Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Приклад

#include <iostream.h>

#include<conio.h>

void main()

{

clrscr(); int n;

cout<<"Введiть масив цiлих чисел:\n"

<<"Кiлькicть елементiв = ";

cin>>n;

int a[100];

for (int i=0;i<n;i++)

{cout<<"a["<<i<<"] = ";

cin>>a[i]; }

int min=*a,j=0;

for (i=0;i<n;i++)

if (*(a+i)<min)

{min = *(a+i);j = i;}

cout<<"Найменший елемент ="<<min<<endl;

cout<<"Його iндекс = "<<j<<endl;

getch();

}

Запропонована програма не тільки знаходить найменший еле­мент, але ще й визначає, на якому місці в масиві він знаходиться.

Наведений приклад алгоритму визначає перший мінімальний елемент в масиві, хоча в ньому може бути і кілька таких елементів. Наприклад, якщо розглянути масив 1, 2, 2, 3, 1 – тут два мінімальні елементи, які рівні 1. Весь секрет полягає в умові a[i]<min. Адже новий елемент масиву буде за­пам'ятовуватися як найменший лише тоді, коли він строго менший за попередній.

Якщо в алгоритмі поміняти умову a[i]<min на умову a[i]<=min, то визначатиметься останній найменший елемент, оскільки новий елемент масиву буде запам'ятовуватися ще й тоді, коли він дорівнює попередньому.

Щоб розглянутий алгоритм виконував пошук найбільшого елемента, достатньо умову a[i]<min поміняти на а[і]>mах.

 

Метод обміну («бульбашки»).

Читаємо два перші елементи масиву (5 та 2) і порівнюємо їх між собою. Якщо перший елемент більший за другий то міняємо їх місцями (стане 2 і 5). Далі розглядаємо другий і третій елемент порівнюємо їх між собою і якщо треба то міняємо їх місцями. Отримає впорядкований масив (2,3,5,1,6), тобто максимальний елемент опиняється в кінці масиву. Після цього знову розглядаємо масив, але вже без останнього елемента. Якщо масив має n елементів, то метод обміну треба застосовувати n-1 разів до кожного разу меншої кількості елементів.

Приклад. Нехай в заданому масиві з 10 цілих чисел треба змінити порядок проходження його елементів на зворотний без залучення допоміжнього масиву.

/*поворот масива*/

#include <iostream.h>

main()

{

int p,i=0;

a[10]={10,11,12,13,14,

15,16,17,18,19};

while(i<10/2)

{

p=a[i];

a[i]=a[9-i];

a[9-i]=p;

i++;

}

i=0;

while(i<10)

printf(" %d",a[i++]);

}

 


Читайте також:

  1. I. Культура учебного труда как теоретическая и прикладная проблема педагогической психологии
  2. Абсолютні синоніми (наприклад, власне мовні й запозичені) в одному тексті ділового стилю вживати не рекомендується.
  3. Алгоритм однофакторного дисперсійного аналізу за Фішером. Приклад
  4. Аналіз структури та динаміки необоротних активів за даними Ф№1 «Баланс» (на прикладі ВАТ «Горизонт»)
  5. Ассиметричное прикладывание: руководство пользователя
  6. Базові та прикладні класифікації
  7. В процесі читання виділіть маркером або підкресліть приклади дії променів на живі організми.
  8. В чому полягає явище тунелювання через потенціальний бар’єр, наведіть приклади.
  9. Визначення і приклади
  10. Вільсон О. Г. Охорона праці в галузі (на прикладі будівництва). Навчальний посібник. – К.: «Основа». 2006. – 204 с.
  11. Возникновение прикладной психологии, 1892-1919
  12. ВПРАВА 11. Ознайомтеся з фрагментами наукових текстів, знайдіть приклади для характеристики синтаксичних особливостей викладу інформації українською мовою.




Переглядів: 395

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Символьні масиви. | Методом вставки

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.