, що посилюють узгодженість дій на ринку засновників (учасників) господарського товариства чи об’єднання підприємств, або призводять в іншій спосіб до погіршення умов конкуренції між засновниками (учасниками), слід погоджувати з Антимонопольним комітетом або його органами. Досить широкі повноваження має Фонд державного майна України, що управляє майном державних підприємств. Фонд державного майна: · здійснює повноваження власника державного майна в процесі приватизації, у т.ч. повноваження з управління державними корпоративними правами; · змінює організаційну форму державних підприємств у процесі приватизації; · приймає рішення щодо подальшого використання державного майна, яке не ввійшло до статутних фондів господарських товариств; · виступає орендодавцем майна, яке перебуває у державній власності; · забезпечує захист майнових прав державних підприємств, організацій, установ на території України та за її межами; · вносить на розгляд Кабінету Міністрів України пропозиції щодо закріплення пакета акцій у державній власності; · виступає від імені держави засновником господарських товариств, у т.ч. спільних підприємств.
Читайте також:
|
||||||||
|