Дія команд. Підключаємо потік виведення у файл і налагоджуємо зв'язок між файловою змінною у програмі та файлом на зовнішньому носії. Ознаки зазначати не обов'язково.
Приклад . Відкрити файл MyTextl.txt для запису у нього даних можна так (тут FileForZap - файлова змінна):
Щоб занести дані у файл, використовують команду виведення даних << Наприклад, після виконання команд
int n = 10;
FileForZap <<n;
у файл MyTextl.txt буде занесено число 10. Занести декілька даних у файл можна так само, як і вивести їх на екран: використовуючи стандартні правила команди << та керуючі послідовності.
можна дописати до кінця вже існуючого файлу textl.dat потрібну інформацію. Якщо ж оголосити потік Flags так:
ofstream Rags("text1 .dat", ios::noreplace);
і спробувати щось записати у файл, то жодних дій не відбудеться, оскільки ознака ios::noreplace забороняє змінювати існуючий файл.
Проте якщо цю ознаку застосувати до нового файлу, якого ще немає на диску, наприклад, записати ofstream Flags("text3.dat", ios::noreplace);
то буде створено файл text3.dat, в який можна буде заносити дані.
Якщо потік оголосити так:
ofstream Flags("text4.dat", ios::nocreate);
то можливі два варіанти. Якщо файл text4.dat вже існує, то він може бути відкритий для записування даних. Якщо ж раніше такого файлу на диску не було, то в кращому випадку у файл нічого не запишеться, а в гіршому - програма зависне.