Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



РОЗРОБКА СІТЬОВОЇ МОДЕЛІ ЗАПРОВАДЖЕННЯ СУОП

Ситуаційне завдання

 

У ДБУ прийняте рішення про розробку і впровадження частково автоматизованої системи керування безпекою праці (АСКБП). Розроблено укрупнений перелік заходів або робіт із питань забезпечення реалізації цього рішення й експертні оцінки трудомісткості виконання коленого заходу, що приведені в завданні до практичної роботи.

Потрібно:

- призначити кількість виконавців щодо коленого заходу з урахуванням можливості залучення спеціалістів сторонніх організацій,

- розрахувати тривалість виконання коленого заходу,

- побудувати сітьовий графік виконання всього комплексу заходів,

- розрахувати тривалість виконання комплексу робіт у робочих днях за умови однозмінної роботи,

- розрахувати резерви часу на коленій події і побудувати критичний шлях на сітьовому графіку.

 

 

Аналіз вихідних даних

 

 

Мета завдання - засвоєння методики використання сітьових методів моделювання виробничих організаційних процесів, а також поглиблене вивчення теорії сітьових методів стосовно до задач планування, організації і оперативного управління виробництвом.

Метою такого вивчення повинно бути не тільки оволодіння методикою побудови, розрахунку і оптимізації сітьових моделей виробничих ситуацій, але і розгляд області уявлень про можливості сітьових методів в щоденній роботі організацій.

Формулювання задач приведено вище. Вихідні дані для розрахунків трудомісткості виконання кожної роботи приведені в табл.. 1.1 завдання на контрольну роботу. Результати розрахунків тривалості робіт приведені в

табл. 1.1 пояснювальної записки. Шифри робіт відповідають завданню. Для виконання завдання студент вивчає умови задачі, перелік заходів і визначає логіку послідовності їх виконання. Після цього необхідно вивчити лекційний матеріал і літературні джерела за методикою побудови і розрахунку сітьових графіків і відповідних діаграм. Послідовність виконання роботи приведена вище.

Визначення кількості виконавців по кожному заходу і


Читайте також:

  1. CMM. Визначення моделі зрілості.
  2. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  3. ISO 15504.Структура еталонної моделі
  4. Автокореляція залишків – це залежність між послідовними значеннями стохастичної складової моделі.
  5. Алгоритм реалізації моделі
  6. Алгоритм реалізації моделі
  7. Алгоритм реалізації моделі
  8. Алгоритм реалізації моделі
  9. Алгоритм реалізації моделі
  10. Алгоритм реалізації моделі
  11. Алгоритм реалізації моделі
  12. Алгоритм реалізації моделі




Переглядів: 344

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розрахунок колективного приробітку | Тривалості робіт

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.