Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Педагогічна мета в роботі з картою на уроках географії

Карта – найбільш використовуваний картографічний твір в шкільній програмі із географії. Вона є найбільш універсальним твором. За картою можна розв’язувати різні творчі завдання. Застосування карт в шкільній географії переслідує три основні цілі (задачі), які досягаються в процесі вивчення карти і роботи з нею:

а) розуміти карту – це значить засвоїти основні властивості карти, особливості різних видів карт, їхні умовні позначення, прийоми застосування;

б) читати карту – значить вміти вияснити географічну дійсність за її картографічним зображенням, тобто за умовними позначеннями виявити розміщення взаємозв’язки явищ природи та людської діяльності. Характер читання може бути різним залежить від призначення та можливостей карти: від звичайної довідки (що? де? скільки?) до повного розуміння взаємозв’язку і взаємообумовленості об’єктів і явищ (чому? з яких причин? як?);

в) знати карту – відтворення в пам’яті картографічної інформації, по пам’яті представляти взаємне розташування, відносні розміри, форму і власні назви об’єктів, які вивчаються в шкільному курсі географії.

Картографічна інформація сприяє впорядкуванню географічних знань, при цьому ці знання мають хорологічну (просторову) прив’язку.

Вище згадані цілі за своїм значенням нерівноцінні, але взаємопов’язані. В шкільній географії наголос слід робити саме на читанні карти, яке повинно будуватися на розумінні й знанні карти.


Читайте також:

  1. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики.
  2. Англійська педагогіка XVII ст. Педагогічна концепція Дж.Локка
  3. Арт-терапія в роботі з дітьми, які перенесли сексуальне насильство
  4. Арт-терапія в роботі з правопорушниками
  5. Аудіювання на уроках української мови
  6. БАР’ЄРИ В РОБОТІ З БАТЬКАМИ
  7. Взаємозв'язок географії туризму з іншими науками
  8. Вивчення географії на профільному рівні здійснюється за підручником «Географія», 10 клас, авт. Т.Гільберг, Л.Паламарчук, В.Безуглий.
  9. Вивчення географії на рівні стандарту
  10. ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОКАХ ОБРАЗОТВОРЧОГО ІСКУСТВА
  11. ВИДЫ РАБОТЫ НАД ТЕКСТОМ НА УРОКАХ ЧТЕНИЯ
  12. Використання арт-терапії в роботі з ув’язненими .




Переглядів: 1069

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Спеціальні шкільні карти та інші картографічні твори | В стародавні часи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.