Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Збір матеріалу та методика виконання роботи

 

Відповідно до плану та методики досліджень окремих питань роботи здійснюється добір матеріалу. Для виконання дипломної роботи (проекту) автору необхідно зібрати певний обсяг теоретичних і фактичних матеріалів, на основі яких можна було б належним чином виконати теоретичну і дослідну частини роботи та обґрунтувати проектну. Зокрема, вияснити основні тенденції розвитку наукової думки і досягнення передового досвіду з приводу питань, які є об‘єктом дослідження, охарактеризувати природні та організаційно-економічні умови господарювання, вияснити потенціальні можливості організації, її сильні і слабкі сторони, проаналізувати сучасний рівень використання наявних можливостей підприємства, динаміку економічних показників діяльності.

Літературу студент підбирає самостійно. В разі необхідності він одержує консультацію наукового керівника дипломного проекту (роботи).

В процесі роботи з літературою складають бібліографічний список. Щоб за обмежений проміжок часу ознайомитися з якомога більшою кількістю джерел, доцільно дотримуватися таких рекомендацій:

§ переглядати тільки ті частини книг та статей, які мають безпосереднє відношення до змісту дипломного проекту (роботи);

§ виписувати з текстів все те, що може бути використано для всебічного аналізу проблеми та обґрунтування особистої точки зору;

§ робити записи з джерел на окремих листках, вказуючи номер, найменування книги (статті) за бібліографічним списком автора.

Вивчаючи літературу, студент в окремому зошиті записує прізвище та ініціали автора, точне найменування роботи, видавництво, рік видання, номер журналу, сторінки та інші необхідні відомості відповідно до додатку М. Якщо з літературного джерела виписується цитата, то вона береться в лапки, а вкінці неї робиться посилання на роботу (вказується номер джерела за списком і номер сторінки, на якій вона розміщена). На основі зібраних матеріалів, для обґрунтування рішення того чи іншого питання робляться необхідні економічні розрахунки. Відповідно до плану, на основі зібраних теоретичних і фактичних матеріалів, студент виконує дипломний проект (роботу).

Збір необхідних матеріалів, їх опрацювання і узагальнення повинні спрямовуватися на розкриття теми дипломного проекту (роботи), виявлення резервів і напрямів вирішення проблеми, яка є об‘єктом дослідження.

Необхідно дотримуватися чіткої логічності і послідовності при викладенні думок. Для цього варто крім основного плану, розробити розширений план роботи у вигляді тез до кожного підрозділу.

Всі розрахунки по обґрунтуванню рішень, які пропонуються, наводяться в основному тексті і додатках. Якщо для обґрунтування проектних рішень нормативна інформація взята з різних джерел, необхідно вказати, які дані з яких джерел взято.

Важливим засобом підвищення змістовності та лаконічності тексту економічного характеру є використання таблиць. Зміст таблиць, розміщення у них рядків та стовпчиків повинно бути детально продумано. Не варто робити великі та громіздкі таблиці. Краще цифровий матеріал, який має бути поданий в такій таблиці, розділити на кілька частин і зробити кілька таблиць, якщо це можливо. Аналіз таблиць не повинен обмежуватися повторенням цифр, поданих у таблиці. Адже однією з цілей використання таблиць в роботі є уникнення зайвої кількості цифр у тексті. Аналіз таблиць має відображати причинно-наслідковий зв‘язок між показниками як даної таблиці, так і інших. Коментарями до таблиць повинні бути висновки аналізу їх цифрового матеріалу. Дані, подані в різних таблицях, повинні бути співставними, не суперечливими.

Для кращої інформованості, крім таблиць, в роботі варто використовувати схеми, графіки, діаграми тощо.

У тексті не рекомендується зловживати цитатами. Якщо вони наводяться, то повинні бути добре перевірені за першоджерелами і бути по можливості короткими.

 


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
  4. III. Виконання бюджету
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Повторення вивченого матеріалу.
  9. III. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу
  10. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  11. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  12. IV. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 424

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ОРГАНІЗАЦІЯ ВИКОНАННЯ ДИПЛОМНОЇ РОБОТИ | Графік виконання дипломної роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.