МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ІМЕНІ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА»
Інститут торгівлі, обслуговуючих технологій та туризму
Кафедра харчових технологій
ПЛАН-КОНСПЕКТ лекції з курсу (назва) на тему . . . (назва), проведеної в групі (дата, місяць) 20__ року
Склав студент _____________________________________________ групи ________
Керівник від кафедри харчових технологій _____________________________________ (підпис, посада, прізвище та ініціали) Оцінка _____________
Зав. кафедрою харчових технологій ____________________________________
Луганськ, 20__
1. Мета: Вказати, виходячи із змісту робочої програми курсу, конкретний результат, який планується досягти. Навчальна мета передбачає формування у студентів: • наукових (методологічних знань про ...; • розуміння понять (теорій тощо); • осмислення закономірностей (теорій, підходів тощо); • умінь дискусії (діалогу) з проблем ... ; • ціннісних уявлень про ... ; • особистісного ставлення до ... ; • особистісних поглядів стосовно ... ; • критичного ставлення до проблем ... Навчальна мета може включати декілька завдань як освітнього, так і виховного і розвивального напрямів. П. Методи, прийоми, засоби: Зазначити, які методи, прийоми, засоби навчання застосовуються під час лекції для досягнення визначених завдань. Методи, прийоми передачі та обміну словесною інформацією: • розповідь; • бесіда (репродуктивна, пошукова, проблемна, аутентична - обговорення особистісних поглядів, життєвих міркувань студентів тощо); • мозкова атака (брейнстормінг); • дискусія; • діалог; • кейс-метод (розповідь про подію, що сталась у житті людини); Методи, прийоми переконування: • апеляція до висловлювань відомих людей; • проведення доказів; • висловлювання аргументів «за» і «проти»; • апеляція до емоцій студентів; • діагностичне питання. Методи, прийоми розвитку розумових дій: • аналіз; • синтез; • порівняння; • розрізнення; • аналогія; • узагальнення; • дедукція; • індукція. Ш. Наочність: Таблиці, схеми, графіки, макети, приладдя, тощо. Технічні засоби навчання: кодоскоп, діапроектор, комп'ютери тощо. IV.Основні питання лекції: (не більше чотирьох на одну лекцію). V. Рекомендована література: Основна (конкретно вказати: автор, назва, рік видання, сторінки) Додаткова VI. Основні питання, що розглядаються під час лекції: Хід лекції: Розкрити зміст інформації, що висвітлюється під час лекції, описати дії викладача, застосування методів навчання та виховного впливу на студентів, зазначити питання для обговорення, дискусії, діалогу. І. Вступна частина (до 10 хв.) • привітання викладача зі студентами; • налагодження зв'язку із пройденим навчальним матеріалом і новою інформацією, визначення її місця і ролі у системі навчального курсу, прогноз подальшого її розгляду; • повідомлення теми лекції, створення у студентів позитивної установки на її вивчення; • визначення основних питань лекції, повідомлення рекомендованої літератури; • захоплення уваги студентів, психологічна підготовка до розгляду основних питань лекції, виокремлення їхнього зв'язку з майбутньою професійною діяльністю (зазначити інформацію, методи, питання для обговорення). П. Основна частина (70-75 хв.) • висвітлення кожного питання окремо; • показ логічного переходу від одного питання до іншого, здійснення підсумку після кожного етапу; • опис шляху обгрунтування понять, термінів, теорій, концепцій тощо, виокремлення критеріальних ознак, складових, основних елементів; • показ логіки пояснення, інтерпретації явищ; • опис дій викладача з метою забезпечення розуміння, осмислення студентами змісту; • розкриття кожного методу, прийому формування мислительних дій, що застосовуються під час лекції; • зазначення міжпредметних зв'язків, практичних прикладів, спрямованості навчальної інформації на професійну діяльність студентів; • виокремлення питань для бесіди, дискусії чи діалогу, отримання зворотнього зв'язку; • опис дій викладача для розвитку інтересу до змісту лекції. Ш. Заключна частина (5-10 хв.) • здійснення логічних висновків про основні поняття, положення, що розглядаються; • повідомлення про досягнення запланованої теми, завдань лекції, оцінка спільної взаємодії зі студентами; • визначення характеру підготовки до семінарського заняття й обговорення аналізу зазначених питань, положень на занятті; • коротке повідомлення питань, проблем, що будуть розглядатися у наступній лекції у взаємозв'язку з висвітленими, створення позитивних очікувань; подяка студентам за увагу.
ДОДАТОК Г
Читайте також:
|
||||||||
|