МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Понятійно-категоріальний (концептуальний) апарат психології в площені системного підходуІсторично давніми формами і найбільш розповсюдженими були індивідуальні, індивідуально-групові і масові. Історія розвитку школи знає різні системи навчання, в яких перевага надавалася тим чи іншим формам навчання: індивідуально-групова (школа середньовіччя), взаємного навчання (бел-ланкастерська в Англії), диференційованого навчання за здібностями (мангеймська), бригадно-лабораторна (20-ті роки СРСР) і класно-урочна, обґрунтована понад 300 років тому Яном Амосом Коменським, відомим педагогом-вченим. який узагальнив досвід братських шкіл на Україні і Білорусі (XVI ст.)- Ця система стала пануючою на території колишнього Радянського Союзу з 1932 року. Отже, загальні форми знаходять своє втілення в конкретних формах класно-урочної системи навчання, до яких відносяться:урок; семінарські заняття; лекція; екскурсія; практичні заняття; консультації; факультативи; домашні завдання; додаткові заняття; залік; екзамен; співбесіди. Класно-урочна система має такі позаурочні форми навчальної роботи: предметні гуртки; шкільні наукові товариства; учнівські наукові конференції; лекторії; предметні вечори; предметні тижні тощо. Процес навчання у кожній конкретній формі організації навчальної роботи включає: • управління педагогом навчальною діяльністю учнів (визначення мети, задач, планування, організація, контроль за виконанням завдань, засвоєнням знань, корегування діяльності); • пізнавальну діяльність учнів, способи діяльності, способи мислення; • взаємодію вчителя і учнів; • регулювання педагогом міжособистісних стосунків; • створення педагогом емоційного фону, що стимулює продуктивну діяльність учнів. БАЗИСНІ КАТЕГОРІЇ ПСИХОЛОГІЇ: ТЕОРЕТИЧНЕ І КАТЕГОРІАЛЬНЕ В СИСТЕМІ НАУКИ 1. Теорія і її категоріальна основа 2. Єдність інваріантного і варіантного 3. Система категорій і її окремі блоки 4. Витоки кризи психології 5. Категорії психології та її проблеми 6. Категорії і конкретні наукові поняття 7. Історизм категоріального аналізу
КАТЕГОРІЯ ОБРАЗУ 1. Сенсорне і розумовий 2. Первинні і вторинні якості 3. Образ як подоба об'єкта 4. Образ і асоціація 5. Проблема побудови образу 6. Інтенція як актуалізація образу 7. Поняття як імена 8. Проблема образу в механістичній картині світу 9. Вплив фізіології 10. Образ і дія 11. Інтроспективне трактування образу 12. Цілісність образу 13. Розумовий образ і слово 14. Образ і інформація
КАТЕГОРІЯ ДІЇ 1. Загальне поняття про дію 2. Дія свідомості і дія організму 3. Асоціація як посеред ланка 4. Несвідомі психічні дії 5. М'яз як орган пізнавального дії 6. Від сенсомоторного дії до інтелектуального 7. Інтеріоризація дій 8. Установка
КАТЕГОРІЯ МОТИВУ 1. Локалізація мотиву 2. Афект і розум 3. Проблема волі 4. Природне і моральне 5. Мотив у структурі особистості 6. Мотив і поле поведінки 7. Домінанта 8. Подолання постулату про рівновагу організму з середовищем
КАТЕГОРІЯ ВІДНОСИНИ 1. Різноманіття типів відносин 2. Роль відносин у психології 3. Ставлення як базисна категорія
КАТЕГРІЯ ПЕРЕЖИВАНЬ 1. Переживання і розвиток особистості 2. Переживання і предмет психології 3. Переживання як феномен культури
Читайте також:
|
||||||||
|