Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Ініціалізація полів об’єкта

Звичайно при роботі з записами виникає проблема ініціалізації полів запису. Припустимо, наявна така структура

TStudent=OBJECT

Name:String[30];

Date:String[10];

Rate:Real;

END;

Початківці часто використовують оператор WITH для присвоєння полям Name, Date i Rate початкових значень VAR Student:TStudent; WITH Student DO BEGIN Name:=’Лящук Петро Павлович’; Date:=’25.06.1995’; Rate:=700; END; Такий метод буде коректним, але не ідеальним. Наприклад, при необхідності ініціалізувати більше одного запису типу TStudent доведеться використовувати кілька операторів WITH, які будуть виконувати одні і ті ж дії. Тому створимо ініціалізуючу процедуру, яка узагальнить застосування оператора WITH до будь-якого екземпляра типу TStudent, що передається в якості параметра.
     

Згідно з принципами ООП, включимо цю процедуру до складу об’єкту. Така процедура чи функція називається методом. В означення типу включається тільки заголовок методу. При визначенні методу він додатково ідентифікується іменем типу. Поля і методи є двома складовими частинами нової структури - об’єкта.

Type TStudent=OBJECT Name:String[30]; Date:String[10]; Rate:Real; Procedure Init(Nm,Dt:String; RT:Real); END; Procedure TStudent.Init(Nm,Dt:String; RT:Real); Begin Name:=Nm; Date:=Dt; Rate:=Rt; End;

Тепер для ініціалізації екземпляра типу TStudent достатньо просто викликати його метод

VAR

Student:TStudent;

Student.Init(‘Лящук Петро Павлович’,’25.06.1995’,700);


Читайте також:

  1. III. Процедура встановлення категорій об’єктам туристичної інфраструктури
  2. Аварії на пожежно-вибухонебезпечних об’єктах
  3. Аварії на радіаційно небезпечних об’єктах.
  4. Аварії на радіаційно-небезпечних об’єктах
  5. Аварії на хімічно небезпечних об’єктах.
  6. Аварії на хімічно-небезпечних об’єктах та характеристика зон хімічного зараження.
  7. Види фізичних полів тіла людини. Їхні джерела
  8. Визначення і аналіз загроз на об’єктах інформаційної діяль­ності підприємства
  9. Визначення об’єкта оподаткування
  10. Визначення полів
  11. Визначення предмета та об’єкта дослідження
  12. Визначення розміру полів за допомогою розбиття статті на 9 рівних частин




Переглядів: 499

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
WITH Student DO BEGIN | Визначення методів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.