МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||
WITH Student DO BEGINName:=’Лящук Петро Павлович’; Date:=’25.06.1995’; END;
Приклад: розробимо об’єкт «вектор», атрибутами якого є одновимірний масив і його розмірність. Опишемо такі методи об’єктного типу, як ініціалізація та відображення вектора, а також обчислення скалярного добутку двох векторів. Unit Unit6_2; {модуль(файл unit 6_2.pas)} interface (розділ інтерфейсу } uses crt; Type mas=array[1..10]of integer; vector=object {об'єктний тип vector } n : integer,{розмірність вектора } vec:mas; {значення елементів вектора} name :char; {ім'я вектора } procedure init(сh:сhar);{ініціалізація даних } procedureshowvec(ch:char);{відображення значень елементів } procedure scalar(v:vector);{скалярне множення векторів} end; implementation {розділ реалізації методів } {-------------------------------метод ініціалізації вектора ---------------------------------------} procedure vector.init(ch:char); var і:integer; Begin name:=ch; write('input the number of vector ',name ,' components: '); readln(n); writeln('input ', n,' components '); fori:=1 tondo read(vec[i]); end; {============= метод виведення вектора ================} procedure vector.showvec(ch:char); var і:integer; Begin name:=ch; writeln('vector ', name, ':'); for i:=1to n do write(vec[i],' '); writeln; end; {==== метод обчислення скалярного добутку векторів ====} procedure vector.scalar(v:vector); {v - екземпляр об'єктного типу} var sum, {скалярний добуток векторів } i:integer; {параметр циклу} Begin if n<>v.n then begin{коли розмірності векторів різні} writeln('scalar product is not computable: '); writeln(‘vector lengths are different'); readln; exit; End else {коли розмірності векторів однакові} begin sum:=0; for i:=1to n do{скалярний добуток векторів} sum:=sum+vec[i]*v.vec[i]; writeln('scalar product = ', sum); end; end. {кінець модуля} program ех6_2; {програма роботи з об'єктом «вектор»} uses crt,Unit6_2; var v1.v2:vector;{об'єкти-вектори } Begin clrscr: writeln('create vectors'); v1.init('A'); {ініціалізація вектора А } v2.init('B'); {ініціалізація вектора В } v1.showvec('A'); {виведення вектора А } v2.showvec('В1); {виведення вектора В} v1.scalar(v2);{обчислення скалярного добутку векторів} End. Методи Читайте також:
|
||||||||||||||||
|