Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Приклад

void main()

{

int *b; //Створюємо вказівник b b = main *b = 1224

*b = 2; // Така вказівка небезпечна, так як пам’ять під *b не виділено

// b = main *b = 2

b = new; //Створюємо динамічну змінну в купі. Вказівник b містить її адресу

//b = 9131:0004 *b = 27966

*b = 5; // Змінюємо значення динамічної змінної b = 9131:0004 *b = 5

delete b; //Знищуємо динамічну змінну, на яку вказує b (вивільняємо

//динамічну пам’ять)

b = 0; //Занулюємо вказівник b b = NULL *b =4200

}

При створенні вказівника b (int *b) він вказує на деяку випадкову змінну (зі значенням 1224). Після занулення його, він теж вказує на деяку іншу випадкову змінну (зі значенням 4200)

Висновок:

1. Якою б не була змінна, вона замає в пам’яті деяку ділянку, яка має адресу. Адреса складається з двох значень, що визначають адресу сегмента та зміщення.

2. «Взяти» адресу можна за допомогою команди &.

3. Значенням вказівної змінної є адреса деякої іншої змінної.

4. Змінні поділяються на:
- статичні (до неї можна звернутися як по адресі – через деякий вказівник, так і по імені)
- динамічні (вони імені не мають, до них можна звернутися лише по адресі, тобто через деякий вказівник).

5. Динамічна змінна розміщена в динамічній пам’яті – в купі, статична – в статичній.

6. Динамічну змінну можна створити командою new та знищується командою delete в довільній точці програми.

 

3. Нетипізовані вказівні змінні.

Розглядаючи динамічні змінні та змінні-вказівники, ми описували вказівник на деяку динамічну змінну наприклад цілого типу так: int *a, де а – вказівник на деяку динамічну змінну цілого типу. Значенням змінної-вказівника є адреса динамічної змінної, цілого типу.

Але, оскільки адреси як змінних цілого типу, так і змінних інших типів мають один і той же формат (складаються з пари чисел, представлених у 16-вій системі), то очевидно одна і та ж вказівна змінна може містити як адресу динамічної змінної цілого типу, так і адресу динамічної змінної довільного іншого типу. Такі змінні-вказівники називаються нетипізованими.

При описі нетипізованої вказівної змінної замість типу вказується службове слово void.

Наприклад, запис void *a означає, що вказівник а може містити адресу деякої динамічної змінної довільного типу.

 


Тема. Динамічні масиви . Створення і використання динамічних масивів. Вказівники і стрічки.

План

1. Динамічні масиви .

2. Створення і використання динамічних масивів.

3. Вказівники і стрічки.

 


Читайте також:

  1. I. Культура учебного труда как теоретическая и прикладная проблема педагогической психологии
  2. Абсолютні синоніми (наприклад, власне мовні й запозичені) в одному тексті ділового стилю вживати не рекомендується.
  3. Алгоритм однофакторного дисперсійного аналізу за Фішером. Приклад
  4. Аналіз структури та динаміки необоротних активів за даними Ф№1 «Баланс» (на прикладі ВАТ «Горизонт»)
  5. Ассиметричное прикладывание: руководство пользователя
  6. Базові та прикладні класифікації
  7. В процесі читання виділіть маркером або підкресліть приклади дії променів на живі організми.
  8. В чому полягає явище тунелювання через потенціальний бар’єр, наведіть приклади.
  9. Визначення і приклади
  10. Вільсон О. Г. Охорона праці в галузі (на прикладі будівництва). Навчальний посібник. – К.: «Основа». 2006. – 204 с.
  11. Возникновение прикладной психологии, 1892-1919
  12. ВПРАВА 11. Ознайомтеся з фрагментами наукових текстів, знайдіть приклади для характеристики синтаксичних особливостей викладу інформації українською мовою.




Переглядів: 489

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Динамічна пам’ять | Створення і використання динамічних масивів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.