Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Приклад .

#include <iostream.h>

#include <conio.h>

struct person

{

int dat;

person *next;

};

void Add_stack(person *&elem,person *&stack)

{

if (stack!=0) elem->next = stack;

stack = elem;

}

void print_stack(person *&stack)

{

while (stack->next!=0)

{

cout<<stack->dat<<" ";

stack = stack->next;

}

getch();

}

void main()

{

clrscr();

int data=10;

person *elem;

person *stack;

do

{

if (data!=0)

{ elem = new(person);

elem->dat = data;

Add_stack(elem,stack); }

data--;

}

while (data!=0);

print_stack(stack);

}

Результат робот прграми: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Спочатку в список добавляється елемент 10, потім 9, …. Тобто кожен наступний елемент добавляється на початок списку. Самий останній елемент буде на першому місці, тобто вийде зі списку самим першим. Стек – це список, що працює за принципом «перший зайшов – останній вийшов»

Процедуру void Add_stack(person *&elem,person *&stack) добавляє елемент elem на початок списку stack (elem->next = stack). Після цього необхідно направити вказівник stack на елемент elem, який є початком списку (stack = elem).

 

Черга.

Черга - це структура даних, у якій елемент, записаний першим, зчитують першим. Тут діє принцип "перший прий­шов - перший пішов", добре відомий з побуту: черга у мага­зині тощо.

Чергу, як і стек, описують з використанням структури. Над елементами черги визначені операції: занесення елемента у чергу та забирати з черги. У черзі доступним є лише ниж­ній елемент.

Приклад. Оголосимо нову структуру tsherga та два вка­зівники на цей тип

struct tsherga

{

char ch; .

stack *dali;

};

tsherga *tsh, "element;

У цьому випадку, наприклад, створити відповідну чергу tsh можна за допомогою функції:

tsherga *StvorytyTshergu(void)

{

char a;

element = new (tsherga);

// Запам'ятовуємо адресу першого елемента черги

pershij = element;

сіп >> а;

while(a != '.') // Поки не введена крапка

(

element->ch = а; // Заповнюємо елементи черги

element -> dali = new (tsherga);

element = element -> dali;

cin » a; // Вводимо наступну літеру

}

element = NULL; return pershij; }

Забирати елемент із черги можна за допомогою функції

void VyluchenniaZTshergu(tsherga *tsh)

{

while (tsh != NULL)

{

element = tsh;

cout<< element -> ch;

tsh = element -> dali;

 

 

Максимально допустимі розміри стека і черги - важливі характеристики реалізації мови програмування. Вони визнача­ють коло задач, які можна розв'язати.


Читайте також:

  1. I. Культура учебного труда как теоретическая и прикладная проблема педагогической психологии
  2. Абсолютні синоніми (наприклад, власне мовні й запозичені) в одному тексті ділового стилю вживати не рекомендується.
  3. Алгоритм однофакторного дисперсійного аналізу за Фішером. Приклад
  4. Аналіз структури та динаміки необоротних активів за даними Ф№1 «Баланс» (на прикладі ВАТ «Горизонт»)
  5. Ассиметричное прикладывание: руководство пользователя
  6. Базові та прикладні класифікації
  7. В процесі читання виділіть маркером або підкресліть приклади дії променів на живі організми.
  8. В чому полягає явище тунелювання через потенціальний бар’єр, наведіть приклади.
  9. Визначення і приклади
  10. Вільсон О. Г. Охорона праці в галузі (на прикладі будівництва). Навчальний посібник. – К.: «Основа». 2006. – 204 с.
  11. Возникновение прикладной психологии, 1892-1919
  12. ВПРАВА 11. Ознайомтеся з фрагментами наукових текстів, знайдіть приклади для характеристики синтаксичних особливостей викладу інформації українською мовою.




Переглядів: 414

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вкладені структури. | Приклад

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.