Перевірте вісьовий зазор у підшипнику (не повинний перевищувати 0,13 мм при навантаженні 49 Н (5 кгс), особливо якщо відзначався значний шум насоса. При необхідності підшипник замінити.
Сальник насоса і прокладку між насосом і блоком циліндрів при ремонті рекомендується заміняти.
Оглянете корпус і кришку насоса, деформації або тріщини не допускаються.
Зборка
Зборка насоса відбувається в наступному порядку:
встановіть оправленням сальник, не допускаючи перекосу, у кришку корпуса;
запресуйте підшипник з валиком у кришку так, щоб гніздо стопорного гвинта збіглося з отвором у кришці корпуса насоса;
закрутіть стопорний гвинт подшипника і зачеканьте контури гнізда, що
б гвинт не слабшав;
напрессуйте за допомогою пристосування А.60430 (Рис.4.5) на валик маточину шківа, витримавши розмір 84,4±0,1 мм. Якщо маточина з металокераміки, то після зняття напресовувати тільки нову;
напресуйте крильчатку на валик за допомогою пристосування А.60430, що забезпечує технологічний зазор між лопатками крильчатки і корпусом насоса 0,9 - 1,3 мм;
зберіть корпус насоса з кришкою, установивши між ними прокладку.