МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Методичні рекомендації до проведення семінарського заняттяГотуючись до семінарського заняття по цій темі студенти мають з’ясувати і дати докладні відповіді на питання: 1. Поняття та значення кримінально-процесуального закону. 2. Кримінально-процесуальні норми: поняття, види і структура. 3. Особливості санкцій кримінально-процесуальних норм. 4. Джерела кримінально-процесуального права. 5. Конституція України як джерело кримінально-процесуального права. Пряме застосування конституційних норм при провадженні у кримінальних справах. 6. Загальновизнані принципи і норми міжнародного права у кримінально-процесуальному законодавстві України. 7. Кримінально-процесуальний кодекс України. Його структура і зміст. 8. Значення роз’яснень Пленуму Верховного Суду України, наказів генерального прокурора, міністра внутрішніх справ України та інших актів нормативного характеру для кримінально-процесуальної діяльності. 9. Чинність кримінально-процесуального закону в просторі, в часі та за колом осіб. 10. Застосування кримінально-процесуального закону за аналогією. 11. Проблеми удосконалення чинного кримінально-процесуального законодавства. Завдання для практичних занять 1.Під час розслідування кримінального провадження виникла необхідність продовжити строк досудового слідства до 6 місяців. Слідчий склав постанову про порушення клопотання про продовження строку досудового слідства і за 5 діб до закінчення строку слідства звернувся до прокурора області. Прокурор зауважив, що слідчий порушив строк порушення клопотання, встановлений у наказі Генерального прокурора, який складає 15 діб до закінчення відповідного терміну розслідування. Слідчий заперечив і пояснив, що КПК встановлює термін звернення з поданням лише про продовження строку тримання обвинуваченого під вартою, а відносно постанови про клопотання продовження строку досудового слідства КПК такої вимоги не має, і тому він склав постанову у межах строку досудового слідства. І взагалі він працює слідчим в системі МВС і не зобов’язаний дотримуватись наказів Генерального прокурора. Хто правий у цій ситуації? 2. Під час провадження досудового розслідування у кримінальному провадженні про крадіжку чужого майна, яка сталася у м. Харкові, було встановлено, що злочин скоїв громадянин Росії Довгань П.І., який мешкає у м. Бєлгороді. У зв’язку з такими обставинами виникла необхідність затримати Довгань П.І. як підозрюваного у вчиненні злочину і провести у його помешканні у м. Бєлгороді обшук з метою відшукати викрадені речі. З урахуванням правил дії кримінально-процесуального закону у просторі вкажіть підстави і порядок виконання названих дій. 3.Громадянин Грузії, який навчався у вищому навчальному закладі м. Києва, був затриманий за підозрою у вчиненні злочину. Посилаючись на те, що він громадянином іноземної держави, затриманий вимагав свого негайного звільнення. Яке рішення може бути прийняте у такій ситуації? Які правила дії кримінально-процесуального закону щодо іноземців і осіб без громадянства?
Тема № 3. Засади кримінального провадження Практичне заняття:Засади кримінального провадження. Навчальна мета заняття: Під час заняття, студенти повинні отримати знання, про засади кримінального провадження. Час проведення 4 години. Місце проведення спеціалізована навчальна аудиторія. Навчальні питання 1. Поняття засад кримінального провадження та їх система. 2. Загальна характеристика засад кримінального провадження. 3. Значення засад кримінального судочинства. Читайте також:
|
||||||||
|