Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Форми проведення семінарського заняття

Методичні рекомендації з дисципліни Безпека життєдіяльності

 

для студентів очної та заочної форми навчання,

щодо виконання семінарських занять студентів бакалаврів,

вищих навчальних закладів, які навчаються за спеціальністю:

 

 

- маркетинг 6.030507

- фінанси і кредит 6.030508

- облік і аудит 6.030509

- менеджмент 6.030601

- екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування 6.40106

- харчові технології та інженерія 6.051701

- гідротехніка (водні ресурси) 6.060103

- агрономія 6.090101

- технологія виробництва і переробки продукції тваринництва 6.090102

- лісове і садово-паркове господарство 6.090103

- процеси, машини та обладнання агропромислового виробництва 6.100202

- ветеринарна медицини 6.110101

 

 

Тема 4.

Лекція 4. Семінарське заняття 2. Характеристика природних геологічних, гідрологічних, атмосферних процесів і явищ. Вражаючі фактори, характер їх проявів на людей, тварин, рослин, об’єкти економіки.

 

Дніпропетровськ 2013

Методичні рекомендації з дисципліни Безпека життєдіяльності для студентів усіх факультетів очної та заочної форми навчання ДДАУ, Дніпропетровськ, 2013.

 

Матеріали тексту методичних рекомендацій можуть бути використані для проведення практичних і семінарських занять, а також для самостійного вивчення студентами.

 

 

Склав: ст. викладач Ю.Ф. Стаценко

 

Рецензенти: к.т.н., доцент В.А. Шаломов

к.т.н., доцент Г.Г. Капленко

ст. викладач А.Є. Самусєв

асистент К.А. Кірнос

 

 

Методичні рекомендації розглянуті та схвалені на засіданні кафедри «Безпеки життєдіяльності»

Протокол №___ від ________________2013 р.

 

Зав. кафедрою БЖД, професор А.С. Бєліков

 

Тема 4 Заняття 2

 

Характеристика природних геологічних, гідрологічних, атмосферних процесів і явищ. Вражаючі фактори, характер їх проявів на людей, тварин, рослин, об’єкти економіки

 

1. Мета семінарумає бути орієнтована на підготовку студентів до презентації рефератів, повідомлень з положень даної теми дисципліни, у придбанні студентом компетенції, знань, умінь і навичок для здійснення професійної діяльності за спеціальністю з урахуванням ризику виникнення техногенних аварій і природних небезпек на об'єктах с/х виробництва, а також формування у студентів відповідальності за особисту та колективну безпеку.

 

Форми проведення семінарського заняття

Студенти опановують науковий апарат, здобувають навички роботи з джерелами інформації, відбором, структуруванням та викладом матеріалу, а також публічного захисту основних положень.

Значення семінару полягає у створенні умов для відчуття студентам задоволення самостійного пошуку знань, визначення та розвинення власних можливостей, опанування полемічної культури.

Вид семінарського заняття –повідомлення (доповіді).

Викладач наперед визначає тему, мету та завдання семінару, формулює основні та додаткові запитання, розподіляє їх між студентами з урахуванням індивідуальних можливостей, добирає літературу, здійснює групові та індивідуальні консультації.

Студенти виступають із доповідями та повідомленнями, інші доповнюють їх виступи, ставлять запитання, беруть участь в дискусії. Викладач спрямовує обговорення доповідей, ставить проблемні питання, спонукає до обміну думками.

Викладач оцінує підготовлені студентами реферати, їх виступи, активність у дискусії, уміння формулювати та відстоювати позицію тощо.

Студент під час проведення семінару повинен:

- ознайомитись з методичними рекомендаціями щодо проведення семінарських занять;

- обов'язково брати участь у всіх семінарах з дисципліни;

- одержати оцінку за семінарський модуль через визначену форму модульного контролю.

Викладач повинен:

- розподілити теми семінарського модулю серед студентів;

- управляти ходом семінарського заняття;

- скласти графік консультацій;

- дотримуватись графіка консультацій;

- здійснювати контрольні заходи відповідно до навчального плану;

- оцінити навчальну діяльність студента з опанування семінарського модуля.


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  2. II. Організація і проведення спортивних походів
  3. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  4. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  5. VI. Оформлення маршрутної документації на проведення туристичних походів та експедицій
  6. VI. Проведення вступних екзаменів, фахових випробувань та творчих конкурсів
  7. VІ. План та організаційна структура заняття
  8. А) Відносини власності і форми господарювання в сільському господарстві
  9. А) Заробітна плата її форми та системи.
  10. А) Заробітна плата, її форми та системи.
  11. А/. Форми здійснення народовладдя та види виборчих систем.
  12. Автоматизовані форми та системи обліку.




Переглядів: 300

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Методичні рекомендації

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.