МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ІМЕНІ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА»
Інститут торгівлі, обслуговуючих технологій та туризму
Кафедра харчових технологій
ПЛАН - КОНСПЕКТ семінарського заняття на тему: (вказується ТЕМА)
Склав студент _____________________________________________ групи ______
Керівник від кафедри харчових технологій _____________________________________ (підпис, посада, прізвище та ініціали) Оцінка _____________
Зав. кафедрою харчових технологій ____________________________________
Луганськ 20__
Дисципліна: (повністю вказується назва навчальної дисципліни) Вид заняття: комбіноване семінарське заняття (Окрім того, можуть проводитися ще й семінарські заняття інших видів, як-от: комбіноване семінарське заняття, на якому розглядаються теоретичні питання та вирішуються практичні завдання). Група: Дата: Тривалість заняття: 90 хв. Час проведення: (пара, час) Місце проведення: (аудиторія) Навчальна мета: вказати, які поняття закріплюються, поглиблюються, з якої теми. Міжпредметні зв'язки: Забезпечуючі дисципліни: вказати назви тих дисциплін, які вже вивчалися студентами і є базою для засвоєння навчальної інформації, що виноситься на розгляд даного семінару. Забезпечувані дисципліни: вказати назви тих дисциплін, які будуть вивчатися студентами і для яких навчальна інформації, що виноситься на розгляд даного семінару, стане базою для успішного засвоєння. Навчально-методичне забезпечення заняття Наочність: (вказати: таблиці, схеми, макети, приладдя, реактиви тощо, які використовуються на даному семінарі). Роздатковий матеріал: (вказати: таблиці, схеми, тестові завдання, картки контролю, інструкційні картки і таке ін., що використовується на даному семінарі). Технічні засоби навчання, проектор, комп'ютери, мікрокалькулятори та ін. Рекомендована література Основна: (вказати: автор, назва, рік видання). Додаткова: (вказати: автор, назва, рік видання). ХІД ЗАНЯТТЯ I. ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА (2-3 хв.) ♦ привітання викладача зі студентами; ♦ виявлення відсутніх; ♦ перевірка підготовленості групи до заняття. II. МОТИВАЦІЯ ТА СТИМУЛЮВАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ♦ Повідомлення теми, мети та завдань. ♦ Мотивація вивчення теми (бесіда, що передбачає з'ясування значущості теми і її професійну спрямованість). ♦ Повідомлення плану заняття III. ОБГОВОРЕННЯ НАВЧАЛЬНИХ ПИТАНЬ СЕМІНАРУ . Викладач має подбати про поетапне обговорення, сприймання, розуміння, закріплення і застосування студентами вивченої навчальної інформації. Розгляд основних питань семінару відповідно до обраного виду і методики його проведення: ♦ Вказуємо поетапно питання, що обговорюються під час заняття згідно плану. ♦ Зазначаємо конкретно методи, прийоми та засоби навчання, що використовуються у процесі обговорення кожного основного питання семінару: · бесіда - (фронтальна, проблемна, дискусія тощо); · розповідь студента, · повідомлення. · виконання індивідуальних завдань (письмових, побудова та аналіз графіків, проблемних, тестових та ін.); · виконання практичних завдань (проблемних завдань, розрахункових задач тощо); · узагальнення.
IV. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ ЗАНЯТТЯ (до 5 ХВ.) ♦ Коротке повідомлення про виконання запланованої мети, завдань заняття (аналіз того, що було розглянуто). ♦ Мотивація діяльності групи і окремих студентів, оцінювання їхньої роботи. ПОВІДОМЛЕННЯ ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ (2-3 хв.).
ДОДАТОК Д
Читайте також:
|
||||||||
|