Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Приклад

void main()

{

int *b; //Створюємо вказівник b b = main *b = 1224

*b = 2; // Така вказівка небезпечна, так як пам’ять під *b не виділено

// b = main *b = 2

b = new; //Створюємо динамічну змінну в купі. Вказівник b містить її адресу

//b = 9131:0004 *b = 27966

*b = 5; // Змінюємо значення динамічної змінної b = 9131:0004 *b = 5

delete b; //Знищуємо динамічну змінну, на яку вказує b (вивільняємо

//динамічну пам’ять)

b = 0; //Занулюємо вказівник b b = NULL *b =4200

}

При створенні вказівника b (int *b) він вказує на деяку випадкову змінну (зі значенням 1224). Після занулення його, він теж вказує на деяку іншу випадкову змінну (зі значенням 4200)

Висновок:

1. Якою б не була змінна, вона замає в пам’яті деяку ділянку, яка має адресу. Адреса складається з двох значень, що визначають адресу сегмента та зміщення.

2. «Взяти» адресу можна за допомогою команди &.

3. Значенням вказівної змінної є адреса деякої іншої змінної.

4. Змінні поділяються на:
- статичні (до неї можна звернутися як по адресі – через деякий вказівник, так і по імені)
- динамічні (вони імені не мають, до них можна звернутися лише по адресі, тобто через деякий вказівник).

5. Динамічна змінна розміщена в динамічній пам’яті – в купі, статична – в статичній.

6. Динамічну змінну можна створити командою new та знищується командою delete в довільній точці програми.

 

3. Нетипізовані вказівні змінні.

Розглядаючи динамічні змінні та змінні-вказівники, ми описували вказівник на деяку динамічну змінну наприклад цілого типу так: int *a, де а – вказівник на деяку динамічну змінну цілого типу. Значенням змінної-вказівника є адреса динамічної змінної, цілого типу.

Але, оскільки адреси як змінних цілого типу, так і змінних інших типів мають один і той же формат (складаються з пари чисел, представлених у 16-вій системі), то очевидно одна і та ж вказівна змінна може містити як адресу динамічної змінної цілого типу, так і адресу динамічної змінної довільного іншого типу. Такі змінні-вказівники називаються нетипізованими.

При описі нетипізованої вказівної змінної замість типу вказується службове слово void.

Наприклад, запис void *a означає, що вказівник а може містити адресу деякої динамічної змінної довільного типу.

 


Тема. Динамічні масиви . Створення і використання динамічних масивів. Вказівники і стрічки.

План

1. Динамічні масиви .

2. Створення і використання динамічних масивів.

3. Вказівники і стрічки.

 


Читайте також:

  1. I. Культура учебного труда как теоретическая и прикладная проблема педагогической психологии
  2. Абсолютні синоніми (наприклад, власне мовні й запозичені) в одному тексті ділового стилю вживати не рекомендується.
  3. Алгоритм однофакторного дисперсійного аналізу за Фішером. Приклад
  4. Аналіз структури та динаміки необоротних активів за даними Ф№1 «Баланс» (на прикладі ВАТ «Горизонт»)
  5. Ассиметричное прикладывание: руководство пользователя
  6. Базові та прикладні класифікації
  7. В процесі читання виділіть маркером або підкресліть приклади дії променів на живі організми.
  8. В чому полягає явище тунелювання через потенціальний бар’єр, наведіть приклади.
  9. Визначення і приклади
  10. Вільсон О. Г. Охорона праці в галузі (на прикладі будівництва). Навчальний посібник. – К.: «Основа». 2006. – 204 с.
  11. Возникновение прикладной психологии, 1892-1919
  12. ВПРАВА 11. Ознайомтеся з фрагментами наукових текстів, знайдіть приклади для характеристики синтаксичних особливостей викладу інформації українською мовою.




Переглядів: 547

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Динамічна пам’ять | Створення і використання динамічних масивів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.